Mietin, että jos nai usean kanssa erikseen ja yhtäaikaa, miten vaan, niin libido on varmasti kiitettävää tasoa, mutta, mitens on intohimo?
Onko libidolla ja intohimolla yhteys?
6
115
Vastaukset
- Anonyymi
Se on varmaan yksilöllistä, onhan näitä polyamorfisia suhteita ym., kaipa niissä intohimoakin on. Ja mitä nyt intohimo kenellekin tarkoittaa? On tämä tunnepuhe aika löysää jargonia. Mitä se tuo into-etuliite tuossa himon edellä tarkoittaa? Varmaan löytyy määritelmä jostain sanakirjasta, en jaksa etsiä.
- Anonyymi
kokeilemalla se selviää, =)
- Anonyymi
Kanssasi haluaisin olla. Sinuun minä tunnen intohimoa ja jo kuollut libidonikin herää 💃
- Anonyymi
Oletko sinä sellainen seksirobotti, jolla on selässä painike himopanolle ja intohimopanolle. Huomaanko eron ? Ja onko muita panomuotoja valittavissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä sellainen seksirobotti, jolla on selässä painike himopanolle ja intohimopanolle. Huomaanko eron ? Ja onko muita panomuotoja valittavissa?
Yksinkertaisuudessaan minulle himo on fyysistä ja viettipohjaista. Intohimossa on mukana vahva tunnesidos. Näin minä olen sen itselleni selittänyt. Minusta näkee kyllä eron 💃💞 ,onko kyse himosta vai intohimosta 🥰
- Anonyymi
Samaa mieltä, kyllä on köyhäksi mennyt jos intohimosta on etuliite kadonnut ja se käsitetään pelkäksi himoksi.
Intohimo sijaitsee korvien välissä. Minun intohimoni sytyttää älykkyys, herkkyys ja yhdistelmänä.
T
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2775229- 594769
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii963744- 512760
- 222277
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461883- 1181800
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991536- 711115
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1531094