niin, tollasen aven ostin kolme viikkoo sitten. ja poltto-aine mittari ei toimi. vaikka sen reikä on avarrettu. ja ulko lämpotilan mittari näyttää vain viivaa. mikä mahtaa olla vikana? littyvätkö jotenkin toisiinsa?. millaiset alut kesäksi?
ave -98 2.0 td aj. 216 tkm
6
867
Vastaukset
Aluvanteiksi kannattaa hommata sellaiset vanteet että ei tarvitse laittaa väliin soviterenkaita. Soviterenkaiden kanssa on ollut nimittäin ongelmia, ovat aiheutaneet tärinää. Varsinkaan muoviset soviterenkaat ei oikein sovellu vanhaan Aveen.
- Juha
Soviterinkuloista on ollut ongelmia muillakin merkeillä.
- uteliaisuudesta
kysyisin mitä tarkoittaa mittarin reiän avartaminen? Tai miten se liittyy mittarin toimintaan?
- xxxx
joskus poltto aine mittarin viisari takertuu taulussa olevanliian pienen reiän takia reikää suurennetaan avartamalla
- kiitos
xxxx kirjoitti:
joskus poltto aine mittarin viisari takertuu taulussa olevanliian pienen reiän takia reikää suurennetaan avartamalla
tiedosta. Varmasti puhutaan millin osista mutta kumma juttu silti.
- tojojojo
kiitos kirjoitti:
tiedosta. Varmasti puhutaan millin osista mutta kumma juttu silti.
Joo se on kai tosi pienestä kiinni, itselläni avarsivat kerran muttei tarpeeksi koska edelleen lämpötilan mukaan toisinaan takertuu ja toisinaan ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161