Täyden hinnan tarjous pöytään ja kiireesti, jos vielä mökin haluaa. Mökkivarannot hiipuu jo ihan tätä kirjoitettaessakin.
https://yle.fi/uutiset/3-11329997
Paniikki! Mökit loppuu kesken!
4
62
Vastaukset
- Anonyymi
ja se linkki...
https://yle.fi/uutiset/3-11329997 - Anonyymi
Älä hätääs tukehdu. Täällä Pohjois-Savon seudulla on mökkejä myynnissä vaikka kuinka. Samoin näyttää olevan naapurimaakunnassa eli Pohjois-Karjalassa. Eivät lopu ihan heti, tuskin koskaan. Kun ei saa välillä edes vuokralaisia.
Hankalaksihan tuo vuokraaminen menikin kun pelkkä siivoaminen ei enää riitä. Todella hankalaksi, kun nyt pitää kuulema desinfioida mökki ennen kuin antaa sen seuraaville.- Anonyymi
Valitettavasti valtaosa potenttiaalista ostajista on meitä kirottuja Uusmaalaisia. 2h mökkimatka on aika max , uusien mökkien ostajille.
Mökin käyttöaste jää hyvin vähälle jos mökkimatka on pitkä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti valtaosa potenttiaalista ostajista on meitä kirottuja Uusmaalaisia. 2h mökkimatka on aika max , uusien mökkien ostajille.
Mökin käyttöaste jää hyvin vähälle jos mökkimatka on pitkä.Näinhän se enemmälti on. Täällä niitä mökkejä tosiaan on, eikä ole myynti kiihtynyt yhtään normaalia kevättä enempää. Uudeltamaalta ei varmaan viitsi ihan joka viikonloppu lähteä junnaamaan jonnekin 4-500 kilometrin päähän salomaille. Ainoa paikka Pohjois-Karjalassa mihin sieltä tullaan enemmälti on Koli, Pohjois-Savossa Kallavesi ja Kainuussa Oulujärven tienoot. Lisäksi muutama muu vähän kookkaampi vesistö, mutta sen synnyttämä mökkien kysyntä on kuin hyttysen pieru. Suuri osa kaupoista tehdään paikallisten kesken ja kun jokaisella alkaa olla jo kaksi mökkiä niin vaihto on tosi vähäistä.
Ehkä se tästä hiukan muuttuu kunhan hinnat tulee tarpeeksi alas. Tosin silloinkin kaupat tehdään varmaan paikallisten kesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631073Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ162997Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724