Tylsää raaputtaa netissä arpoja joista ei kerta kaikkiaan voita kuin kahta ja joskus neljä euroa. Pari kertaa olen sinnitellyt parinkymmenen arvan verran tylsyyttä mutta siihenpä se on jäänyt. Älkää vaivautuko.
Veikkauksen netti arpa
6
2096
Vastaukset
- peluri2
www.rahapeliopas.info:n Tietojen mukaan palautus prosentti arvoissa on n. 45%. Joten ei kannata.
Samanlaisiahan ne aitoinakin on..
- mitähLLL
siis voiko veikkauksen arpoja muka pelata netissä jos niin miten
- Erikoinen
pelotti kirjoitti:
Veikkauksella on nettiarvat pilottitestauksessa: http://www.veikkaus.fi/epel1t/
Voitin netissä raaputettavalla horoskooppi arvalla 20 000 e...ennen kuin voitto kerkesi näkyä missään tuli arvan päälle ponnahdusikkuna "pelijärjestelmässä tapahtui virhe"jonka jälkeen arpa sulkeutui..soitin välittömästi veikkaukselle ja
siellä selvitellään asiaa mutta tähän mennessä ei kuulemma ole mitää näyttöä mistää voitosta. Että semmonen pilotti - uskottavaa
Erikoinen kirjoitti:
Voitin netissä raaputettavalla horoskooppi arvalla 20 000 e...ennen kuin voitto kerkesi näkyä missään tuli arvan päälle ponnahdusikkuna "pelijärjestelmässä tapahtui virhe"jonka jälkeen arpa sulkeutui..soitin välittömästi veikkaukselle ja
siellä selvitellään asiaa mutta tähän mennessä ei kuulemma ole mitää näyttöä mistää voitosta. Että semmonen pilotti???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2231797- 821133
- 83954
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm111951J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87827- 119754
- 111743
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117638- 48617
- 20611