Täynnä onnea, aurinkoa ja iloa. Rakastuneita pareja joka paikka täynnä. Pariskuntien silmistä loistaa onni jopa näin korona-aikaan.
Minulle ei enää koskaan tule kevättä.
En ole miehelleni enää nainen.
Olen osa kotia ja ystävä, en muuta
Jonain keväänä en enää jaksa.
Kevät on vuodenajoista kaikkein kamalin
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen aina inhonnut kevättä, joskin eri syistä kuin sinä.
Kammoan auringonpaistetta. Kaksi sisaruksistani on kuollut (vapaaehtoisesti) valoisaan aikaan, toinen maaliskuussa ja toinen heinäkuussa. Keväällä ja kesällä kaikki hokevat, kuinka ihanaa on, kun aurinko paistaa! Ottamatta huomioon sitä, että valoisa aika on monelle masennuksesta kärsivälle tuplasti vaikeampi.- Anonyymi
Olen tuosta asiasta sammoo mieltä kuin sinä
Täytyy suojautua hyvin auringonpaisteeltä
Läsit piässä ja pipokin jos on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tuosta asiasta sammoo mieltä kuin sinä
Täytyy suojautua hyvin auringonpaisteeltä
Läsit piässä ja pipokin jos onAuttas paljon kun saisin sotkun selväksi mikä painaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l263099- 1451652
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1551552Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei91476Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1581331Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta391136Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm581038Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall222984- 65956
- 148903