miten taistelette tylsyyden tunteen kanssa ilman että teette mitään laitonta etsin neuvoja täältä jos jollain on kokemusta kyseisestä epävakauden muodosta
Impulsiivinen häiriötyyppi
5
161
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla tää diagnoosi myös. Mulla on melkein jokapäivä sisäistä raivoa ja vihaan ihmisiä, puran tätä kamalaa oloa tilaamalla kaikkea netistä...joku pakkomielle..tilaan kaikkee halpaa joten ei onneksi ole tullu vielä rahavaikeuksia
- Anonyymi
Ei ole itsellä kokemusta, koska ei ole minkäänlaisia vaikeuksia sietää tylsyyttä. Yhdellä lähisukulaisella on, mutta nyt menee paremmin kun on muutenkin asiat elämässä paremmassa järjestyksessä.
- Anonyymi
Vedä 9mm burana. Lähtee laakista.
- Anonyymi
Pelaa jotain pelejä esim.pleikalla, kännyllä tai koneella. Seikkailupelit ja erilaiset ongelmanrakaisupelit vois olla hyviä?
- Anonyymi
Urheile
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192572Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262414Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592003Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3391399- 601093
- 2591039
- 541027
- 146933
- 45918