Hommasin täksi kevääksi Finnmaster Pilot 7:n ja siinä on septitankki. Minulla ei ole koskaan ollut septitankillista venettä,enkä täten ole siitä saanut kokemusta. Tiedän teoriassa miten imutyhjennystä käytetään ,mutta ongelmaksi taitaa muodostua tyhjennyskorkin sijainti. Se on pienen lokeron pohjalla jostain syystä. Tässä lokerossa tuskin pystyn vääntämään kahvaa,jollainen on ainakin oman satamani laitteessa. Eli voisiko joku kokemusta omaava kertoa, voiko sen tyhjennyssuuttimen kahvan pistää auki-asentoon jo ennen kuin laittaa suuttimen tyhjennysaukon suulle,vai onko toiminnalle olennaista,että avataan vasta kun suutin on tiiviisti tyhjennysreiässä ?
Pilot 7 septi
2
<50
Vastaukset
se on varmasti riippuvainen myös siitä pumpusta ja suuttimesta. mulla on aika likainen kokemus Mariksen vierestä ST1, kun kartio ei ihan istunut kansiruuvikkeeseen ja tuli aaltoa niin sieltä välistä suihkasi sitten... tosin missään muualla ei ole ollut tuollaista ongelmaa. jos sulla on apulainen niin käynnistää pumpun siinä vaiheessa kun kartio on jo paikallaan.
- Anonyymi
Voit aivan hyvin vääntää sen kahvan auki - imuasentoon ennen kuin työnnät sen pään siihen kansiyhteeseen.
Tämä on aivan samaa sukua kuin imutankkiauton toiminta. Kuski laittaa alipainepumpun ulosoton päälle ohjaamossa ja tulee sitten työntämään sen putken kaivoon.
Kun putken pää on siellä nesteessä alkaa alipaine tekemään urakalla työtä.
Reiska2K
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984