Missä maassa asuisit nyt mieluummin

Anonyymi

kuin Suomessa ?

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Åland.

• Anonyymi

Ei ihan heti tule mieleen yhtään maata missä juuri nyt asuisi mieluummin
      kuin Suomessa.

• Anonyymi

En muualla, tosin tätä ei kysytty.

• Anonyymi

Lappland, men inte Meri-Lappi.

• Anonyymi
    • Norjassa,
      jonkun vuonon rantamilla
      ruusuja kasvattaisin.

• Anonyymi

Suomi on nyt turvallisin.

• Anonyymi

Ei ole kauan turvallinen, kun matuja taas oikein hakemalla haetaan. Ei riitä Ohisalolla tekemistä oman kansan parhaaksi. Velkaa tulee muutenkin tuhottomasti, siihen lisäksi elätettäviä ja kaikin tavoin huollettavia .

• Anonyymi

Jos olisimme 20 vuotta nuorempia niin ryhtyisin selvittämään Uudenseelannin vaihtoehtoa.
      Lapset kasvatettu ja itse kouluttautuneet. Ei mitään ehdottomasti Suomeen sitovaa.

Miksi? Ei rajanaapureita. Ilmasto muistuttaa meikäläistä. Pohjois- ja eteläsaari antavat valinnan varaa. Kaikki pohjoisen pallonpuoliskon sotkut mahdollisimman kaukana.
      Luetteloa voisi jatkaa.

• Anonyymi

Skoonessa jo 40 vuotta :D

• Anonyymi

Skåååååååååååååååå

• Uudessa Seelannissa. Mieluummin eteläsaarella, se taitaa olla viileämpi, haluan vuodenaikojen vaihtelun.
      Siellä ei ole liian kuuma, luonta on todella upea.

• Anonyymi

Nyt. Suomessa. Ehdottomasti. Kysymys kai liippaa koronatilannetta.

• Anonyymi

Jos Koronatilanne olisi ohi ja rahaa olisi paljon, Islantikin kelpaisi yhden loman verran. Lutuaisin joka päivä tuliperäisen maan kylpylöissä, luonnon lämmittämissä. Nythän sinne ei pääse koronan takia.

• Anonyymi

Kyllä Suomessa ja jos olisi pakko asua muualla niin Kanadassa.

• Anonyymi

Suomi on paras maa nyt.

• Anonyymi

Kysymys jos ei aikaa, voisi olla Suomi mutta elämä ei ole yksinkertainen siis elämi on Ruotsi josta ei ole muuttoa, koronalla tai sairauksilla ei asian kanssa ole mitään tekemistä.

• Anonyymi

Karjalan Tasavalta!

• Anonyymi

Oikein! Coptabala Citju!!

• Anonyymi

Hyvä alku elämässä Suomessa on parasta maailmassa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi

Välillä olisi mukavaa asua muuallakin, vaikka vuosi ja uusi maa, mutta
      Suomesta en kylläkään muuttaisi koskaan kokonaan pois, on tämä vaan niin hyvä maa elää koronoista huolimatta.

• Mihin sitä sitä lähtisi turvallisesta maasta, paikkakunta jossa olet asunut.
      Lappiin olisin nuorena halunut muuttaa, elannon hankkimiseen tyssäsi, kokeilin puolivuotta norjassa muista syistä, norja on hyvä maa, sanotaan että siellä komeat maisemat, toki on mutta tasasemmalla maalla on helpompo liikkua.
      Etelän maat ei kiinnosta, Uudessa-Seelannissa on sukulaisia se houkutti mutta onneksi en lähtenyt.
      Nyt vanhana on tuttu turvallinen kotikunta, asunnon vaihto oli mielessä viime vuonna mut sekin meni puihin kun lykkäsivät rakentamis ajankohtaa.

• Anonyymi

Norjassa autaan jo nyt eli ei löydy parempaa.Jo nyt suomi mennyt kuolleissa edelle vaikka täällä alkoi korona levitä lähes 3 viikkoa aikaisemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe