Onko Dingolta odotettavissa vielä uutta musiikkia? Tähtenä taivaalla-sinkusta jo pari vuotta.
Edellisestä pitkäsoitosta onkin vierähtänyt jo tovi, syksyllä tulee kuluneeksi peräti 12 vuotta.
Onko uutta musaa odotettavissa?
16
918
Vastaukset
- Anonyymi
Neumannin kokoelmalta tosi kaunis biisi Toukokuun vihreät yöt kannattaisi laittaa radiosoittoon nyt kuun vaihtuessa. Varmastikin uutta musiikkia on tulossa vielä joskus, mutta eriasia milloin ja onko koko levyllistä tulossa enää milloinkaan. Ja luonnollisestikaan näistä asioista ei tiedoteta mitenkään.
- Anonyymi
Aika vanhoja alkaa oleen noi pojat et menee siinä aikaa et saa purkitettuu eikä jaksa keikalle kun on perheet ja vikoja
- Anonyymi
Toivottavasti ei.
- Anonyymi
Toivottavasti, jos Neumann tulee järkiinsä ja hommaa kunnon tuottajan jolla olisi sananvaltaa biiseihin ja sovituksiin. Tigersted ja Maijanen teki aikanaan hienoa työtä.
- Anonyymi
Juurikin näin. Dingon 2000-luvun pari levyä olivat ihan kelpo poppia mutta ei ne Dingolta kuulostaneet.
Oma waterloo oli taas huonoa musiikkisa. Miehellä oli silloin saumat nousta taas huipulle vain elämää sarjan imussa mutta surkea tekele vesitti koko proggiksen.
Uudella juhlakokoelmalla oli joku toukokuun vihreät yöt joka oli todella hyvä tekele. Jostain syystä se meni täysin ohi jokaiselta radiokanavalta.
Toivottavasti Dingo tekisi vielä hyvän fyysisen CD-levyn vaikka Maijasen Paven avustamana.- Anonyymi
Totta. 2000-luvun alun Dingon ongelma oli se, että se musa ei kuulostanut yhtään Dingolta. Purppuraa- ja Humisevan harjun paluu-levyillä oli pari kelpo kappaletta, mutta ne pilattiin täysin vääränlaisilla sovituksilla.
Mitä tulee tuohon Nipan Oma Waterloo-sooloon (mikä alunperin piti olla Dingon nimissä), oli täysin epäonnistunut levy.
Toivottavasti Dingolta tulisi vielä edes yksi kunnon levy. Ja kunnolla tuotettu, että se kuulostaisikin Dingolta. Tähtenä taivaalla-sinkku antoi hyvää esimakua, mutta siitäkin jo pari vuotta.
- Anonyymi
Toivottavasti ei. Suomen paskin bandi ikinä.
- Anonyymi
2017 tunnetuimman kokoonpanon paluun yhteydessä Nipa sanoi, ettei ole tarkoitus jäädä vanhoja hittejä soittavaksi jukeboksiksi. Nyt on sitten yksi biisi (Tähtenä taivaalla) saatu tehtyä. Soitetaanko sitä edes livenä? Ihan hyvä biisi on ja nykyinen kokoonpano toimii, joten tehkää nyt perkele niitä biisejä.
- Anonyymi
Tällä videolla ovat kaikkien aikojen jurrisimmat kitaristit: mukana myös suomiverta
https://www.inferno.fi/uutiset/talla-videolla-ovat-kaikkien-aikojen-jurrisimmat-kitaristit-mukana-myos-suomiverta/?fbclid=IwAR1ybcwR-5z2mG3MnHpyqNSr8ze7gaQWl72uk2uuOOd3ZQTmwHMn3EJ5Ny8 - Anonyymi
Fecebookissa on viime aikojen kuvissa ollut uusi, hieman Saskaa nuorempi rumpali. Liekö muutoksia kokoonpanossa vai joku tuuraaja? Dingotyyliin kuviin ei ole asiasta kerrottu mitn.
- Anonyymi
Saskalla oli some-kuvissa käsi paketissa, joten siksi taisi olla tuuraaja.
- Anonyymi
Muistanko oikein, että Dingon tai jonkun sen jäsenen insta-kanavalla oli viitteitä siitä, että bändi olisi studiolla työstämässä jtn uutta biisiä? Onko kellään tästä tietoa, onko uutta musaa tulossa? Nythän voisi olla saumaa kun keikkarintamallakin tosi hiljaista.
- Anonyymi
ei ainakaan mitään ole kuulunut?
- Anonyymi
Somessa on kesällä ollut Nipan ja Jontun demostudio-kuvia. Jäämme odottamaan mielenkiinnolla mitä sieltä on luvassa ja toivottavasti rokkaavampaa kuin sinänsä ok Tähtenä taivaalla oli.
- Anonyymi
Muutama Dingo keikka on tullut nyt kesällä nähtyä. Uusia biisejä ei ole livenä kuulunut. Itseasiassa "uusin" tekele mikä on soitettu on elämäni sankari vuodelta 1994. Ihmettelen että 2000-luvun tuotannosta edes musta leski biisiä ei soiteta livenä.
Tähtenä taivaalla kipaletta ei myökään ole soitettu.
Keikat ovat sinänsä olleet oikein hyviä. Jos yhteislaulun volyymia mitattaisiin, niin Dingo keikat ovat olleet ihan omassa sarjassaan.
Pari uutta kappaletta olisi kyllä kiva yllätys.
Tosin ei tuosta festarisetistä kovin montaa rallia voi poiskaan ottaa, ellei tilalle ole laittaa saman tasoista uutta matskua.- Anonyymi
Onko Dingon keikoilla soitettu ollenkaan "uusia biisejä" (eli 2000-luvun levytyksiä) sen jälkeen, kun Famous Five palasi takaisin 2017?
Musta leski oli aikanaan soitettu radiohitti ja oli setissä pitkään, nyt sekin jäänyt unholaan.
Tavallaan metkaa, että monesti suurelle yleisölle tulee täytenä yllätyksenä että Dingo on levyttänyt 80-luvun jälkeenkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289