Yö yhtyeen tulevaisuus Ollin jälkeen

Anonyymi

Mikä se on? Nyt uusi viestiketju tähän aiheeseen. En tiedä, oma mutu on että Suvi Teräsniska voisi olla uusi bändin uusi solisti. Onhan tuo esiintynytkin Yön kanssa välillä. Olisko tämmönen mahdollista ja olisko Olli tyytyväinen?

14

1530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainoa vaihtoehto nimellä Yö jatkamiseen on Jussi Hakulinen solistiksi ja sitä ei tule tapahtumaan. Bändihän oli buukattu Teräsniskan taustaorkesteriksi nyt kevätkiertueelle, joten sitä kautta laulut varmasti ja toivottavasti jatkavat elämäänsä.

• Anonyymi

Hakulisen ääni ei sovi biiseihin , vaikka olikin mestari lauluntekijä niinkuin Ollikin sanoi mutta solistiksi häsnestä ei ole

• Anonyymi

Varmaan näin. Jos nyt spekuloidaan Teräsniskaa Yön keulilla, niin oisko tällä ollut Ollin siunaus. Mitä tuumitte?

• Anonyymi

Tärkein ominaisuus Yö:n tulevalla laulajalla olisi vain muutamalla henkilöllä. Pitäisi tehdä biisejä jotka eivät häviä Hakulisen tuotannolle. Jos biisit ovat samaa tasoa niin ei sillä laulutekniikalla niin väliä. Kyllä Suomessa laulajia riittää, mutta ei liki 40-vuotta hienoja biisejä tuottanutta henkilöä kuten Jussi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkein ominaisuus Yö:n tulevalla laulajalla olisi vain muutamalla henkilöllä. Pitäisi tehdä biisejä jotka eivät häviä Hakulisen tuotannolle. Jos biisit ovat samaa tasoa niin ei sillä laulutekniikalla niin väliä. Kyllä Suomessa laulajia riittää, mutta ei liki 40-vuotta hienoja biisejä tuottanutta henkilöä kuten Jussi!

Ollin ääni oli loistava ei toista tuon bändin solistiksi ole

• Eikö Yö vaan vois pistää pillit pussiin? Niinhän Led Zeppelinkin teki sen jälkeen, kun John Bonham kuoli. Tosin AC/DC jatkoi Bon Scottin kuoleman jälkeen, mutta bändi saikin sellaisen uuden laulajan, joka saumattomasti jatkoi bändin viitoittamalla tiellä, josta ei ihan heti olisi arvannut ettei ole bändin alkuperäinen laulaja. Tokkopa Yö löytää ihan samantyyppisen kuin Olli Lindholm, pitäisi ainakin olla mies, siitä on hyvä lähteä, jos laulajaa etitään ja jos vielä samantyylisellä linjalla halutaan pysyä. Ollin tyylistähän Yö oikeastaan tunnetaan.

• Anonyymi

Kun sinulla on paljon tietoa bändeistä, niin ajatteleppas kuinka monen yhtyeen olisi pitänyt laittaa pillit pussiin jäsenen kuoltua.

• Ja lisäksi Yö tunnetaan Jussi Hakulisen tekemistä lauluista.

• Anonyymi

sekä Ollin äänestä ja karimasta, niinkui Olli sanoi hänestä ei ole biisien tekijäksi eikä Jussista solistiksi tähän bändiin

• Anonyymi

No ajattele Popeda ilman Patea, Dingo ilman Neumannia, Eput ilman Martti Syrjää, Miljoonasade ilman Heikki Saloa.. Yö ilman Ollia, ei ole Yö.

• Anonyymi

Näin on ja tätä mieltä on kansa

• Jep. Yö ilman Ollia ei ole yö. Eikä Judas Priest ollut oikein Judast Priest, kun heillä oli ysärinä jonkun aikaa laulajana se Tim Owens, kun Rob Halford oli poissa. Kyllä se bändi Rob Halfordin äänestä tunnetaan. Ja Led Zeppelin ilman Robert Planttia, Iron Maiden ilman Bruce Dickinsonia, Queen ilman Freddie Mercurya, Rush ilman Geddy Leeta, Slade ilman Noddy Holderia jne.

• Anonyymi

Jos nämä vastaukset olivat minulle, niin kysymys olikin siitä että olisiko näiden bändien pitänyt laittaa pillit pussiin? Judas priestikään ei olisi noussut suureksi jos Al Atkinsin pois jäätyä bändi olisi lopettanut. Tämä ei ole mikään kielteinen kommentti vaan ajattelinpahan vain.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos nämä vastaukset olivat minulle, niin kysymys olikin siitä että olisiko näiden bändien pitänyt laittaa pillit pussiin? Judas priestikään ei olisi noussut suureksi jos Al Atkinsin pois jäätyä bändi olisi lopettanut. Tämä ei ole mikään kielteinen kommentti vaan ajattelinpahan vain.

Jos bändille löytyy uusi hyvä laulaja tai joku muu uusi hyvä jäsen, niin ei tarvitse laittaa pillit pussiin. Judas Priestille löytyi Al Atkinsin jälkeen Rob Halford ja Iron Maidenille Paul Di´Annon Bruce Dickinson ja AC/DC:lle Bonin kuoleman jälkeen Brian Johnson. Led Zeppelinin taas oli ehkä parempi lopettaa sen jälkeen, kun John Bonham poistui toiseen universumiin, koska Jimmy Page oli koukussa heroiiniin ja Robet Plantkaan ei ollut enää samanlaisessa vedossa kuin aiemmin. Ja myös bändin manageri Peter Grant oli jäänyt koukkuun huumeisiin.

Aika näyttää miten Yö-yhtyeelle käy, mutta kyllä Olli oli bändin ääni ja keulakuva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe