Keltainen mopeedi keulii jatkuvasti. Minkä merkkinen mopeedi on noin tehokas. Ostaisin jos tietäisin. Haittako jos on hullunkirjoilla, saada siis ajaa mopeedilla.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Rajaton hulluus saa mopot keulimaan. Inksan keskustassa läheltäpiti tilanne ja mopopoitsu vaan nauroi.
- Anonyymi
Tehoo on ni vi.ust et lähtee käkkä ylös pelkällä kaasun käännöl. Syö soraa hullu ja lopeta valittaminen!
- Anonyymi
Minuakin kiihottaa nuoret mopojannut. Siksi katselen heitä kaukaa ihaillen.
Masa 50v.
- Anonyymi
Koulupudokas vaan käkkää, kun ei muuta osaa. Minäpä käynkin koulut ja sivistyn.
- Anonyymi
Mut et osaa käkkäillä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut et osaa käkkäillä!
Kakkaile ite vaan plöröt housuun samalla ku etumus keulii.
Mitä mopeedi hulluja!
- Anonyymi
Hirveitä romuja noi amismopot. En kehtais ajaa ja kakkailla.
- Anonyymi
Kuskilla on vaan niin takapainonen perse ettei etupyörä pysy maassa.
- Anonyymi
Yks yritti torilla kakkailla, repi ja riuhto ja väänsi kaasuu, mutta jäi viiteen metriin.
Hävetti ja poistu nopeasti. Ei ollu ajelu muutenkaan vakaata. - Anonyymi
Yhtenä päivänä en ollut uskoa silmiäni. Vastaan tuli isompi punainen rätkä keula pystyssä kovaa vauhtia. Toinen rätkä tuli vastaan väärää kaistaa samaan aikaan. Väistin keskeltä. Samperi kun ei ollut kamera päällä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 69721
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37646- 41568
- 39542
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451