Vappupäivän matkailumiete Chiang Maista.

Sallittaneen vaikkakin soraäänin arvelen pieni mielenkohotus täältä Cjiang Maista sinne .... sanoisinko ...... en kuitenkaan juhlapäivän kunniaksi, koska juhlahan on työntekijöiden päivä ja ...... no olkoon, mutta koska Pattayaan ja varsinkin Pattayan palstamatkailuun livenä matkailemattomilta kuuluu olennaisena osana arvostella mitä erilaisimmista seikoista ja varsinkin kuvista, niin koska tämä keskustelufoorumi on sallittu myös alle 18 v, niin joudun antamaan askarreltavaa.

vFiqD9

Kohteliaimmin kuitenkin kysyn onko leijuvat ja onko imuroitu, sekä eritoten pystyykö rakas parempaan imuroinneillaan?

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hupsista sentään vex vex vaan, onkohan kilahtanut jo vetässy ekan oravan.

• Katsos muuten kun kuvassa tarkkasilmäisempi jonka silmämunat muutakin havaitsee, niin mulla muuten hieman enemmän niitä karateja sisältävä rinkula sormessa, joten se siitä Neidon tietämyksestä.

• Anonyymi

Karateja sisältää sormus? Onko se siis karatesormus? Vai tarkoititko karaatteja? Millä Teräsmiehen röntgenkatseella sinä höperö nainen mittaat valokuvasta tummuneen sormuksen karaattit?

• Anonyymi

Tuossa vanhassa kuvassa et sitäpaitsi ole sinä vaan joku ihan hyväkuntoinen ikämies. Sinun pullakätesi on nähty aiemmin ja se oli kuin vehnäsämpylä tuplahiivalla.
        Aiemminhan luulit tuon baarin olevan Pattayalla etkä meinannut millään uskoa että se on Phuketissa. Nyt kun tiedät että se on Phuketissa, niin sijoitit itsesi tarinassasi jälkikäteen kuvaan höpötäti.

• Anonyymi kirjoitti:

Karateja sisältää sormus? Onko se siis karatesormus? Vai tarkoititko karaatteja? Millä Teräsmiehen röntgenkatseella sinä höperö nainen mittaat valokuvasta tummuneen sormuksen karaattit?

Karatesormus on mieliksesi eikä minun oman sormukseni kultapitoisuutta tarvitse valokuvasta mitata, mutta kiitän tiedosta, että olet nauttinut valokuvastasi, jonka kaltaista sinä et kykene googleimurointimatkailijana imuroimaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossa vanhassa kuvassa et sitäpaitsi ole sinä vaan joku ihan hyväkuntoinen ikämies. Sinun pullakätesi on nähty aiemmin ja se oli kuin vehnäsämpylä tuplahiivalla.
        Aiemminhan luulit tuon baarin olevan Pattayalla etkä meinannut millään uskoa että se on Phuketissa. Nyt kun tiedät että se on Phuketissa, niin sijoitit itsesi tarinassasi jälkikäteen kuvaan höpötäti.

Sorry, tuo on ainoa kuva tälle palstalle jonka olen aijannut minun ollen kuvassa, muut kädet sun muut on muiden.

Edelleen kopioi kirjoitukseni jossa olen väittänyt baarin olevan Pattayalla, et kykene, siis jatka bablaas jos siitä nautit.

• Anonyymi kirjoitti:

Ai muuten kiitos vielä toteamuksestasi että olen hyväkuntoinen ikämies, kiitos, lämmittää sydäntäni todella.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Karatesormus on mieliksesi eikä minun oman sormukseni kultapitoisuutta tarvitse valokuvasta mitata, mutta kiitän tiedosta, että olet nauttinut valokuvastasi, jonka kaltaista sinä et kykene googleimurointimatkailijana imuroimaan.

Meinaatko että tuo netistä imuroimasi Phuketin leidaribaarissa otettu kuva kamalan näköisestä leidarista on hieno kuva? WpSRhA
        Tässä Pattayan baarissa otetussa kuvassa on sentään tyttöjä, eikä leidareita. Aika paljon mieluummin katselen tyttöjä, kuin tyttöpoikia. Et ole Pattayalla ikinä käynyt sensei, etkä ikinä tule pääsemään. Minä menen taas heti kun se aukenee.

• Anonyymi

Eikö tuon yksinpuhelemisen voisi suorittaa vaikka vessassa ääneen kotona peilille puhuen? Miksi täällä höpiset keskenäsi tuosta todella iljettävän rumasta leidarista?

• Jos sinä valitset ystäväsi sen perusteella ovatko he iljettävän rumia tai ei niin grattis sinulle tuosta.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Jos sinä valitset ystäväsi sen perusteella ovatko he iljettävän rumia tai ei niin grattis sinulle tuosta.

Mikä ihmeen "ystävä"? Tuo leidarihan on töissä tuossa Phuketin baarissa shown vuoksi. Se mikään sinun ystävä ole.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Jos sinä valitset ystäväsi sen perusteella ovatko he iljettävän rumia tai ei niin grattis sinulle tuosta.

Myt nut senssukka laitappa jäitä kuksaasi.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Myt nut senssukka laitappa jäitä kuksaasi.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      183
      2482
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      1973
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      61
      1642
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1522
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      163
      1440
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      182
      1413
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1258
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1213
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1198
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1101
    Aihe