Naisen peräaukon ulkonäkö

Anonyymi

Olen 3 lasta synnyttänyt hyvässä kunnossa oleva nainen. Olen muuten tyytyväinen vartalooni, mutta synnytyksistä sain joskus jäätävät peräpukamat ja niistä on jäänyt ruman näköinen iholerpake peräaukon eteen. Mitä te miehet tuumaisitte jos ensikertaa naisen kanssa seksiä harrastaessanne törmäisitte tälläiseen? Meniskö halut ja nainen vaihtoon jos muuten kaikki natsais?

En koskaan kuvitellut vaivaavani päätäni mun peräaukon ulkonäöllä mut nyt mietin sitä päivittäin enkä uskalla aloittaa uutta suhdetta!

Ja jos mahdollista niin asiallisia vastauksia kiitos 😊

18

1560

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No ei todellakaan menis nainen vaihtoon. Osa elämää, osa tarinaa, osa sinua. Olet arvokas. Rohkeasti kohti omaa hyvältä tuntuvaa.

    • Hyvin vähäinen seikka. Ensinnäkin vaikka peppuseksistä paljon nykyisin puhutaan, sitä todellisuudessa harrastetaan hyvin vähän. Miehen todellinen mielenkiinto suuntautuu a) naisen herttaiseen luonteeseen. b) vittuun.

      Naisen sukupuolielimet ovat niin ylivoimaisesti kiinnostuksen kohteena, ettei peräaukko siinä paljon paina. Sitä paitsi ratkeama peräaukossa on paljon yleisempi, kuin luullaan. Se syntyy jo usein ummetuksesta ja kovasta vatsasta.

    • Ei haittaa yhtään.

    • Anonyymi

      Kärsin samasta ongelmasta, kamalaa kun elämää varjosta peppureiän ulkonäkö 😭

    • Anonyymi

      Minulla on sama juttu, mutta en tiedä mistä tulleet. Toinen todella iso ja toinen pienempi. Pohdin myös mitä miehet miettii kun sen näkee. Olen lukenut että nuo ovat todella yleisiä, eli siis todennäköisesti mies on niitä jo jollakin toisella nähnyt ja osaa suhtautua niihin ihan normaalina asiana. Olen niitä myös muutamalla mieskumppanilla nähnyt ja ollut ns helpottunut 😅

      Itseäni häiritsee juuri se ulkoinen seikka, kun haluaisin harrastaa anaaliseksiä, mutta tämä vaiva hieman hävettää ja vie tunnelmaa. :( Kai noita voi poistattaa, mutta paranemisessa kestää.

      Mutta vielä vastauksena sulle, että en usko että halut menee, täytyy olla aika pinnallinen ja kakara, jos ei ymmärrä tuon olevan normaalia ja harmitonta.

      • Anonyymi

        Yksityisellä voi leikkauttaa nuo ulkoiset pukamaheltat. Se tikataan ja paranee vkossa.
        Maksaa pari sataa.

        Julkiselle on turha mennä. Eivät hoida .

        Käykää leikkauttamassa pois!


    • Anonyymi

      Normaalia. Ei todellakaan haittaa.

    • Anonyymi

      Kuten aiemmistakin vastauksista huomaa- Ei haittaa.

    • Anonyymi

      Pukamat on melko yleinen juttu, mutta harvat uskaltavat sanoa ääneen. Oman kokemukseni perusteella suosittelen yksityis lääkäriä ja hirttämällä pois eli niihin laitetaan kumilenkit ja tippuvat viikossa itsekseen. Melko kivuton ja nopea toimenpide. Puukotusta taas en suosittele kuin pakon edessä. Itseltäni muutaman kerran hirtetty ja kerran leikattu. Leikkauksen toipuminen oli tuskainen ja kesti kuukauden. Silti uusiutuvat vuoden kuluttua. Toisille ne voi uusiutua useasti uudelleen, kuten minulle ja toisille ei. Eli ei pukamat naista huonoksi tee. Ei muutako pylly pystyyn ja munaa sisään.

    • Ääh voihan sitäkin nuolaista ja imaista

    • Anonyymi

      Ei todellakaan haittaa eikä menisi nainen vaihtoon.

    • Anonyymi

      Keksi parempi satu ens kerralla

    • Anonyymi

      Ei menisi hakutulokset

    • Anonyymi

      Ne pullistumat ovat kiihottavan näköisiä.

      • Anonyymi

        Hyi vittu kuka kenenkään ryppyreikään koskee 🤮🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi vittu kuka kenenkään ryppyreikään koskee 🤮🤢

        Vaimolla isot pukamat,imen ja nuolen helttoja.


    • Anonyymi

      H­­e­i! Ku­­­ts­­umme sinu­­t kä­ymään uude­­ss­­a cha­­­tis­sa! Meitä on yl­­i mil­­­jo­ona! 👉 http://aram-us.com/H/P0k3U7

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe