Munkkien erot Pattayalla ja muualla

Anonyymi

Vapun munkkien aikaa ollessa olen varannut alle paljon vapaata tilaa keskustelulle lähinnä munkit aiheena ollen.

Aloitan keskustelun leikkimielisellä kyssärillä millainen munkki tai donitsi sinä olet? Oletko hillomunkki, nunnamunkki, suklaakuorrutettu donitsi.... jotain muuta.... mitä?

Ps. Mahtanetko gooklettamatta tietää.... enpäs kysyäkään... mitä munkki on thaiksi.... vaan millä nimellä possumunkki tunnetaan etenkin Kotkassa?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kotkalainen munkkipossu? Hmm... Vaimo? Ei vaan posso. Heilastelin kotkalaisen tyttösen kanssa nuorena.

• Anonyymi

Vilkaisinpa huvikseen netistä mitä kuuluu kyseiselle nuoruuden heilalle. Näyttävän näköinen daami edelleen ja toimarina pelialan yhtiössä.

• Anonyymi

Vilkaisinpa huvikseni minäkin netistä mitä kuuluu entiselle "Kotkan Ruusulleni".

"Ken lähtee seurakseni tanssimaan, kai hetken lohtu pikarista sallitaan".

Minun Kotkan Ruusuni - tapasin hänet ensikerran enkelten kaupungissa - osoittautui jo heti hetken seurusteltumme jälkeen ei kotkalaiseksi... vaan 100% savolaiseksi hyvässä ja pahassa.

Isänsä ja Äitinsä olivat 100 % savolaisia. Hän Äidinsä kohdussa Kotkaan muuttaja ollen.

Jos sallitaan, niin haluaisin tunnustaa ja katua jotain ja tässä jotakin nyt. Hänet tavatessani obeesisivuus oli hänelle ongelma. Tästä pääsimme yhdessä ohi.

Myöhemmin hän halusi lasta kanssani. Minä. Häpeän. Siinä missä hän salaa jätti ottamatta e-pillerinsä minä lisäilin niitä aamukahviinsa hermosetas purkin kautta.

Ehkä kaikella on kuitenkin tarkoituksensa .

• Anonyymi

Kiitän aloittajaa hauskasta aloituksesta, kiitos.

Millainen munkki minä olen.... varmaankin sellainen köyhä elispäivän munkki... joka on jäänyt kokoushuoneen pöydälle kuivumaan sokerointi jo sulaneena... kampaviinereiden kadotessa parempiin suihin.

Tuon olisin tiennyt, jotta Kotkan toriltahan ne parhaat omenahillolla täytetyt munkkipossut löytyvät.

• Anonyymi

Parhaat possot kotkasta sai Turkian ja Reittisen torilla sijaitsevalta myyntipisteestä, samoin Reittisen rieksa ja lihis oli erinomaista, yleensä tuli ostettua posso ja lihis,sekä tarpeen mukaan rieskaa, muovikassillinen,

Kyllä minulla kuksa on tosiaan ostin sen jyväskylästä kirpparilta kahdella eurolla, heitin matkalaukkuun ja aloin täällä selvittämään alkuperää, taysin samanlainen tuli vastaan googlaamalla, siis joku oli kuljettanut sen suomeen ja minä kuljetin tänne takaisin, sitä myydään suomessa noin 20 euron hintaan.

By Numball

• Anonyymi

Olen muuten asunut kotkan torin vieressä ns. alkon talossa, minä ja ex vaimoni a rapun neljännessä kerroksessa, mutsi ja faija saman rapun ekassa kerroksessa.
        By NumBall

• Kläppi tuossa aloituksessaan munkkiviisastelee joten tässä jotain todellista matkailupalstamatkailijoille kilahtanut lienee tietävän vuosiluvun.

https://aijaa.com/u0pzbm

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      172
      3350
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2590
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2466
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2331
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1986
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      287
      1859
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1411
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1349
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      38
      1317
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1245
    Aihe