Olen aikaisemminkin tämän todennut ja totean taas kerran: minusta olisi erittäin mielenkiintoista, jos Suomessa järjestettäisiin abortista kansanäänestys. Sittenpähän tulisi sekin asia selväksi. En oikeastaan hetkeäkään epäile äänestyksen tulosta ja sen jälkeen tämäkin keskustelu voisi tervehtyä, kun ainakaan kaikkien ei ehkä tarvitsisi samoja asioita loputtomasti jauhaa.
Minusta äänestys ja sen ympärille mahdolliseti syntyvä sirkus olisivat mielenkiintoisia nähdä. Hyvin selväksi tulisivat ainakin rintamalinjat asiassa: voisi olla joillekin keskustelijoille avartavaa nähdä, mitkä tilaisuudet ja kenen toimesta mitenkin väkeä vetäisivät ja mitkä olisivat kunkin argumentit.
Siksi minä toivonkin, että te KAIKKI lukuisat ja valtaisat aborttia vastustavat ihmisjoukot aktivoidutte, kun olot tästä vakiintuvat aikanaan - juuri nythän aborttiasia EI liene ihan ykkösenä ihmisten mielessä. Toivon, että te alatte todella painostaa eduskuntaamme ottamaan aborttiasian käsittelyyn! Teissä on voimaa, sillä teitähän täytyy olla useampi miljoona!
Ihan jokainen, joka ei ole aborttia teetättänyt itselleen, on varmuudella aborttien vastustaja, joten peli on jo etukäteen selvä: ensiksi kansanäänestys ja sitten maahan uudet, Lääkäriliiton, YK:n, biologien ja kaikkien muidenkin asiantuntijoiden toivomat aborttilait! Rajat kiinni - kunhan ne nyt vain on Koronan jälkeen saatu avattua! Tiukkaakin tiukempi kontrolli terveyskeskuksiin ja kouluihinkin ilmeisesti OIKEAA sukupuoliasioiden opetusta ilmeisen väärien oppien tilalle! Tytöille esim. oppiaine nimeltään vaikkapa "äityisoppi", jotta vahingossa vain eivät feminatsit pääse ujuttamaan ajatuksiaan teinien päähän!
Luonnollisesti on myös kiellettävä kaikkki aborttimyönteiseksi tulkittava informaatio, eli sekä WHO:n että Amnestyn sivustot on asetettava tiukkaan ennakkosensuuriin. Väärä oppi nopeasti pois! Jos joku esimerkiksi raiskataan, hänen on syytä olla TIUKASSA ohjauksessa ennen lopullista päätöstä riittävän kauan - esim. noin 9 kuukautta - jotta ei tule tehtyä hätiköityä päätöstä.
Tätä odottelemme siis! Ihan varmasti sitten YK asettaa Suomen mallimaaksi! Mehän yhdistämme ennakkoluulottomasti liberaalin demokratian ja "oikeat aborttilait"! Hups huijakkaa - ei ongelmia!
Abortista kansanäänestys ja sitten...??
2
144
Vastaukset 2
- Anonyymi
Voi kun sitte tulis vaan syytöksiä että Suomen kansa on aivopesty kun tulos ei miellytä. 😏 Kun kerran eduskuntakin. 😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.134744Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48622- 70619
- 81561
- 39529
- 46500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36465- 21458
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449- 90407
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36391Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80385Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.84375- 13375
- 29374
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain63362- 20357