Thaimaalainen asuntotuki.

Thaimaalainen ja Suomalainen asuntotuki on hieman erilainen ja eri nimikkeellä, mutta eräs kun tietää Suomalisen asuntotuen perustuvan anemmälti nimeen joka postiluukussa.

Meillä täällä Thaimaassa on eräänlainen .... sanoisinko että ymmärretään .... kanslaispalkka, jota eräällä tavalla voi kutsua asuntotueksi ainakin niiden osalta, jotka mainitun käyttää asuntojensa kuluihin.

Suomessa vastaavasti Kelalta voi saada asuntotukea jopa yrittäjä, joka asuu omistusasunnossa.
Asuntotuen saantimahdollisuuden perusteena on ruokakunnan yhteiset tulot, ym. tulo- ja menorakenteeseen liittyvät taloudelliset perusteet.

Samalla mainitsen että on mukava todeta jo ennenkin todettu että Pattayan rakkaita keskenään yhdistää samat mielihalut, nyt päätä nostaen aihe, kuka on käynyt usemman kansalaisuuden naaraan sisällä, hienoa että olette löytäneet toisenne tällä matkailuaiheisella nasuttelupalstalla.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yrittäjyys ei tarkoita rikkautta eikä kovia tuloja. Luin joskus että USA:ssa toimitusjohtajat tienaa keskimäärin 44x enemmän kuin työntekijä. Suomesta en tiedä keskiarvoa mutta useat pienyrittäjät tienaavat vähemmän kuin työntekijänsä.
      Yrittäjä on kuitenkin hyvä veronmaksaja Suomessa. Kun yrittäjä maksaa nettopalkan duunarin tilille niin toinen samanmoinen summa lähtee verottajalle veroina ja veronkaltaisina maksuina. Yrittäjän omaa palkkaa koskee sama asia. Käteen jäävällä osuudella hän ostaa jotakin ja siinäkin on vero.

      Tämä on Suomessa ollut pitkään tapetilla että yrittäjä ei saa apua eikä tukea konkurssin jälkeen tai töiden loppuessa. Karenssit on olleet pitkiä ja paperisota liki mahdoton saada mitään mistään. Omavelkaiset takaukset vie konkurssissa henkilökohtaisen omaisuuden, joka on voitu hankkia jo ennen yritystoimintaa. Siitä on kiva jatkaa kun on mennyt talo, auto ja perhe. Se on se yleinen tarina konkurssin yhteydessä. Pienyrittäjiä ei kannata kadehtia ja liikevaihto ei ole yrittäjän palkka, vaikka joku seiskalehti koittaa niin väittää ja puhuu miljoonan liikevaihdon firman omistajasta "miljoonabisnestä pyörittävänä". Siitä miltsistä jos saa 50 tonnia kouraan niin hyvä. Miljonääriä se ei tee.

      • Anonyymi

        Miten liittyi konkursin tehnyt 2010 aloituksen aiheeseen?


      • Anonyymi

        Miten liittyi konkursin tehnyt 2010 aloituksen aiheeseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liittyi konkursin tehnyt 2010 aloituksen aiheeseen?

        Vajaa-aivo sä sotket aina sun rakkaasi jokaiseen juttuun. Puhuin yleisellä tasolla siitä miten Suomi kohtelee yrittäjiään. Kokeilepa yrittäjänä saada asumistukea. Eipä onnistu jos on vähänkin enemmän liikevaihtoa. Puhuit täyttä potaskaa aloituksessa muutenkin. Sinä olet Suomessa kuten minäkin ja Thaimaassa ei ole mitään asumistukia. Nämä koronatuet jaetaan poikkeustilan vuoksi ettei ihmiset jäisi totaaliseen pulaan. Se mikään asumistuki ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajaa-aivo sä sotket aina sun rakkaasi jokaiseen juttuun. Puhuin yleisellä tasolla siitä miten Suomi kohtelee yrittäjiään. Kokeilepa yrittäjänä saada asumistukea. Eipä onnistu jos on vähänkin enemmän liikevaihtoa. Puhuit täyttä potaskaa aloituksessa muutenkin. Sinä olet Suomessa kuten minäkin ja Thaimaassa ei ole mitään asumistukia. Nämä koronatuet jaetaan poikkeustilan vuoksi ettei ihmiset jäisi totaaliseen pulaan. Se mikään asumistuki ole.

        Et siis tiedä Thaimaassa maksettavasta ns. kansalaispalkasta mitään, jolla ei ole mitään tekemistä koronan kanssa, sulla googlattavaa.

        En huomannut aloituksessa kirjoitetun liikevaihdosta.

        T Mode


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vajaa-aivo sä sotket aina sun rakkaasi jokaiseen juttuun. Puhuin yleisellä tasolla siitä miten Suomi kohtelee yrittäjiään. Kokeilepa yrittäjänä saada asumistukea. Eipä onnistu jos on vähänkin enemmän liikevaihtoa. Puhuit täyttä potaskaa aloituksessa muutenkin. Sinä olet Suomessa kuten minäkin ja Thaimaassa ei ole mitään asumistukia. Nämä koronatuet jaetaan poikkeustilan vuoksi ettei ihmiset jäisi totaaliseen pulaan. Se mikään asumistuki ole.

        Et siis tiedä Thaimaassa maksettavasta ns. kansalaispalkasta mitään, jolla ei ole mitään tekemistä koronan kanssa, sulla googlattavaa.

        En huomannut aloituksessa kirjoitetun liikevaihdosta.

        T Mode


      • Anonyymi

        Paljon asiaa tässä kommentissa, kitos.


    • Anonyymi

      Mikä on asuntotuki.? Liittyykö jotenkin sinun penistukeen ?

      • Anonyymi

        Olemme huomanneet Niuvassa olevan aktiivinen päivystys ja valtaisasti mainostuloja meille tuottavia klikkauksia, joten kiitos koko Teidän Pattayan rakkaitten ryhmälle sinne.

        Ohessa yrityshenkisille luusereille tietoa asuntotuesta:

        https://www.kela.fi/omistusasunto

        T Mode


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemme huomanneet Niuvassa olevan aktiivinen päivystys ja valtaisasti mainostuloja meille tuottavia klikkauksia, joten kiitos koko Teidän Pattayan rakkaitten ryhmälle sinne.

        Ohessa yrityshenkisille luusereille tietoa asuntotuesta:

        https://www.kela.fi/omistusasunto

        T Mode

        Jaahas ja jotta oikein T mode kommentoimassa.
        Noh, tämähän selittänee sen miksi tästä ketjusta on poistettu vain 1 "sääntöjen vastainen viesti" ja Senssu-Amalia se vaan porsastelee ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas ja jotta oikein T mode kommentoimassa.
        Noh, tämähän selittänee sen miksi tästä ketjusta on poistettu vain 1 "sääntöjen vastainen viesti" ja Senssu-Amalia se vaan porsastelee ;)

        Jatkan vielä hieman, jos sallitaan.

        NumBall. En ole huomannut, että olisit ikinä kritisoinut Senssun kirjoitelmia mitenkään. Mistähän tämä johtuu, saanen kysyä?

        Ps. Radio Rokilla soittavat juuri Paranoidia.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe