Mitä aiotte tehdä

Anonyymi

Mitä aiotte tehdä Li Anderssonin lupaamalla ylimääräisellä 100 euron elvytyssetelillä? Minä aion laittaa sen samaan lasivitriiniin
jossa on Antti Rinteen järkkäämä vappusatanen! Vaalit kunhan lähenee niin ehkä lupaukset kasvaa rahanjaosta!
Kunhan satasia kertyy tarpeeksi joita itse kukin politikko alkaa
lupailemaan ja koossa on 1000 euroa jätän ne perinnöksi
lentokyvyttömien lehmien yhdistykselle.
Hyvää Vappua!

26

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Li Anderssonin elvytyssatasta kokeillaan ensin ambulansseissa. Ensihoitajat heiluttavat satasta elvytettävän nenän edessä jos sen avulla virkoaisi.

      • Anonyymi

        Se on huijausta se vappusatanen II ei kelpaa ruokakaupassa taas äänestäjiä petkuhuiputetaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on huijausta se vappusatanen II ei kelpaa ruokakaupassa taas äänestäjiä petkuhuiputetaan

        Se on varmaan semmonen leikkiseteli Afrikan tähti - pelistä minkä Anderssonni jakaa kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on huijausta se vappusatanen II ei kelpaa ruokakaupassa taas äänestäjiä petkuhuiputetaan

        Li Andersson ei ole luvannut yhtään mitään. Hän esitti vain ajatuksen. Ei siis luvannut mitään.
        Kannattaisikohan juntterien perehtyä asioihin paremmin.
        No leikki leikkinä, ettehän pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on huijausta se vappusatanen II ei kelpaa ruokakaupassa taas äänestäjiä petkuhuiputetaan

        Sillä voi mennä oopperaan.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Se on varmaan semmonen leikkiseteli Afrikan tähti - pelistä minkä Anderssonni jakaa kaikille.

        Samanlainen vitsi Li Andersoni satanen kuin Antti Rinteen lupaamat korotukset. Puhuvat sitä mitä sylki suuhun tuo. Mikä lie näitten ministereiden pään pehmittäny kun edes ilkeävät suustaan tuollaista päästää. No " siin olis idistä " et joa Nallelle annettas satanen. Eiköhän sillä miehellä oo ihan omastaan rahaa niin ei tuollaisille tartte antaa euroakaan. Kun on ihmisiää jotka elää n 500 eurolla kuukauden ja tuosta maksetaan jopa vielä vuokraa,puhelilaskua ym. Hyvää et ko summa riittää elämiseen.
        Ruuan hinta on tämän kevään aikana noussu tosi paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen vitsi Li Andersoni satanen kuin Antti Rinteen lupaamat korotukset. Puhuvat sitä mitä sylki suuhun tuo. Mikä lie näitten ministereiden pään pehmittäny kun edes ilkeävät suustaan tuollaista päästää. No " siin olis idistä " et joa Nallelle annettas satanen. Eiköhän sillä miehellä oo ihan omastaan rahaa niin ei tuollaisille tartte antaa euroakaan. Kun on ihmisiää jotka elää n 500 eurolla kuukauden ja tuosta maksetaan jopa vielä vuokraa,puhelilaskua ym. Hyvää et ko summa riittää elämiseen.
        Ruuan hinta on tämän kevään aikana noussu tosi paljon.

        Li puhuu pehmeitä vaikka vaaleja ei ole lähelläkään näköpiirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Li puhuu pehmeitä vaikka vaaleja ei ole lähelläkään näköpiirissä.

        Taitaa ministereillä olla itsellään korona päässä ja kielellä.


    • Anonyymi

      Oletteko tosiaan niin hölmöjä, että annatte narrata itseänne, peräti 5.5 miljonaa suomalaista. Valtion rahoja muka jaettaisiin 550miljoonaa, sehän on perustuslain vastaista,
      Li Andersson hourii aivan järjettömiä.
      Naisjohtajilla on tapana antaa satasia ja sitten ottaa itsellensä satoja miljoonia, himoitsevat vain valtion rahoja itsellensä.
      Kerrankin naisjohtaja jakoi satasia, nosti itsellensä ponuksina pitkälti toitakymmentä miljoonaa ja apulaisjohtajallekin yli kymmenen miljoonaa.

      • Anonyymi

        Kylläkait ne politikot lupaa mitä tahansa pönkittääkseen asemaansa, vaikka lupaamalla joutavaa paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläkait ne politikot lupaa mitä tahansa pönkittääkseen asemaansa, vaikka lupaamalla joutavaa paskaa.

        halpamaista ja populistista tehdä politiikkaa keskellä poikkeustilaa. nyt kyllä on niin läpinäkyvä vappu-vaalitemppu, että ihan hävettää kun poliitikko ei osaa mitään muuta kun jauhaa oman puolueen mantroja ja tyhjiä lauseita. nyt ei ole aika gallupeille tai poliittiselle tempuille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        halpamaista ja populistista tehdä politiikkaa keskellä poikkeustilaa. nyt kyllä on niin läpinäkyvä vappu-vaalitemppu, että ihan hävettää kun poliitikko ei osaa mitään muuta kun jauhaa oman puolueen mantroja ja tyhjiä lauseita. nyt ei ole aika gallupeille tai poliittiselle tempuille.

        On Andessonilla keinot vähissä. Halpamaista nuoleskelua ja höplästä vetämistä. Kenen taloudellinen tilanne korjaantuu satasella? Vielä kun esittää satasen sijoittamista kulttuuriin ja kivijalkakauppoihin. Eiköhän eläkemummo ja työtön sijoittaisi mieluummin ihan vain syömisiin. Ilman kulttuuririentoja voi elää mutta ilman ruokaa on hankalampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        halpamaista ja populistista tehdä politiikkaa keskellä poikkeustilaa. nyt kyllä on niin läpinäkyvä vappu-vaalitemppu, että ihan hävettää kun poliitikko ei osaa mitään muuta kun jauhaa oman puolueen mantroja ja tyhjiä lauseita. nyt ei ole aika gallupeille tai poliittiselle tempuille.

        Eikä nyt ole aika ottaa pakolaisia ympäri maailmaa. Suomessa on yllinkyllin huono-osaisuutta ja työttömyyttä,lomautuksia,irtisanomisia ym niin näitä EI PITÄISI ottaa. Mutta niin oon lukenut että Toukokuun lopulla tulossa alaikäisiä 35 ja aikuisia 30 ( yht 175) jostain
        pakolaiseksi. Ja jokin vastaanottokeskus etelä-suomessa jossa mieletön määrä koronaa. Ja lisää vaan otetaan joista huolta pitää. Eikö meistä(jotka veroja maksamme suomeen) pitäisi
        ensin huolta pitää varsinkin tälläisenä aikana ? Johonkin keskukseen vain jyntätä ja 1 ruoka päivässä,,ei puhelimia ostella,ei uusia vaatteita, ei uusia fillareita. Katto pään päälle ja ruoka päivässä,,ja ruokana sitä mitä on. Jos ei kelpaa on syömättä. Ei olis kuin se eräs " herra" joka sotki ruokaansa ja sanoi ettei koiralleen edes tälläistä antaisi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Oottakkeehan vielä kun kuntavaalit lähesttyy niin sitten alakkaa sataset lennellä ilimassa. Niitä sitten vaen kerräellään perhoshaavilla. Minä meinnoon lahjottoo rahat köyhijen poliitikkojen rahasttoon.

    • Anonyymi

      Minä jo luin väärin, kun luulin että naisjohtajat antaa satasella, pittää ruveta lukemaan ajatus mukana.

      • Anonyymi

        antee antee hyvinin anttee, johtajuus vilihteee


    • Anonyymi

      Vihervasurien tyhjiä lupauksia ja tekoja.
      Rinne aloitti ja Andersson jatkaa. Seuraavana vuorotellen Marin... sitä ootellessa...

    • Anonyymi

      Kyllähän jotkut Jussinkin jutut tosissaan ottaa samoin Soini oli messias. Kikyt ja pelit tuli sen hallituksen aikaan, maahanmuuttokin lisääntyi roimasti.

      • Anonyymi

        Minä lahjoitan Antin antaman satasen ja kunhan Li antaa myös satasen säätiöön joka opettaa lehmiä lentämään! Arvelin aina tuhanteen euroon asti lahjoitta kaikki sataset mitä politikot vuorollaan lupaa ja antaa koska ne ei valehtele vakavalla asialla. Yli tuhannen euron kertymän jälkeen annan sitten jollekkin toiselle säätiölle, kuten esimerkiksi rivakoitten duunarimatujen säätiölle joka lahjoittaa työssä ylirasittuneille matuille lomarahaa.


    • Anonyymi

      Ostaisin muutaman kanisterin polttoainetta jemmaan, niin tulisi siitäkin hyötyä, kun nyt diesel maksaa enää vähän yli euron litra.

    • Anonyymi

      Lahjoitan sen jollekin kommunistille!

    • Anonyymi

      Minäpä mänin pihalle ja kysyin kaiulta.
      Huusin mehtään jotta ostanko elvytyssetelillä viinoo vai villapaijan?!!
      Kaiku vastas jotta ...vai villapaijan!!!

    • Anonyymi

      Laittaa samaan lipaston laatikkoon,jossa on ruskeassa kuoressa saamani ensimmäinen palkka.Ja siellä on myös käytetty kondoomi sekä muutamia muita elämäni merkkihetkien muistoesineitä. Ruokkomaksujen karhulaskuja jne..Notta silleen se tää homma toimii,hei!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe