Runkkaamisen katselu

Moikka naiset! =)
Kiihottaako teitä katsella kun mies runkkaa? Onko teistä kiihottava ajatus, että mies nauttii katseellaan teistä ja masturboi?
Luin tuossa aloituksen missä eräs nainen kertoi sormettavansa itseään lenkkipolulla ja hänestä ajatus siitä, että joku näkisi puuhat, oli kiihottava. Tästä kommentista inspiroituneena tätä ajattelin kysyä. =)
Itse nautin masturboinnista paljon yhtenä osana omaa seksuaalisuuttani. En ole koskaan runkannut julkisella paikalla, enkä sitä mihinkään pusikkoon menisi yksin tekemäänkään, mutta ajatus naisen ja miehen välisestä yhteisestä runkkuhetkestä on kyllä jo todella kiihottava.
Onko naiset teillä tällaisia fantasioita tai pidättekö tätä kiihottavana ajatuksena? Enkä tässä yritä tarjota itseäni runkkuseuraksi vaan kysyn ihan mielenkiinnosta. =)

28

1786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se kiihottava nähdä kun mies tekee sen loppuun saakka... Tänäänkin lenkki polulla sormeilin... Heh.. Tj74vm

      • Moikka Tj74vm =) Tunnistan nimimerkin ...
        Tämä ei tietysti ole julkinen asia ja tuossa sanoin etten yritä tarjota seuraani, mutta vähän kyllä kiinnostaisi, että onko sinulla haluja tämän kaltaiseen välikivaan kesken lenkin?
        Itseäni kiihottaa jotenkin ihan mielettömän paljon ajatus katsella toista sormettamassa itseään, housut ehkä laskettuna puoleen reiteen, paitaa pitäen vähän ylhäällä. Tuota katsellessa olis upeeta hitaasti vedellä käteen.
        Tietysti luottamuksen saavuttamiseksi pitäis jollain tavalla ensin tutustua, en nyt lähtisi kenenkään kanssa tällaista ihan tuosta vaan toteuttamaan. Tietysti tässä on yksi osa myös se anonymiteetti mikä itseä ainakin kiihottaisi, eli se ettei tuntisi toista ja kohtaaminen olis vain tätä varten. =)
        Käytännössä ehkä hankalaa, mutta todella kiihottava ajatus ...
        Nytkin jo alkaa housuissa pullottaa kun ajattelen miltä tuo tuntuisi. Paljaan pillun sormettamisen katselu keskellä metsää sais lastit lentämään upeesti ...


      • Anonyymi
        BigDaddy06 kirjoitti:

        Moikka Tj74vm =) Tunnistan nimimerkin ...
        Tämä ei tietysti ole julkinen asia ja tuossa sanoin etten yritä tarjota seuraani, mutta vähän kyllä kiinnostaisi, että onko sinulla haluja tämän kaltaiseen välikivaan kesken lenkin?
        Itseäni kiihottaa jotenkin ihan mielettömän paljon ajatus katsella toista sormettamassa itseään, housut ehkä laskettuna puoleen reiteen, paitaa pitäen vähän ylhäällä. Tuota katsellessa olis upeeta hitaasti vedellä käteen.
        Tietysti luottamuksen saavuttamiseksi pitäis jollain tavalla ensin tutustua, en nyt lähtisi kenenkään kanssa tällaista ihan tuosta vaan toteuttamaan. Tietysti tässä on yksi osa myös se anonymiteetti mikä itseä ainakin kiihottaisi, eli se ettei tuntisi toista ja kohtaaminen olis vain tätä varten. =)
        Käytännössä ehkä hankalaa, mutta todella kiihottava ajatus ...
        Nytkin jo alkaa housuissa pullottaa kun ajattelen miltä tuo tuntuisi. Paljaan pillun sormettamisen katselu keskellä metsää sais lastit lentämään upeesti ...

        Kyllä toi kiihottais paljon.. Mutta toisaalta vois olla hieman outoa tehdä se sovitustusti täysin oudon kanssa.. Voi tulla kuvatuksi tai videolle päädyttyä.. Kyllä kiihottaa nähdä mies runkkaamassa loppuun saakka ja olen sormettanyt itseäni miehen katsoessa... Heh.. Niin ja en tiedä vastaisiko vartaloni mieli kuvaasi.. Ylimääräistä kertynyt joista joka päiväisellä lenkillä yritän eroon... Heh... Tj74vm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä toi kiihottais paljon.. Mutta toisaalta vois olla hieman outoa tehdä se sovitustusti täysin oudon kanssa.. Voi tulla kuvatuksi tai videolle päädyttyä.. Kyllä kiihottaa nähdä mies runkkaamassa loppuun saakka ja olen sormettanyt itseäni miehen katsoessa... Heh.. Niin ja en tiedä vastaisiko vartaloni mieli kuvaasi.. Ylimääräistä kertynyt joista joka päiväisellä lenkillä yritän eroon... Heh... Tj74vm

        Totta, olis se aika outoa. Ja muutenkin, vaikka ajatus tuntemattomuudesta onkin kiihottava, olis se täysin älytöntä muuten kuin haaveissa. Itsekin haluaisin tutustua niin, että syntyy luottamus siihen ettei kumpikaan toimi väärin ja loukkaa toista. Seksuaaliseen kanssakäymiseen kuuluu aina toisen kunnioitus, vaikka mistä haaveista ja fantasioista olis kyse. =)
        Ja tuohon mielikuvaan vartalosta, no, siitähän saattaisi saada vaan lisämotivaatiota lenkkipolulle. Syksyllä sitä olis molemmat timmissä kunnossa kun oikein lenkkeillään ... =)
        Tuo on kyllä niin kiihottava ajatus. Voin kuvitella miten jännittävä tunne olis poiketa polulta yhdessä näkösuojaan, kiven taakse toisiamme katselemaan. Katsella miten intohimoisesti molemmat paljastavat itsensä ...
        Nyt jo taas alkaa housuissa mulkku nostaa päätään. Täytyy kohta haaveilla tuosta ja purkaa paineita. Ajatuksissa katsella sormia kiimaisessa pillussa ja päästää lastit pitkin kallion kylkeä ... =)


    • Anonyymi

      Nimim. Mecsebranlevideos

      Nimimerkille Tj74vm ;

      En ole AP mutta:

      Kiinnostaa kovasti - molemmin puolin.

      Olen melkein saman ikäinen kuin Sinä, jos tuo nimimerkkisi numero-osa on syntymävuotesi.

      Jos uskallat ottaa yhteyttä, niin minä ainakin voin tarjota ilmaiseksi ”show’n” jossain sopivassa tilanteessa. Tosin ulkona luonnon helmassa on tähän aikaan vuodesta vielä liian kylmä, ja taitaisi se olla muutenkin hieman riskialtista: mutta entäs jossain hotellissa tms, lämpimässä ja muutenkin asianmukaisessa ja turvallisessa ympäristössä?

      Ja tuo kuvatuksi tuleminen ei ainakaan minulle ole mikään ongelma: jos haluat taltioida ”toimestani” muiston videolle omaa henkilökohtaista katseluasi ja käyttöäsi varten, saat ihan vapaasti videoida ilman mitään kuvakulmarajoituksia tm: No problem!

      Tosin, sellainen toive minulla olisi, että joskohan voisin saada kopion myös itselleni, jotta voisin lisätä sen nettikansiooni, jonka linkkiä tykkään lähetellä aiheesta lämpeneville naisille aina jos tällaisissa keskusteluissa kiinnostusta ilmenee ja jos palstakirjoittelu johtaa henkilökohtaisempaankin viestinvaihtoon ja tutustumiseen.

      Minulla on auto jolla pääsen vapaasti liikkumaan, niin ettei haittaa mitenkään vaikka asuisit kaukanakin.

      Kokemusta on kolmesta live-tilanteesta.

      Tai jos haluat valmiita videoita, niin on minulla em. kuva- ja videopalvelussa myös kolme videota, sekä paljon pysäytyskuvia samaisista videoista, ja muutama tuhma valokuvakin erikseen: kaikki ns. rohkeita kuvia ja videoita, niin että ihan yläpääkin näkyy, ja kaikki ovat naiskuvaajien kuvaamia. Kuvaustilanteet olivat joka kerralla hyvin ”sähköiset” ja kuumottavat, joka näkyy ’naamastakin’ ja yleisestä erittäin virittyneestä tunnelmasta.

      Jos haluat nähdä, voin antaa Sinulle ilmaisen ja salasanattoman linkin em. nettikansiooni, jos kehtaat soittaa ensin varmistuspuhelun vaikka näkymättömästä numerosta, jostain pre-paidista tms: nimimerkin, nimen tai minkään muun tiedon ei tarvitse näkyä eikä nron olla missään luettelossa, mutta haluan äänestä varmistaa ensin, että olet nainen: en halua sokkona lähettää linkkiä pelkälle anonyymille sähköpostiyhteydenottajalle, kun en halua antaa sitä kenellekään miehelle.

      Joten jos haluat aluksi muutaman videon ja kuvan, ota yhteyttä sekä sähköpostilla että lyhyellä puhelinsoitolla, mieluummin illalla. Kotioloissani olen hyvin myöhäis- tai pikemminkin yörytminen, niin että paras aika puhelulle on joskus n. 20.00 – 02.00 välillä. Vastaan aina kun olen kotona, myös näkymättömiin ja tuntemattomiin numeroihin. Annan sitten sähköpostin paluuviestissäni sen kansion linkin.

      Tai jos et voi soittaa mutta haluat kuitenkin ”live-show’n” videointioptiolla, niin ota ainakin yhteyttä sähköpostilla, niin järjestetään tilanne: huone voidaan varata minun nimelläni vaikka useammaksi päiväksi, jos haluat vähän pidempäänkin tapailla näissä merkeissä.

      Kalu on iso ihan jäykkänä ja parhaassa maksimijuhlakunnossaan, josta on positiivisia mainintojakin tullut.

      Ja siis, toisinpäin kaikkein eniten kiihottaisi, ja haluaisin nähdä, kun teet sen sormillasi ilman apuvälinettä, jos vain suinkin olet siihen valmis ja halukas. Mitään sellaista ei tietenkään kannata tehdä, mikä ei tunnu hyvältä ja ”omalta mukavuusalueelta” ja itse tilanteessa helpolta ja kiihottavalta.

      Vastoin tahtoasi et tietenkään tule kuvatuksi – mutta jos jossain vaiheessa, ehkä myöhemmin päädymme tapaamaan uudestaankin, ja jos sekin alkaa Sinusta itsestäsi tuntua houkuttelevalta – niin… suurella mielihyvällä taltioin muistoja iltojeni lämmittäjiksi (ja kopiot Sinulle)! Mieti ja pyörittele ainakin ajatusta mielessäsi: jos siis otat yhteyttä ja päästään ainakin alkuun ja ”koetapaamiseen”.

      Laita viestiä vain tulemaan ja / tai soita:

      Mecsebranlevideos (at-merkki) gmail piste com

      Puh. kirjoitettuna:

      Nolla neljä kuusi – kuusi yksi neljä – yhdeksän yhdeksän kaksi kaksi.

      (Tavallinen R-Kioskin prepaid jossa tavallinen mpm.)

      Luonnollisesti tarjous on voimassa kenelle tahansa muullekin naiselle jos jotakuta kiinnostaa.

      T. nimim.

      Mecsebranlevideos

      • Kiitos kiinnostuksesta, mutta enpä taida laittaa. ;D
        Jos kirjoitellaan ensin ja tutustutaan, niin varmasti laitan kun luotan. Et tulisi pettymään ... ;)


      • Anonyymi
        BigDaddy06 kirjoitti:

        Kiitos kiinnostuksesta, mutta enpä taida laittaa. ;D
        Jos kirjoitellaan ensin ja tutustutaan, niin varmasti laitan kun luotan. Et tulisi pettymään ... ;)

        Pöljä, ei hän, tuo nimim. Halukas Blondi 52 v Sinulle tuota pyyntöään osoittanutkaan, vaan minulle: katso nyt itsekin kenen kirjoituksen jälkeen hän on kirjoittanut ja kenelle se on vastaus, ja vieläpä siinä on edessä tuollainen väkänenkin joka tulee siitä kun kirjoittaja on klikannut edellisen kirjoittajan (eli tässä tapauksessa minun) puheenvuoron jälkeen olevaa "kommentoi" -painiketta.

        Sinulta AP, nimim. BigDaddy06, ei kukaan ole vähänkään mitenkään tuhmempia videoita eikä kuvia pyytänytkään eikä kukaan odotakaan Sinulta niitä, koska mitkään nuo edellä olevat utuiset haaveilukirjoituksesi eivät mihinkään sen suuntaiseen edes kaukaisesti vihjaakaan.

        Sinä olet rakkausrunoilija ja eroottisten novellien kirjoittaja: haluat fantasioida ja leikkiä pehmoeroottisilla mielikuvilla etkä edes ihan tosissasi halua edetä niiden toteuttamiseen reaalielämässä.

        Minä sensijaan "tykkään" lähetellä ilmaiseksi rohkeita "omatoimivideoita" ja -kuvia (tai siis tarkasti ottaen linkin nettikansiooni) naisille aina, jos ja kun löytyy naisia jotka puolestaan "tykkäävät" nähdä, ja jos nämä naiset sen verran ottavat yhteyttä että kuulen puhelimesta heidän äänensä ensin kun en halua miehille lähettää, ja jos saan sähköpostin kautta jonkun lyhyen viestin, jossa on suorasanaisesti osoitettu, että linkin "sellaiseen materiaaliin" saa lähettää tai että sitä siis ihan rehellisesti pyydetäänkin, esim. näin: "Hei, soitin äsken puhelimeesi, lähetä minulle rohkeita ja tuhmia videoitasi ja kuviasi joissa tyydytät itseäsi, terveisin Eija" (ja tuossa esimerkkini Eijan paikalla nimenä siis voi olla ihan mikä tahansa naisen nimi).

        Halukas Blondi 52 v, yritin soittaa tuohon numeroosi, mutta kuului "Valitsemanne numero ei ole käytössä". Lähetin tekstiviestin myös, saitko sen?

        Soita, niin edetään asiassa jos Sinua kiinnostaa:

        [email protected]

        Puh. 046 – 614 9922


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pöljä, ei hän, tuo nimim. Halukas Blondi 52 v Sinulle tuota pyyntöään osoittanutkaan, vaan minulle: katso nyt itsekin kenen kirjoituksen jälkeen hän on kirjoittanut ja kenelle se on vastaus, ja vieläpä siinä on edessä tuollainen väkänenkin joka tulee siitä kun kirjoittaja on klikannut edellisen kirjoittajan (eli tässä tapauksessa minun) puheenvuoron jälkeen olevaa "kommentoi" -painiketta.

        Sinulta AP, nimim. BigDaddy06, ei kukaan ole vähänkään mitenkään tuhmempia videoita eikä kuvia pyytänytkään eikä kukaan odotakaan Sinulta niitä, koska mitkään nuo edellä olevat utuiset haaveilukirjoituksesi eivät mihinkään sen suuntaiseen edes kaukaisesti vihjaakaan.

        Sinä olet rakkausrunoilija ja eroottisten novellien kirjoittaja: haluat fantasioida ja leikkiä pehmoeroottisilla mielikuvilla etkä edes ihan tosissasi halua edetä niiden toteuttamiseen reaalielämässä.

        Minä sensijaan "tykkään" lähetellä ilmaiseksi rohkeita "omatoimivideoita" ja -kuvia (tai siis tarkasti ottaen linkin nettikansiooni) naisille aina, jos ja kun löytyy naisia jotka puolestaan "tykkäävät" nähdä, ja jos nämä naiset sen verran ottavat yhteyttä että kuulen puhelimesta heidän äänensä ensin kun en halua miehille lähettää, ja jos saan sähköpostin kautta jonkun lyhyen viestin, jossa on suorasanaisesti osoitettu, että linkin "sellaiseen materiaaliin" saa lähettää tai että sitä siis ihan rehellisesti pyydetäänkin, esim. näin: "Hei, soitin äsken puhelimeesi, lähetä minulle rohkeita ja tuhmia videoitasi ja kuviasi joissa tyydytät itseäsi, terveisin Eija" (ja tuossa esimerkkini Eijan paikalla nimenä siis voi olla ihan mikä tahansa naisen nimi).

        Halukas Blondi 52 v, yritin soittaa tuohon numeroosi, mutta kuului "Valitsemanne numero ei ole käytössä". Lähetin tekstiviestin myös, saitko sen?

        Soita, niin edetään asiassa jos Sinua kiinnostaa:

        [email protected]

        Puh. 046 – 614 9922

        Ei ollut toki tarkoitus tuohon sotkea millään tavalla, mutta miksi pitää olla noin tyly? En minä ole sinulle sanonut yhtään mitään pahaa.
        Mutta kyllä, taidat olla oikeassa, eikä siinä mitään. Saatoin pikaisesti lukea kommentin ja vastata siihen niin etten huomannut, että se oli sinulle.
        Ja tosiasia on se, että sinä ja minä emme tiedä toisistamme mitään, eli kuka mitäkin haaveilee ja toteuttaa olkoon henkilön oma asia.
        Mutta hyvää kevään jatkoa sinulle ja pahoittelut vielä. Eiköhän täällä maailmassa riitä leikkikavereita meille kaikille. :)


    • Anonyymi

      Nyt vaan ihan sohvalla istun ja hyväilen hiljalleen klittaa... Välillä sormet uppoaa valuvaan pimppaan.. Peba reikä saa myös hivelyä... Tj74vm

      • Upea mielikuva ...
        Tuohon kun vielä lisäis noin sohvalla ollessa dildon, niin esitys olis täydellinen. =)
        Olis se kyllä mahtavaa runkkailla vaikka ihan sisätiloissakin. Katsoa saa muttei koskea ajatuksella. Ehkä matolle en spermoja laskisi, mutta vaikka pyyhkeen päälle.
        Jännä miten kovasti kiihottaa ajatus siitä, että masturboit siellä. Tuntemattomana ihmisenä hyväilet kiimaista pillua ja käytät sormiasi pepullasi.
        Eilen illalla jo vedin käteen miettien metsärunkkuja ja tänään sitten varmasti avonaisia haaroja sohvalla. Kyllä muuten tekee mieli, kunpa noin ihanan rietasta esitystä pääsis joskus katselemaan. =)


      • Anonyymi
        BigDaddy06 kirjoitti:

        Upea mielikuva ...
        Tuohon kun vielä lisäis noin sohvalla ollessa dildon, niin esitys olis täydellinen. =)
        Olis se kyllä mahtavaa runkkailla vaikka ihan sisätiloissakin. Katsoa saa muttei koskea ajatuksella. Ehkä matolle en spermoja laskisi, mutta vaikka pyyhkeen päälle.
        Jännä miten kovasti kiihottaa ajatus siitä, että masturboit siellä. Tuntemattomana ihmisenä hyväilet kiimaista pillua ja käytät sormiasi pepullasi.
        Eilen illalla jo vedin käteen miettien metsärunkkuja ja tänään sitten varmasti avonaisia haaroja sohvalla. Kyllä muuten tekee mieli, kunpa noin ihanan rietasta esitystä pääsis joskus katselemaan. =)

        No lensikö lasti... Voisit lattialle roiskia spermat..... Pyyhkisin ne pois.. Heh.. Tiedä vaikka innostuisit ku konttailen peba paljaana... Heh.. Tj74vm


      • Anonyymi kirjoitti:

        No lensikö lasti... Voisit lattialle roiskia spermat..... Pyyhkisin ne pois.. Heh.. Tiedä vaikka innostuisit ku konttailen peba paljaana... Heh.. Tj74vm

        Lensi ... ja hyvin lensikin. ;)
        Laitoin pyyhkeen lattialle ja istuin sohvan reunalle. Aloin hitaasti vedellä puolijäykkää kalua edestakaisin ja puristelin kiveksiä hellästi.
        Kuvittelin sinut hajareisin eteeni, pillu auki levällään ja sormet hitaasti huulien väliin liukumaan. Pakkohan sitä oli puhelin ottaa käteen ja sieltä nopeesti sopiva video pyörimään.
        Vedin kyllä lopuksi ihan kunnolla käteen. Huohottaen kuvittelin tykkäisitkö näkymästä, siitä kuinka voimakkaasti hakkaan hanskaan ja tuijotan himokkaana sun pillua.
        Siitä tykitin lastit lentoon. Vedin esinahan taakse ja puristin kivikovaa kullia, sykin sydän pumpaten spermat pitkin pyyhettä, mylvähdin ja huohotin.
        Mutta tuo mitä sanoit ... olis upeeta sotkea sun lattia spermalla ja katsella kun alastomana kontaten siivoilet tuoreet lastit pois. ;) Mahtava mielikuva!


      • Anonyymi
        BigDaddy06 kirjoitti:

        Lensi ... ja hyvin lensikin. ;)
        Laitoin pyyhkeen lattialle ja istuin sohvan reunalle. Aloin hitaasti vedellä puolijäykkää kalua edestakaisin ja puristelin kiveksiä hellästi.
        Kuvittelin sinut hajareisin eteeni, pillu auki levällään ja sormet hitaasti huulien väliin liukumaan. Pakkohan sitä oli puhelin ottaa käteen ja sieltä nopeesti sopiva video pyörimään.
        Vedin kyllä lopuksi ihan kunnolla käteen. Huohottaen kuvittelin tykkäisitkö näkymästä, siitä kuinka voimakkaasti hakkaan hanskaan ja tuijotan himokkaana sun pillua.
        Siitä tykitin lastit lentoon. Vedin esinahan taakse ja puristin kivikovaa kullia, sykin sydän pumpaten spermat pitkin pyyhettä, mylvähdin ja huohotin.
        Mutta tuo mitä sanoit ... olis upeeta sotkea sun lattia spermalla ja katsella kun alastomana kontaten siivoilet tuoreet lastit pois. ;) Mahtava mielikuva!

        Mulla tosi pitkä aika kun olen tuntenut miehen sisälläni.... Taisin viimeks antaa miehelle nautinnon suullani... Itse jääden ilman..... Tj74vm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tosi pitkä aika kun olen tuntenut miehen sisälläni.... Taisin viimeks antaa miehelle nautinnon suullani... Itse jääden ilman..... Tj74vm

        Olisko sun mielestä ok, jos jatkettais tästä privaatimmin sähköpostin puolella? ;) Eikä meidän tarvii vieläkään olla muuta kuin anonyymejä nimimerkkejä. ;)
        Mun meili on bigdaddy06 at mailbox piste org


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tosi pitkä aika kun olen tuntenut miehen sisälläni.... Taisin viimeks antaa miehelle nautinnon suullani... Itse jääden ilman..... Tj74vm

        Itse viimeksi maannut selällään nainen nuolettanut pilluaan kasvoillani samalla hieroen klitoristaan sitten hän makasi selällään työnnellen hitaasti sauvaa sisäänsä hänen käskystä roiskin spermat hänen posliinille hän nauttii kun ei aina anna panna pilluaan tj74 ajatus katsella toistemme runkkailua olis kiihottavaa maisteletko välillä sormiasi kun masturboit terveisin wej


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla tosi pitkä aika kun olen tuntenut miehen sisälläni.... Taisin viimeks antaa miehelle nautinnon suullani... Itse jääden ilman..... Tj74vm

        Ymmärrän toki hyvin, jos et halua sen kummemmin mennä yksityisempään keskusteluun. Alkoi vaan sen verran mielikuvitus vaeltaa, että innostuin. Ehkä hieman jo kävi mielessä, että sen asian voisi helposti korjata. ;)
        Mutta tämä yleisellä palstalla ajatusten jakaminen on oikein mukavaa. Onhan tässä tullut jo muutaman kerran vedettyä käteen ihan näistäkin mielikuvista. ;) Ei huono siis ollenkaan ...


      • Anonyymi
        BigDaddy06 kirjoitti:

        Ymmärrän toki hyvin, jos et halua sen kummemmin mennä yksityisempään keskusteluun. Alkoi vaan sen verran mielikuvitus vaeltaa, että innostuin. Ehkä hieman jo kävi mielessä, että sen asian voisi helposti korjata. ;)
        Mutta tämä yleisellä palstalla ajatusten jakaminen on oikein mukavaa. Onhan tässä tullut jo muutaman kerran vedettyä käteen ihan näistäkin mielikuvista. ;) Ei huono siis ollenkaan ...

        Nyt on pikkarit kosteena. .. Pitkin päivää ollut halukas olo... Jopa naapurin vanhempi ukko sai jutellessa kiihottumaan ku mietin millainen kalu mahtaisi housuissa olla... Heh.. Tj74vm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on pikkarit kosteena. .. Pitkin päivää ollut halukas olo... Jopa naapurin vanhempi ukko sai jutellessa kiihottumaan ku mietin millainen kalu mahtaisi housuissa olla... Heh.. Tj74vm

        Sun kostuminen sai mut kovettumaan. Harmi kun et asu mun naapurissa. ;)
        Ei tarttis kun silmää iskeä, niin saisit ihan luvan kanssa kurkistaa minkälainen kalu housuista löytyy. ;)
        Voisin joko itse avata farkkujen napit ja päästää tilanteesta innostuneen puolikovan kalun vapauteen, tai jos haluat itse, niin voisit hitaasti ottaa sen boksereissa käteesi ja tutustua vähän lähemmin. ;)
        Nää mielikuvat pistää kyllä panettamaan lujaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on pikkarit kosteena. .. Pitkin päivää ollut halukas olo... Jopa naapurin vanhempi ukko sai jutellessa kiihottumaan ku mietin millainen kalu mahtaisi housuissa olla... Heh.. Tj74vm

        Hei tj74 miten sinuun saa yhteyden ?

        M53


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei tj74 miten sinuun saa yhteyden ?

        M53

        Laita viestiä [email protected]


      • Anonyymi
        BigDaddy06 kirjoitti:

        Sun kostuminen sai mut kovettumaan. Harmi kun et asu mun naapurissa. ;)
        Ei tarttis kun silmää iskeä, niin saisit ihan luvan kanssa kurkistaa minkälainen kalu housuista löytyy. ;)
        Voisin joko itse avata farkkujen napit ja päästää tilanteesta innostuneen puolikovan kalun vapauteen, tai jos haluat itse, niin voisit hitaasti ottaa sen boksereissa käteesi ja tutustua vähän lähemmin. ;)
        Nää mielikuvat pistää kyllä panettamaan lujaa.

        Ihana kuulla et kalusi kovettui..kävin lenkillä ja muutaman kerran käsi hakeutui jalkoväliin.... Heh... Tj74vm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla et kalusi kovettui..kävin lenkillä ja muutaman kerran käsi hakeutui jalkoväliin.... Heh... Tj74vm

        Mahtavalta kuulostaa. ;)
        Jätän nyt tämän keskusteluketjun, sillä näköjään tästäkin jostain syystä tuli jollain tavalla huono asia. Hyvän jutun kuuluu mielestäni olla hyvä juttu tai sitten saa minun puolestani olla.
        Mutta upeeta oli ajatella noita kirjoituksiasi ja kiitos niistä mielikuvista. ;) Pidähän hauskaa jatkossakin lenkkipolulla ja hienoja kevään lenkkikelejä sinulle. ;)


      • Anonyymi
        BigDaddy06 kirjoitti:

        Mahtavalta kuulostaa. ;)
        Jätän nyt tämän keskusteluketjun, sillä näköjään tästäkin jostain syystä tuli jollain tavalla huono asia. Hyvän jutun kuuluu mielestäni olla hyvä juttu tai sitten saa minun puolestani olla.
        Mutta upeeta oli ajatella noita kirjoituksiasi ja kiitos niistä mielikuvista. ;) Pidähän hauskaa jatkossakin lenkkipolulla ja hienoja kevään lenkkikelejä sinulle. ;)

        Anteeksipyyntö ja pahoittelut nimimerkiltä Mecsebranlevideos

        Nimimerkille BigDaddy06:

        Pyydän anteeksi edellistä kirjoitustani 6.5. 2020 klo 19:17.

        On totta, ettet kirjoittanut mitään ikävää minulle, ja menetin malttini aivan turhaan vaikka mitään syytä ei ollut. Nyt häpeän aivan turhaa hermostumistani ja täysin ala-arvoista käytöstäni, sekä esitän siis pahoitteluni sen johdosta, että lankesin äkkipikaistuksissani tuollaiseen primitiivireaktioon ja etten kyennyt hillitsemään itseäni kun vilkaisin palstaa eilen illalla.

        Ja sekin on totta, että kaikenlaisten seikkailujen toteuttamiskavereiden löytämistä ei tosiaankaan estä yksi täysin viaton epähuomiossa lähetetty kirjoitus, jos niitä muutoin vain maailmassa on löytyäkseen. Ja jatka toki kirjoittelua tässä keskustelussa ja muillakin palstoilla; se ei tosiaankaan ole ”negatiivinen asia”, ja toivon, että tällä vastineellani saan taas luotua optimismia ja motivaatiota Sinulle.

        Tuo edellinen mauton ja pikavihainen äkkireaktioni oli todellinen rimanalitus, ja lopultakin sillä nolasin perusteellisesti vain itseni.

        Aloittaja, nimim. BigDaddy06: vielä kerran anteeksi hallinnan menetyksestäni, ja samoin, hyvää kevättä ja keskustelun jatkoa myös minulta Sinulle.

        Terveisin nimim. Mecsebranlevideos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuulla et kalusi kovettui..kävin lenkillä ja muutaman kerran käsi hakeutui jalkoväliin.... Heh... Tj74vm

        Olen juuri menossa lenkille...kovana ajatuksesta... ;)


    • Anonyymi

      Pohjois-Savosta onko mieluusti varattua naista katsomaan varatun miehen runkkua?

    • Anonyymi

      Oispa ihanaa, nainen katselisi. Itse oon Espoosta. kik: timokar

    • Anonyymi

      kovasti paljon ihan kostumiseen asti,sevain todistaa että mies on itsevarma.

    • Anonyymi

      Mielelläni runkkaisin posliinikaluani naisen katsellessa. Olen 50 mies Hämeenlinnasta ja näyttäisin mieluusti alaston.hml(at)gmail.com

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1834
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      227
      1487
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      242
      1466
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      49
      1312
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1278
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1159
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1113
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1111
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      273
      1108
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe