Eli pitäis silitettävä patchi(kangasmerkki) saaha snapback lippikseen kiinni. Onko kellään kokemusta? Tai tiukkoja protippejä? En ole aikasemmin patcheja silittänyt, saatika ommellut. Jostain luin että, kangasmerkki pitäisi silittää molemmin puolin kangasta. Ulkopuoleltahan silittäminen ei varmastikkaan ole mitäön ydinfysiikkaa, mutta mites sieltä lätsän sisäpuolelta? 🤔 Vaimokkeella on KUULEMMA normaalia tehokkaampi hiustenkuivain, ja veikkaili että sillä voisi onnistua sisäpuolelta lämmittely. Raudalla en viitsisi kokeilla sisäpuolelta silitellä, koska lätsä on niin kupera joka suuntaan, ja haluan ehdottomasti että lätsä pitää muotonsa.
Kiitos ja anteeks! ❤️
Kangasmerkki lippikseen
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko siis siihen kuperaan etuosaan kiinnittämässä? Voipi olla ettei siististi onnistu, yleensähän kuviot siinä kohdassa on ommelta. Tietääkseni hiustenkuivaajalla ei kangasmerkkejä saa kiinnitettyä. Kokeilisin ehkäpä itse ennemmin ommella merkin kiinni. Tai sitten merkin kiinnittämistä sivulle jossa ei ole niin hankalaa kohtaa kiinnittää.
- Anonyymi
Hiustenkuivaajat toimii 80-100 asteen lämpötilassa. Silitysraudalla kiinnitys vaatii n. 200 astetta. Joten sen hiustenkuivaaja-vaihtoehdon voit unohtaa.
Kokeile tekstiililiimaa tai ommellen kiinnitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rydman "elämäni hirveimmät päivät" Entäs uhrisi?!
https://yle.fi/uutiset/3-12515383 Rydman valittelee että vaikeaa on ollut kun jäänyt kiinni mutta entäs uhrisi? Ei yhtään empatiaa uhreja kohtaan!3555502Nakkilassa on raiskattu wanhus
Wanhus on raiskattu nakkilassa palvelutalossa. ( näin uutisoivat molemmat iltapäivälehdet sekä yle )193791Haluaisin tietää miten sulla menee
Onko kaikki hyvin? Ja onko sulla yhtään ikävä mua? Itse haluaisin niin kovasti nähdä sut taas :(951605Natoon liittymisen hinta kova.
Suomi joutuu luovuttamaan kurdeja Turkkiin, maksoiko Suomen Nato-jäsenyys monien kymmenien ihmisten vankeus ja kidutuskohtalon vai peräti kuoleman. ht3711433Totuus on että
Se kaikki sattui ihan vit**ti koska mä tykkään susta todella paljon. Oikeesti tosi paljon. Menin ihan pois raiteilta enkä tajua tätä itekään. Oon mä j421419Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..
Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k1671333Mikamika missä mika
Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter111292- 541263
Aiotko saattaa sen loppuun
..mikä on meillä pahasti kesken..ja milloin...en jaksa odottaa enää..54922- 39916