Kysymyksiä joihin palstalaiset voi vastata

Anonyymi

Mikä sai sinut kaipaamaan kaivattuasi? Mitä toivot tapahtuvan teidän välillänne?
Onko sinulla useita kaivattuja vai vaan yksi? Oletko ihastunut vai rakastunut?
Haluatko hetken huvin vai jotain enemmän? Kaivattuasi paras ominaisuus?

7

<50

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi kyselet tyhmiä palstalla.......
      <3

• Anonyymi

Täällä on tosi tyhmää porukkaa kirjoittelemassa

• Anonyymi

Kun en enää häntä nähnyt iski aivan mieletön ikävä. Ja se ikävä on jatkuva seuralainen ollut siitä asti. Hänessä vaan oli jotain, mikä sai minut rakastumaan. Hänen seurassaan oli niin hyvä olla, kuin olisi tunnettu jo kauemminkin. Todella luontevaa oli kaikki välillämme.
      Toivoisin että tavattaisiin vielä ja saataisiin jutella. Haluaisin hänet elämääni sillä tasolla miten hän sen haluaa.
      Olen varmasti rakastunut, koska tunne kestänyt jo tämänkin ajan. Pienet ihastukset unohtuu yleensä nopeasti eivätkä valvota öisin.
      Pidin hänestä todella paljon. Sympaattinen ihminen kaikin puolin. Kaikki se mitä hänessä näin miellytti minua, olisin halunnut tutustua häneen enemmänkin.

• Anonyymi

Tuossa on jotakin tuttua, aika paljonkin oikeastaan. Koska tapasitte ensimmäisen kerran ja millainen se oli? Oletteko jotenkin pitäneet yhteyttä toisiinne? Oletko kertonut tunteistasi hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on jotakin tuttua, aika paljonkin oikeastaan. Koska tapasitte ensimmäisen kerran ja millainen se oli? Oletteko jotenkin pitäneet yhteyttä toisiinne? Oletko kertonut tunteistasi hänelle?

Oletko Ei-mia?

Löydät usein jotakin tuttua kaikista?

Oletko koska käynyt viimeksi psykiatrillasi?

Hän voisi kertoa sinulle myös jotakin tuttua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen ja uskon että täällä monella on varmaan samantapaisia tuntemuksia ja kokemuksia. Emme ole pitäneet yhteyksiä enkä ole kertonut tunteistani hänelle. Uskon että hän kyllä aavisti tunteeni niin kuin minä hänen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen ja uskon että täällä monella on varmaan samantapaisia tuntemuksia ja kokemuksia. Emme ole pitäneet yhteyksiä enkä ole kertonut tunteistani hänelle. Uskon että hän kyllä aavisti tunteeni niin kuin minä hänen.

Kuulostatte molemmat jotenkin
        Tutuilta!!!

Kaksi jotka eivät enää jotain ole kohdanneet ja sympaattinen oli henkilö

Tässä kolmas joka kokenut saman

Ja nainen minäkin

Ehkä meitä on vielä lisääkin joille tapahtuma on tuttu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      142
      1630
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      151
      1103
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      70
      970
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      330
      934
    5. 68
      753
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      733
    7. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      69
      681
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      38
      644
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      611
    10. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      581
    Aihe