Etsimme suomalaisia Chat-moderaattoreita. Vaatimuksena hyvä suomenkielen kirjoitustaito sekä taitoa keskustella tarvittaessa myös englanniksi.
Työhön tarvitset hyvän nettiyhteyden sekä tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen. Saat työhösi täyden koulutuksen, eli aiempi kokemus ei ole tarpeen. Työskentely on kuitenkin itsenäistä, eli olisit töissä Freelancer-sopimuksella. Luonnollisesti koko muun tiimin tuki on jatkuvasti käytettävissä. Työajat voidaan sopia sinun aikatauluusi sopiviksi eli voit työskennellä missä päin maailmaa tahansa ja myös osa-aikaisesti tai normaalityösi ohessa juuri silloin kuin sinulle sopii.
Lisätietoja työstä sekä palkkauksesta sähköpostilla tai Hangoutsilla: [email protected]
Haussa chat-moderaattoreita
3
66
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tämä freelancersopimus tarkoittaa ?
Se tarkoittaa sitä että työskentelet meille freelancerina, mistä tehdään kanssasi työsopimus aivan kuten normaalistikin, mutta olet itse vastuussa verojen maksamisesta kotimaahasi jne, me emme hoida mitään maksuja puolestasi.
Jos kaipaatte lisätietoja työstä, laittakaa suoraan sähköpostia. Ketjusta on taas poistettu vastauksia sääntöjen vastaisina, eli en voi niihin tässä nyt vastata. Sähköpostitse saa vastauksen huomattavasti paremmin ja tehokkaammin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949