Voimia kaikille!
COViD-19 PAHA TAUTI
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tänä keväänä on kuollut normaalia vähemmän ihmisiä.
Korona on ainoa, yhteinen ja valtakunnallinen selittävä syy.
Siinäpä miettimistä panikoijille, miksei muillekin.
Iltapäivän roskalehdessä voisi hyvinkin olla iso lööppi :
KORONA VÄHENTÄNYT KUOLEMIA.- Anonyymi
Samalla on kuulema myös lääkärissäkäynnit vähentyneet, voisiko tuostakin vetää jonkin johtopäätöksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla on kuulema myös lääkärissäkäynnit vähentyneet, voisiko tuostakin vetää jonkin johtopäätöksen?
Turhaa paniikkia kylvetty kansaan.THL on veikkaustoimisto.-17 Kuoli 1500 suomalaista influenssaan,kun rokote ei toiminut.Media on lietsonut paniikkia......
- Anonyymi
Joo...mutta kun muistetaan että tämä paskiais virus on myllertänyt maailmalla vasta 2-3 kuukautta on se saanu aikamoista tuhoo aikaan !!! Mitä se saa vielä aikaan 1-2 vuodessa ennen kuin ja Toivottavasti keksitään edes suht hyvä rokote ? Virus elää ja voi hyvin nyt ! Paluuta vanhaan ei enää ole. Kaikesta huolimatta aurinkoista kevättä kaikille ja kyllä tästä vielä selvitään, Joskus !!! T: Tohtori Sykerö
- Anonyymi
pakkopullana on meille syötetty valheita globaalista, markkinataludesta, monikulttuuri pakosta, jne idealismi valheista!
- kiitoksena tästä saimme globaali kupa,
- nauttikaa nyt globaali kupasta!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027