Salaraka- Martina sai kokea KARMAN

Anonyymi

Martina tuli julkisuuteen salarakkaana, eli tuli toisen parisuhteen väliin. Karma toteutui ja sai mitä oli itse valmis tekemään toiselle.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin ja itse jätti E.Eerikäisen kun Levillä tapasi Stefun, mikä hän on Sofiaa tai ketään muuta tuomitsemaan jos jäi nyt näppejään nuolemaan.

      • Anonyymi

        Jep, Itse martina käyttäytyy toistuvasti sikamaisesti. Petti eskoa, Ja ne väkivaltatuomiot... Salarakas. Nimi kertoo kaiken. yök.


    • Anonyymi

      Jep sillä ei ole varaa tuomita yhtään ketään, kyllä sen verran on jättänyt rumaa jälkeä taakseen. Eikä myöskään kuuluttaa moraalia ja empatiaa. Lopettaisi paskan puhumisen ja yrittäisi ruveta keskittymään oleelliseen.

    • Anonyymi

      Mikäköhän on Martin tulo- kontra varallisuustilanne, käykäämme sanomaan 10 vuoden kuluttua? Tällöin mittari likentelee viittä kymppiä ja onko asumus Helsingin kylän vuokrajurttia Kontulassa?

    • Anonyymi

      Mitähän uutisia huomenna tulee, nyt on huikeet ajat menossa mageella porukalla?

    • Anonyymi

      Aitolehti paljastaa: Meillä on uusi koti!

      Loistavaa!

    • Anonyymi

      Jossain lehdessä luki että sillä on lapsi Esko Eerikäisenkin kanssa?

      • Anonyymi

        Onkohan tuo totta?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tuo totta?!

        Eihän tuossa ole koskaan mitään salaisuutta ollut. Esikoistytär on syntynyt 2009, jolloin hän oli naimisissa Esko Eerikäisen kanssa. Nuoremman tyttären isä on Stefan Therman.

        Eskosta on kirjoitettu elämäkertakin, Esko - Stripparin tarina. Hauskasti kirjoitetulta vaikuttaa :-D

        ”Ei niin isoa riitaa olekaan, etteikö maksettu matka maistuisi.”

        "Aivan täysin Esko ei enää vaimoonsa luottanut, mutta voihan avioliitto ja yhteiselo perustua muillekin arvoille.”

        ”Puhelimeen vastasi sama suurvisiiri kuin aikaisemminkin, ja kyllähän sen äänestä kuuli, että pyhää miestä söi saatanasti tuollainen kahden markan julkkispariskunnan pelleily. Onneksi kävi niin, että jollakin muullakin muija oli lähtenyt lätkimään kesken häävalmistelujen, joten kirkosta löytyi vapaa tunnin siivu elokuun viimeiselle päivälle.”

        https://www.iltalehti.fi/viihde/a/2016082422217380


    • Anonyymi

      Aloittajalle sanoisisn, että ei kannata leikkiä karmasanalla, jos ei ymmärrä sen syvintä merkitystä. Eiköhän Martina itse hoida oman karmansa, ei sinun tarvitse siitä huolehtia. Etkö raukka huomaa,että itse keräät täällä itsellesi negatiivista karmaa,kun kun täällä tuomitset ja haukut jatkuvasti muita. Muista sitten kun kohdallasi kolahtaa, mistä haet syytä. Kolahdus voi odotella jo nurkan takana. Elämä ei unohda mitään.

    • Anonyymi

      Näinhän se menee ihan normielämässäkin. Se, joka ei arvosta toisten eikä omaansakaan parisuhdetta, tahtoo hankkiutua seuraan, jossa on samat "elämän arvot" Kuka kunnon mies edes vilkaisisi silikoonisussuja? Jos julkkiksia seuraa , niin nämä Ä ja Ö luokan julkkikset häsläävät keskenään. Sitten on niitä oikeita julkisuuden henkilöitä ja niillähän on sitten ihan toisen laiset naamat ja kuviot.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      2746
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe