Ylihuomenna on jo vappu!

😷 👓👜 Manta onkin jo aidattu, siltä varalta, että jotkut yltiöpäiset nuoret kokoontuisivat sen ympärille vapputouhuissaan. Perinteiset vappukarkelot jäävät nyt väliin ja juhliminen tapahtuu pienemmissä porukoissa. Brunssiakaan ei missään tarjoilla. Itselle ei rajoituksista ole haittaa, kun tolkuton möliseminen ei ole mun juttu ollenkaan. Mukana voin kuleksia joskus, jos täytyy, mutta ykköshuvia se ei ole. Tänä vappuna vietän ihan tavallista häntä (=mies pks) ikävöivää kotipäivää.

Allaoleva on tahallaan vielä enemmän lounaalla ajateltua, joka kannattaa jättää väliin.

29.4 on kansainvälinen opaskoirapäivä. Opaskoirat ovatkin näkövammaisille kullanarvoisia apureita. Koirat suorittavat hyvin myös muita tehtäviä. Tullikoirat esimerkiksi auttavat hajuaistinsa avulla tullimiehiä. Yllättävää oli se, että rotat oppivat samanlaiset tehtävät koiria nopeammin. Rottia käytetään nyt jo apuna miinanraivauksessa.

Ikävää on se, että meillä on ihmisiä, jotka eivät millään opi olemaan kiusaamatta. Pojallenikin kerran tokaisin, että "koiratkin oppivat kulkemaan tien reunassa". Jos koirat osaisivat kirjoittaa, niin ne takuulla kirjoittaisivat mukavia asioita, eivätkä kiusaisi täällä.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tulee kylmä vappu, monessa mielessä :(

      • Kolme vuotta sitten satoi mökillä lunta ja oli todella kylmä.


    • Anonyymi

      Meinaatko kiusata koko vapunkin muita täällä?

      • Miten niin? Jos minun yksi aloitukseni aamupäivällä kiusaa jotakuta, niin sen voi jättää lukematta.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Miten niin? Jos minun yksi aloitukseni aamupäivällä kiusaa jotakuta, niin sen voi jättää lukematta.

        Olet kilpailuhenkinen etkä kestä että
        Et ole lavalla ihailluin

        Alat kiusaan heti jos huomion saa joku muu

        Sinun pitää olla kirkkain tähti täällä

        Nyt on mukavaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kilpailuhenkinen etkä kestä että
        Et ole lavalla ihailluin

        Alat kiusaan heti jos huomion saa joku muu

        Sinun pitää olla kirkkain tähti täällä

        Nyt on mukavaa

        Sepä hyvä, että kommentoijalla on mukavaa. Ehkä seuraavalle aloittajalle tulee ystävällisempiä kommentteja.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sepä hyvä, että kommentoijalla on mukavaa. Ehkä seuraavalle aloittajalle tulee ystävällisempiä kommentteja.

        Ei näistä kiusaajista kannata välittää.
        Voisin lähteä aloittajan kanssa kahville
        koska tahansa, keskustelemaan mistä
        tahansa. Asun itsekin pk-seudulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näistä kiusaajista kannata välittää.
        Voisin lähteä aloittajan kanssa kahville
        koska tahansa, keskustelemaan mistä
        tahansa. Asun itsekin pk-seudulla.

        No niinpä, mielikivitusystiksen kanssa kaffeelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näistä kiusaajista kannata välittää.
        Voisin lähteä aloittajan kanssa kahville
        koska tahansa, keskustelemaan mistä
        tahansa. Asun itsekin pk-seudulla.

        Joko siellä Hakaniemessä orvokit kukkii?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko siellä Hakaniemessä orvokit kukkii?

        Missä Hakaniemessä? Kymmrniin vuosiin en ole Hakaniemessä käynyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä, mielikivitusystiksen kanssa kaffeelle

        Kahvi kommentti ei ole minun kirjoittamani.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Kahvi kommentti ei ole minun kirjoittamani.

        Ei nin kun sen sun sivupersoonan arvon rouvamies


    • Anonyymi

      Ei hätää koska olen varautunut vappuun hommaamalla aika reilusti mun lempi herkkuja. Niillä menis kyl useampikin vappu.

      • Minulla ei vielä ole vappuruokalistaa suunniteltuna. Taidan leipoa kaikki jauhopussin pohjat tyhjiksi. Ehkä haen jossakin välissä Pirkka mätimajoneesi silliä, kun se on niin tolkuttoman hyvää :)


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minulla ei vielä ole vappuruokalistaa suunniteltuna. Taidan leipoa kaikki jauhopussin pohjat tyhjiksi. Ehkä haen jossakin välissä Pirkka mätimajoneesi silliä, kun se on niin tolkuttoman hyvää :)

        Opetteletko espanjaa?

        Entäpä viinin ja akateemisen elämän alkua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opetteletko espanjaa?

        Entäpä viinin ja akateemisen elämän alkua?

        En ymmärrä noits kysymyksiä. Miten ne liittyvät aloitukseen? Kumpaankin on vastaus En. Mitään alkoholipitoisia juomia en harrasta. Eli olen ns. absolutisti.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En ymmärrä noits kysymyksiä. Miten ne liittyvät aloitukseen? Kumpaankin on vastaus En. Mitään alkoholipitoisia juomia en harrasta. Eli olen ns. absolutisti.

        Viinihän on hienojen rouvien juoma. Juustolautanen, viiniä ja suolakeksejä

        Sitten espanjalaista musiikkia ja akateemista seuraa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinihän on hienojen rouvien juoma. Juustolautanen, viiniä ja suolakeksejä

        Sitten espanjalaista musiikkia ja akateemista seuraa

        Ei se välttämättä niin hääviä ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viinihän on hienojen rouvien juoma. Juustolautanen, viiniä ja suolakeksejä

        Sitten espanjalaista musiikkia ja akateemista seuraa

        Sitten en taida olla hieno. Rouvahan en olekaan, kun olen ollut sinkkuna iät ja ajat. Suolakeksejäkään en harrasta, enkä juustolautasia. Espanjalainen musiikki ei ole mun juttu myöskään ja seurana on karvainen kotieläin!


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sitten en taida olla hieno. Rouvahan en olekaan, kun olen ollut sinkkuna iät ja ajat. Suolakeksejäkään en harrasta, enkä juustolautasia. Espanjalainen musiikki ei ole mun juttu myöskään ja seurana on karvainen kotieläin!

        Entäs mitä "rouva" tuumaa tähän acadeemisuuteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs mitä "rouva" tuumaa tähän acadeemisuuteen?

        Tuossahan luki "seurana on karvainen kotieläin". Ei kai koirille mitään akateemista koulutusta ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan luki "seurana on karvainen kotieläin". Ei kai koirille mitään akateemista koulutusta ole?

        Etkö sä muista näitä yksinpuhelujasi, tuo loinasajatushahmosiham hehkutti akateemista seuraa, vai muuttuuko tarina taas? Putkimiesfantasiaan tms bumtsi bumtsi bum


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sä muista näitä yksinpuhelujasi, tuo loinasajatushahmosiham hehkutti akateemista seuraa, vai muuttuuko tarina taas? Putkimiesfantasiaan tms bumtsi bumtsi bum

        Ihan kuin joku olisi kateellinen akateemisuudedta :D voe hyvvöö päevöö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kuin joku olisi kateellinen akateemisuudedta :D voe hyvvöö päevöö

        Ei kai se akatermisuus hulluja hurskaammiksi tee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sä muista näitä yksinpuhelujasi, tuo loinasajatushahmosiham hehkutti akateemista seuraa, vai muuttuuko tarina taas? Putkimiesfantasiaan tms bumtsi bumtsi bum

        Katsos kun en yksinpuhele, niin on vaikea muistaa sellaista mitä ei ole tehnyt. Akateeminen tutkinto on kyllä hieno saavutus, mutta en itse ole siitä täällä keskustellut. Jos aihe kiinnostaa noin paljon sinua, että keksit minulle olemattomia keskusteluja aiheesta niin sinun kannattaa hakeutua yliopistoon. Nythän sinne pääsee papereilla ilman pääsykokeitakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se akatermisuus hulluja hurskaammiksi tee

        Kannattaa vilkaista peiliin ennenkuin tulee tuollaisia kirjoittamaan toisten aloituksiin!


    • Antaa tämänkin aloituksen elää omaa tahtiaan. Lopetan tälle päivälle kirjoittelun!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe