Miksi tämä maailma pelaa minua vastaan?

Anonyymi

Miksi en saa rikastua ja saada maailmassa kaikkea minkä haluan? Lapsena sain, nyt en enää. Haluaisin rahaa useita miljoonia jotta voisin haistattaa yhteiskunnalle paskat ja olla tekemättä sille mitään hommia. Minulle tulisi tarjota ostopaikka pohjilta jonka jälkeen pörssin tulisi mennä ylös haipakkaa.

24

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Kuinka paljon päiväkaupalla yleisesti voitetaan esimerkiksi indeksiä?


      • Anonyymi

        Heh, aika surkea neuvo. Päiväkauppa on helvetin vaikea laji ihan oikeasti. Lähes sama kuin pelaisi pitkäävetoa voitollisesti pitkällä aikavälillä. Siinäkin onnistutaan, mutta vain aniharvoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, aika surkea neuvo. Päiväkauppa on helvetin vaikea laji ihan oikeasti. Lähes sama kuin pelaisi pitkäävetoa voitollisesti pitkällä aikavälillä. Siinäkin onnistutaan, mutta vain aniharvoin.

        Päiväkauppa on tosi vaikea laji. 9/10 epäonnistuu siinä.

        Ei kai kukaan odota että se olisi helppoa rahaa? Jotta sen oppii niin pitää tehdä aika hemmetisti töitä ja opiskella oikeita asioita.

        En puhuisi mistään idekseistä päiväkaupan osalta. Se on ihan oma lajinsa jossa on tulospalkkaus. Se ei vertaudu mitenkään sijoitustoimintaan. Päiväkaupassa ei kiinnosta mitä firma tekee. Itsekään en oikeastaan välitä mitä firma on tehnyt ja tulee tekemään. Vain päivän kurssimuutokset kiinnostavat ja niiden perusteella tehdään kauppoja.

        Itse olen tässä kuussa tehnyt 7% voittoa, mutta kulujen jälkeen ollaan hieman tappiolla.
        Tosin itsekin olen vasta opiskelemassa tätä aihetta enkä väitä sitä osaavani. Liikaa tappiollisia kauppoja ja virheitä. Ne kun karsii niin kulut pienenee ja viivan alle jää enemmän. Samoin jos pystyy isommalla pääomalla pelaamaan niin kustannukset pienenevät.

        Samoin unohtaisin Suomen ja euroopan pörssit. Niillä parin prosentin päivänousuilla ja laskuilla ei treidaamaan pysty tai sitten pitää sijoituspääoma olla luokkaa satoja tuhansia.

        Hyvä treidaaja pystyy tekemään 30k pääomalla 200$-1k$ rahaa per päivä. Huiput paljon enemmän. Hyvä treidaaja voitaa n. 70% kaupoistaan ja voittaa joka kerta n. 2 kertaa sen mitä häviää.

        Tiedän että tätä ei uskota, mutta tarkistelkaa noita lähteitä ja tehkää omat päätelmänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päiväkauppa on tosi vaikea laji. 9/10 epäonnistuu siinä.

        Ei kai kukaan odota että se olisi helppoa rahaa? Jotta sen oppii niin pitää tehdä aika hemmetisti töitä ja opiskella oikeita asioita.

        En puhuisi mistään idekseistä päiväkaupan osalta. Se on ihan oma lajinsa jossa on tulospalkkaus. Se ei vertaudu mitenkään sijoitustoimintaan. Päiväkaupassa ei kiinnosta mitä firma tekee. Itsekään en oikeastaan välitä mitä firma on tehnyt ja tulee tekemään. Vain päivän kurssimuutokset kiinnostavat ja niiden perusteella tehdään kauppoja.

        Itse olen tässä kuussa tehnyt 7% voittoa, mutta kulujen jälkeen ollaan hieman tappiolla.
        Tosin itsekin olen vasta opiskelemassa tätä aihetta enkä väitä sitä osaavani. Liikaa tappiollisia kauppoja ja virheitä. Ne kun karsii niin kulut pienenee ja viivan alle jää enemmän. Samoin jos pystyy isommalla pääomalla pelaamaan niin kustannukset pienenevät.

        Samoin unohtaisin Suomen ja euroopan pörssit. Niillä parin prosentin päivänousuilla ja laskuilla ei treidaamaan pysty tai sitten pitää sijoituspääoma olla luokkaa satoja tuhansia.

        Hyvä treidaaja pystyy tekemään 30k pääomalla 200$-1k$ rahaa per päivä. Huiput paljon enemmän. Hyvä treidaaja voitaa n. 70% kaupoistaan ja voittaa joka kerta n. 2 kertaa sen mitä häviää.

        Tiedän että tätä ei uskota, mutta tarkistelkaa noita lähteitä ja tehkää omat päätelmänne.

        Lisäyksenä vielä että oma paras päivä on ollut vajaa 200$.
        Osake IO 2.4.2020
        https://finance.yahoo.com/quote/IO/
        Lyhyeksi myynti 2.88$ klo 8.13 (jenkki aikaa)
        Takaisin osto 1.86 klo 10.59

        Dollari per osake voittoa sadalla osakkeella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päiväkauppa on tosi vaikea laji. 9/10 epäonnistuu siinä.

        Ei kai kukaan odota että se olisi helppoa rahaa? Jotta sen oppii niin pitää tehdä aika hemmetisti töitä ja opiskella oikeita asioita.

        En puhuisi mistään idekseistä päiväkaupan osalta. Se on ihan oma lajinsa jossa on tulospalkkaus. Se ei vertaudu mitenkään sijoitustoimintaan. Päiväkaupassa ei kiinnosta mitä firma tekee. Itsekään en oikeastaan välitä mitä firma on tehnyt ja tulee tekemään. Vain päivän kurssimuutokset kiinnostavat ja niiden perusteella tehdään kauppoja.

        Itse olen tässä kuussa tehnyt 7% voittoa, mutta kulujen jälkeen ollaan hieman tappiolla.
        Tosin itsekin olen vasta opiskelemassa tätä aihetta enkä väitä sitä osaavani. Liikaa tappiollisia kauppoja ja virheitä. Ne kun karsii niin kulut pienenee ja viivan alle jää enemmän. Samoin jos pystyy isommalla pääomalla pelaamaan niin kustannukset pienenevät.

        Samoin unohtaisin Suomen ja euroopan pörssit. Niillä parin prosentin päivänousuilla ja laskuilla ei treidaamaan pysty tai sitten pitää sijoituspääoma olla luokkaa satoja tuhansia.

        Hyvä treidaaja pystyy tekemään 30k pääomalla 200$-1k$ rahaa per päivä. Huiput paljon enemmän. Hyvä treidaaja voitaa n. 70% kaupoistaan ja voittaa joka kerta n. 2 kertaa sen mitä häviää.

        Tiedän että tätä ei uskota, mutta tarkistelkaa noita lähteitä ja tehkää omat päätelmänne.

        Sehän pätee lajissa kuin lajissa että se joka osaa, osaa. Muut ei osaa.

        Tiedän että pelaat ihan eri lailla, mutta katsoin kuitenkin miten on mennyt Suomen pörssin isoilla firmoilla viimeisen kuukauden ajalla. Jos olisi ostanut orionia kuukausi sitten, olisi 32% voitolla.

        Ja paljon vähemmällä stressaamisella ja ajankäytöllä.

        OMXH on noussut tässä kuussa 11%.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sehän pätee lajissa kuin lajissa että se joka osaa, osaa. Muut ei osaa.

        Tiedän että pelaat ihan eri lailla, mutta katsoin kuitenkin miten on mennyt Suomen pörssin isoilla firmoilla viimeisen kuukauden ajalla. Jos olisi ostanut orionia kuukausi sitten, olisi 32% voitolla.

        Ja paljon vähemmällä stressaamisella ja ajankäytöllä.

        OMXH on noussut tässä kuussa 11%.

        Totta. Kyllä helmiä voi löytää myös sijoittamalla Suomen pörssiin ja tietämällä mitä tekee. Aiemmin tein juurikin tätä. Tosin olin aika laiska tutkimaan noita yhtiöitä tarkemmin. Tilinpäätöksiä jne. Päiväkauppa sopii minulle paremmin kärsimätön luonne kun olen.

        Stressipuolesta voi sanoa sen verran että itse stressaan vähemmän kun tietää että päivän lopussa sijoitukset on rahana.

        Tiedä vaikka Trump twiittaa yöllä jotain älytöntä ja pörssit sakkaa.

        Toki aikaa menee huomattavasti enemmän päivittäin, mutta harrastuksensa kullakin.


    • Anonyymi

      Karvan alle 20k€ noussut tänään, toi mun salkku

      • Anonyymi

        Oletko miten valmistautunut siihen hetkeen kun markkinan suunta kohtapuoleen taas kääntyy?


    • Anonyymi

      Minkä helvetin takia pitää ihmisen joka päivä herätä tähän samaan että pörssit plussalla? Pankkitilillä lojuu 6-numeroinen summa odottamassa että saisin äkkirikastua, mutta kun ei. Minulla on ääni sanonut päässä viimeiset 5 vuotta että minulle tarjotaan kaikkien aikojen ostopaikka mistä ostan ja sitten rikastun sillä, ettei tarvitse enää olla elämässä kenenkään kanssa missään tekemisissä vaan voi elää yksinäisesti loppu ikänsä. TÄMÄ ON NIIN VÄÄRIN!

      • Anonyymi

        Jos olisit ostanut 5 vuotta sitten nesteen osaketta, olisit saanut tähän päivään mennessä rahasi takaisin nelinkertaisena. Tuo siis ajatuksella että sijoitat osingot uudelleen. Laskelmassa on huomioitu verotus, eli nelinkertaisena "puhtaana käteen".

        Keskimäärin 32% vuodessa verotonta, viiden vuoden ajan. Ei mielestäni ihan huono, mutta jos odotat kovempia ostopaikkoja niin eihän tuo sitten riitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit ostanut 5 vuotta sitten nesteen osaketta, olisit saanut tähän päivään mennessä rahasi takaisin nelinkertaisena. Tuo siis ajatuksella että sijoitat osingot uudelleen. Laskelmassa on huomioitu verotus, eli nelinkertaisena "puhtaana käteen".

        Keskimäärin 32% vuodessa verotonta, viiden vuoden ajan. Ei mielestäni ihan huono, mutta jos odotat kovempia ostopaikkoja niin eihän tuo sitten riitä.

        Jotkut osakkeet ovat itse asiassa vielä pohjilla, kuten Norwegian Cruise Line Holdings Ltd.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut osakkeet ovat itse asiassa vielä pohjilla, kuten Norwegian Cruise Line Holdings Ltd.

        vuoden päästä siellä pohjalla on niitä paljon enemmänkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vuoden päästä siellä pohjalla on niitä paljon enemmänkin

        Tarkoitat kai vuoden päästä on enemmän osakkeita matkalla kohti pohjia tai nousemassa pohjilta ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitat kai vuoden päästä on enemmän osakkeita matkalla kohti pohjia tai nousemassa pohjilta ?

        Vouden päästä osakkeet ovet nousseet paljon nykyistä korkeammalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vouden päästä osakkeet ovet nousseet paljon nykyistä korkeammalle.

        Vielä 20 vuoden kuluttuakin ovat nykyistä matalemmalla.


    • Anonyymi

      Minä otan USA:n protestit omana kostonani siitä etten saanut sijoittaa pohjilla. Ihmiset riehuvat siellä nyt osakemarkkinan nousun takia ja minä saan asiasta oikeutta.

      • Anonyymi

        Hullut eivät koskaan rikastu.


    • Anonyymi

      "Ihmiset riehuvat siellä nyt osakemarkkinan nousun takia"-Niinkö luulet, luulin että terrori ja tuho johtui siitä että fasisti-poliisi sadistisen hitaasti murhasi mustan miehen huvin vuoksi samalla kun tämä toistuvasti aneli armoa kuin jonkinlainen feudaalinen maaorja.

      • Anonyymi

        Mellakointi kyllä loppuu pian, oletan että mielisairaan hirviömäisen sadistin näkökulmasta tämä on varsin ikävä asia. Amerikkalaiset ovat tietysti ylivertaisesti maailmanhistorian tyhmintä kansaa mutta pian kaikki varastamisen/tuhoamisen/hakkaamisen arvoinen on jo "hoideltu".


      • Anonyymi

        Päiväkauppalla rikastuvat vain harvat ja valitut, siihen tuskin kannattaa ryhtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päiväkauppalla rikastuvat vain harvat ja valitut, siihen tuskin kannattaa ryhtyä.

        Milläs täällä maailmassa rikastuu ihminen joka haluaa rikastua ja olla muita ylempänä kaikin tavoin? Joutuuko vain odottamaan että löytää salkullisen rahaa jostain metsästä?

        Ps. Jos löydän sellaisen joskus niin se on kyllä sitten minun ja ihan ansaitusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milläs täällä maailmassa rikastuu ihminen joka haluaa rikastua ja olla muita ylempänä kaikin tavoin? Joutuuko vain odottamaan että löytää salkullisen rahaa jostain metsästä?

        Ps. Jos löydän sellaisen joskus niin se on kyllä sitten minun ja ihan ansaitusti.

        Rikkaiden ihmisarvo ei voi olla millään tavalla korkeampi kuin köyhän. Tämän pitäisi olla ilmiselvää kaikille jotka eivät usko johonkin Übermensch tyyliseen rotutohtorien luokka sekoiluun kuten: "muita ylempänä kaikin tavoin" .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkaiden ihmisarvo ei voi olla millään tavalla korkeampi kuin köyhän. Tämän pitäisi olla ilmiselvää kaikille jotka eivät usko johonkin Übermensch tyyliseen rotutohtorien luokka sekoiluun kuten: "muita ylempänä kaikin tavoin" .

        Miksi en saa rikastua ja saada maailmassa kaikkea minkä haluan?

        Koska on usein se että saa mitä haluaa on yhtä traagista että ei saa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe