Poistakaa idioottien pelkät valheet ja sairaat mielenilmaisut. Ei se ole vaikeaa ja foorumin taso ja käytettävyys nousisi.
Foorumia ei siivota YLLÄPITO!
14
91
Vastaukset
- Anonyymi
Mielipiteet pitää olla sallittu
- Anonyymi
Tämä on vapaa maa ja vapaat mielipiteet mutta henkilöön menevistä hönöttelyistä ja nimittelyistä pitäisi päästä eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on vapaa maa ja vapaat mielipiteet mutta henkilöön menevistä hönöttelyistä ja nimittelyistä pitäisi päästä eroon.
Juuri näin.
En ymmärrä miksi jotkut vannoutuneet Subaruhenkilöt aina aloittaa sen nimittely ja välittämisen tyyliin että ei sulla ole rahaa, osta bussilippu, mene töihin ensin, jne, jos joku näkee jonkun epäkohdan Subarussa ja kirjoittaa siitä mielipiteensä.
Ihan oikeasti muillakin on rahaa kuin Subaruhenkilöillä. Miehistä ei nyt voi puhua.
Itse olen omistanut 4 eri Subarua. Niissä on hyviä ja huonoja asioita.
Kyse on autosta. Pitää kestää toisenkin mielipide kuin mies, vaikka olisikin henkilö. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
En ymmärrä miksi jotkut vannoutuneet Subaruhenkilöt aina aloittaa sen nimittely ja välittämisen tyyliin että ei sulla ole rahaa, osta bussilippu, mene töihin ensin, jne, jos joku näkee jonkun epäkohdan Subarussa ja kirjoittaa siitä mielipiteensä.
Ihan oikeasti muillakin on rahaa kuin Subaruhenkilöillä. Miehistä ei nyt voi puhua.
Itse olen omistanut 4 eri Subarua. Niissä on hyviä ja huonoja asioita.
Kyse on autosta. Pitää kestää toisenkin mielipide kuin mies, vaikka olisikin henkilö.Tietenkin sulla on varaa ostaa vaikka 500 000€;n Bentley. En epäile sitä hetkeäkään....😁😂🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin sulla on varaa ostaa vaikka 500 000€;n Bentley. En epäile sitä hetkeäkään....😁😂🤣
On toki jos myyn ensin HVKlle kiinalaisia maskeja lentokonelastillisen.
Mutta sitä ennen täytyy vain tyytyä unelmoimaan tarjous-Subarusta.
- Anonyymi
HaluanVainKysyäEttä kuinka subaru saisi nostettua tasoaan?
- Anonyymi
Haluaisit Subarun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisit Subarun?
Haluaisin mutta liike ei halua myydä
- Anonyymi
Kuka haluaa Suparun oikeestti ? Suparun kuluttavan Suparun
- Anonyymi
Tuo kyselijä VainEttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kyselijä VainEttä.
HaluanVainKorjataEttä mielummin kulkisin pyörällä kuin subarulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HaluanVainKorjataEttä mielummin kulkisin pyörällä kuin subarulla.
Toki, jos SinullaOlisiVaraaPyörään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kyselijä VainEttä.
Huhuuuuuu. Ylläpito. Pieren marjoja.
- Anonyymi
Yllpitoo töihin nyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152856
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292780En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791796Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va671351- 471108
- 991011
- 109876
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843- 46833