Curt Lindström ja Hua Hin

Toivotetaan Currelle onnea ja pidetään peukkuja, jotta Wannarot saa oleskeluluvan Ruotsiin.
Missä päin Hua Hiniä Currella on talo?

Curre Lindström, 78, suunnittelee avioitumista 40 vuotta nuoremman thaimaalaisen rakkaansa kanssa - syynä kipakka riita Ruotsin maahanmuuttoviraston kanssa
12.10.2019 klo 16:45
Entinen kiekkovalmentaja Curre Lindström, 78, suunnittelee avioitumista nuoremman naisystävänsä kanssa.

Lindström yllättää seuraavaksi.

– Olen tehnyt testamentin, ja Wannarot saa siinä osansa. Tyttäreni tietävät asiasta.

Lindströmin mieltä painaa myös sekin, miten hänen mukaansa ruotsalaiset pitävät häntä ”vanha likaisena ukkona”, koska hän seurustelee itseään huomattavasti nuoremman naisen kanssa.

– Hänellä on Ruotsissa lyhyt hame ja korkokengät, ja hän on todella upea, ja olen vanha äijä, joka kävelee vieressä. Sitten menee herra ja rouva Svensson samanlaisissa tuulipuvuissa, tuijottavat ja miltei kaatuvat mennessään. Ja he ajattelevat, että mikä likainen äijä, jolla on noin nuori tyttöystävä, Lindström avautuu Expressenille.
Eri lähtökohdat

Entinen kiekkovalmentaja on asunut Thaimaassa Hua Hunissa 12 vuotta. Hänen talonsa on 20 minuutin ajomatkan päässä merestä hyvin hoidetulla modernilla alueella, jossa on vartija, uima-allas ja oma puutarhuri.

5

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Kulta-Curre” Lindström suunnittelee avioliittoa 38 vuotta nuoremman thairakkaansa kanssa – rakennutti naisen perheelle talon: ”Hän häpesi”
      Leijonien vuoden 1995 MM-kultavalmentaja Curt Lindström asuu nykyisin suurimman osan vuotta Thaimaan Hua Hinissä.

      Ruotsalaisen Curt Lindströmin, 78, viehättävän huvilan edessä Hua Hinissä liehuu kolme lippua: Suomen, Ruotsin ja Thaimaan. Hänellä on siis yhä lämmin suhde Suomeen – ja suomalaisilla häneen.

      – Sitä edelleen sattuu, että joku suomalainen tulee sanomaan minulle kiitokset vuodesta 1995 ”Curre”, Lindström kertoo Expressenille.

      Ruotsin maahanmuuttoviranomaisten kanssa Lindströmin suhde on vähemmän lämmin. Hän on pitkään ihmetellyt, miksi hänen thaimaalainen avopuolisonsa Wannarot ei saa oleskelulupaa miehensä kotimaahan
      – Olen tehnyt jo testamenttini, ja Wannarot tulee saamaan osansa omaisuudestani. Myös tyttäreni tietävät, että hän ei jää osattomaksi. Hän tulee elämään hyvää elämää minun jälkeenikin. Meidän tapauksessa tärkeintä olisi saada todistus liitostamme.

      Wannarot on kotoisin köyhistä oloista Thaimaan pohjoisosista. Hänellä oli tapana kieltää Lindströmiä tulemasta mukaan, kun hän lähti käymään lapsuudenkodissaan.

      Kerran Wannarot kuitenkin sairastui vierailun aikana. Vaikka Wannarot ei halunnut, Lindström matkusti paikalle auttamaan rakastaan. Ruotsalainen järkyttyi näkemästään.

      – Hän asui vanhempiensa, kahden siskonsa ja veljensä kanssa peltihökkelissä. Se näytti aivan kamalalta paikalta. Lankkulattian läpi vilkkui maa. Seinät ja katto olivat peltiä eikä ikkunoita ollut lainkaan. Saavuin paikalle kello kymmeneltä aamulla ja sisällä oli jo 60 astetta. Mietin, että miten helkkarissa täällä voi asua, Lindström kertoi.

      – Selvisi, että Wannarot ei ollut halunnut minua kotiinsa, sillä hän häpesi.

      Lue myös: Curt Lindströmiä ja 38 vuotta nuorempaa thaipuolisoa tuijotetaan Ruotsissa: ”Irstas äijä ja lumppu”

      Lindström kertoi rakennuttaneensa Wannarotin perheelle nyt uuden kodin. Se ei ole aivan yhtä ylellinen kuin Lindströmin huvila, mutta ruotsalaisen mukaan perhe sai ”siistin kämpän”.

    • Anonyymi

      Eipä ole ainoa ikääntynyt " ukkeli " , joka onneaan etsinyt nuoremman thaitytön sylistä, molemmille hyvä ratkaisu. Sivullisilla ei pitäisi olla " nokan koputtamista ".
      Jokaisella on oikeus omaan elämäänsä !

    • Anonyymi

      Just niin!

      Minun morsian ei ole kuin 20v nuorempi mutta suku haluaa minulle "Edunvalvojan!"

      • Anonyymi

        Suku on pahin. Sukulaisia ei voi valita, mutta ystävät voi.


    • Anonyymi

      Minuakin katsotaan kuin halpaa makkaraa kun kuljen Thai vaimoni kanssa. Vaimoni on 24 vuotta nuorempi minua. Varsinkin vanhemmat naiset nyrpistelevät nenäänsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7954
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4656
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3331
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2186
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1576
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1209
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1108
    Aihe