Olen aina ollut vain miehistä kiinnostunut siinä mielessä mutta olen huomannut että minua on siinä mielessä kiinnostanut nainen. Siis vain yhtä naista olen ajatellut siinä mielessä. En ymmärrä miksi. Muo ei edes millään tavalla kiinnosta edes katsoa naisten välistä seksiä. Mutta olen viime aikoina miettinyt että jos olisin niin sanotusti bi niin minkä takia en sitten viehäty muista naisista. Päin vastoin minulle tulee todella ällöttävä olo kun näen alastoman naisen. Kuitenkin tunnen suurta seksuaalista halua yhtä naista kohtaan. Aluksi en ollut täysin varma että voinko minä todella ajatella naisesta sillä tavalla mutta kun näin kyseisen naisen vähäpukeisena ja ne muodot niin meinasi taju lähteä. Ja sen jälkeen en ole pystynyt olemaan kenenkään kanssa noin vuoteen ja sitten kun olin niin huomasin että en pysty olemaan enään sillein selvinpäin sillä joka kerta kun olen niin väkisinkin ajattelen sitä naista samalla.. tiedän että tämä kuulostaa tärkeältä mutta en pysty kiihottumaan kuin tästä naisesta. Onko kyseessä siis fantasia vai onko minun seksuaalinen suuntautuminen muuttunut
Naisia joiden fantasia olisi toinen nainen vaikka olisikin hetero
Anonyymi
2
168
Vastaukset
- Anonyymi
Bi-seksuaalisuus on aivan normaalia ja hyväksy itsesi kuten olet kun se ei ainakaan vähennä viehättävyyttäsi. Opettele hyväksymään ja alat loistaa elämäniloasi. :)
Tää mieheltä joka on täysin hetero. Ja mun mielestä bi-naiset on ihkuimpia kun he tuntevat usein itsensä paremmin kuin heterot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860