Nelosen Stand Up! - neljäs kausi

Anonyymi

Kolmen kauden jälkeen ohjelma uudistuu. Iltojen isäntä/mc vaihtuu Mika Eirtovaarasta Jussi Simolaan ja Heikki Viljaan. Lisäksi mukana on yli 20 koomikkoa, jotka eivät ole olleet aiemmilla kausilla esillä.

Ruudussa 5.5. ensimmäinen jakso ja siitä eteenpäin joka tiistai tulee uusi jakso julki.

8

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi itku :(

      • Anonyymi

        Eikö tuota Eirtolaa voisi jo vaihtaa, miehellä ei ole mitään OMAA juttua juontaessaan.
        Yleensä sen tyyli on sellainen,, että ottaa yleisöstä jonkun henkilön jota alkaa kiusaamaan ja kyselemään.
        Inhoan näitä tyyppejä ,, yksikin tukki melkein syliin.
        Se kiharatukka pitkäkoipi, ällöttävää, potkisin munille tämän mökkiremonttityypin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuota Eirtolaa voisi jo vaihtaa, miehellä ei ole mitään OMAA juttua juontaessaan.
        Yleensä sen tyyli on sellainen,, että ottaa yleisöstä jonkun henkilön jota alkaa kiusaamaan ja kyselemään.
        Inhoan näitä tyyppejä ,, yksikin tukki melkein syliin.
        Se kiharatukka pitkäkoipi, ällöttävää, potkisin munille tämän mökkiremonttityypin.

        Savo ihime taakka häppee.


    • Anonyymi

      Eka jakso on nyt Ruutu :ssa. Mukana Aatu Raitala, Ursula Herlin, Matti Paalanen ja Jussi Herranen sekä itse Sami Hedberg.

      • Anonyymi

        Ihanaa kun Eirtolasta päästiin eroon, oli tosi rasittava yleisölle.
        Otti jonkun "silmätikukseen", ja alkoi kyselemään, ja yritti nolata, ei siis mitään OMAA juttua.
        Ja se pitkäkoipi joka tukkii ihmisten iholle oli tosi ällöttävä.
        Nyt on uudet jutut ja uusi juontaja, hyvä niin.
        Nyt uusiakin pääsee ääneen hyvä niin, olikin joku aika hyvä viime jaksossa.
        Nämä joita ohjelmaa mainostaessa esitellään ovat perseestä.


    • Anonyymi

      Todella sikahuonoja juttuja on ollut tänä vuonna (2021) näytetyissä jaksoissa.
      Ismo Leikola on ainoa jolla on jotain järkeä jutuissaan. Muut täysin ala-arvoisia.

      • Anonyymi

        NIspuoliset, yleensä ylipainoiset koomikot, keskittyvät itsensä herjaamisen..


    • Anonyymi

      Tuoreimmassa tv:ssä näytetyssä jaksossa yks niistä kiroili ja kerto vain alapääjuttuja, aika huonoja sellaisia. Näytti että eturivissä ois istunut lapsukainen, eikö noihin sessioihin oo mitään ikärajaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3370
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2564
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1867
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1674
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1522
    Aihe