Uskaltaako miehet suostua?

Anonyymi

Uskaltaisitko antaa vaimosi kokeilla isoa aisaa?

Entä olisiko sinun vaimo valmis seksisuhteeseen vìeraan miehen kanssa?

Tykkäisikö vaimosi kokeilla todella ísoa kalua pilluun?

39

1699

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä
      Kyllä
      Kyllä

      • Anonyymi

        Sinulla on kiinnostava vaimo ja haluaisin tavata hänet ja sovittaa aisaa pilluun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on kiinnostava vaimo ja haluaisin tavata hänet ja sovittaa aisaa pilluun.

        Tervetuloa Espooseen, varaa hotelli ja kerro mihin ja milloin hänet tuon. Kaikki tietysti kuvattuna eikö?


      • Harmi sinulle... Meillä on vallan luottavainen ja avoin suhde


      • Anonyymi
        Helpolla2 kirjoitti:

        Tervetuloa Espooseen, varaa hotelli ja kerro mihin ja milloin hänet tuon. Kaikki tietysti kuvattuna eikö?

        Moi, enemmän [email protected]


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi, enemmän [email protected]

        Enemmän mitä? Eikös tossa ole ihan selkeät ohjeet


    • Anonyymi

      Vaimoni tykkää isosta kullista.

      • Anonyymi

        Sitä tulee saamaan jos saadaan yhteys. T. 111


    • uskaltaisiko vaimosi antaa kokeilla teinipillua?

      • sinä ensin.


    • Anonyymi

      Tälle vaimolle kelpais kans mieheni katsellessa vieressä toimitusta

      • Anonyymi

        Miten sinuun saa yhteyttä että voitaisiin alkaa sovittelemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinuun saa yhteyttä että voitaisiin alkaa sovittelemaan.

        Kok?


      • Helpolla2 kirjoitti:

        Kok?

        Kiitos ennakoivan kok=KIK


      • Anonyymi

        Hönöltä hönömäinen kommentti et muuhun pysty.


      • Anonyymi

        Mihin ilmoittaudun?


    • Anonyymi

      Täällä olis 24 -vuotias mies joka tarjoilee isoa kalua eri miesten vaimoille. Eli jos jotakuta kiinostaa olkaa yhteydessä [email protected]

    • Anonyymi

      Onko täsä ny si kyse uskaltamisesta mää näkisi mieluimmin asian niin et rakastatko vaimoasi jos olet valmis tämän jakamaan toisen miehen kanssa olis kai lähinnä parempi miettiä et kannattaako edes seurustella silloin saati olla aviossa

      • Anonyymi

        Juurikin näin taitaa ome mies olla lapatossu tumpelo ei kykene muijaansa hoiteleen pitää vierasta katkarapua tarjota säälittävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin taitaa ome mies olla lapatossu tumpelo ei kykene muijaansa hoiteleen pitää vierasta katkarapua tarjota säälittävää

        Sinähän sen tiedät kun kotonasi asuu sellaisia kaksin kappalein.


    • Anonyymi

      kyllä
      kyllä
      kyllä

    • KYLLÄ
      KYLLÄ
      KYLLÄ

    • Anonyymi

      On päässyt kokeilemaankin.Oltiin joku vuosi sitten mökillä jossa meitä oli 3 pariskuntaa ja perjantai meni vähän pelkästään suuhoitojen piikkiin.Lauantai aamuna yksi pareista oli 69 asennossa sängyssä,nainen päällä ja täysi touhu päällä ja me loput mentiin katsomaan.Kaverilla joka alla oli kyllä suhteellisen suuri kulli ja aivan pystyssä.Itse menin tarjoamaan omaani naiselle joka sen heti ottikin suuhun hetkeksi ja siirtyi miehensä viereen nelinkontin.Tuo iso mela jäi vapaaksi jolloin vaimo meni ja alkoi sovitella tuota kullia jalkoväliinsä ja kyllähän se sinne upposi mutta oli kyllä pillu piukeena.Itse nain samaan aikaan takaapäin miehen naista ja katselin kun tuo iso kulli meni edestaa vaimon pillussa.Sitten ei enää voinut lastin lähtöä pidätellä kun tuon kolmannen pariskunnan mies vielä meni sängyn viereen ja tarjosi omaa kulliaan vielä vaimon suuhun samalla kun vaimo ratsasti tuolla isolla aisalla.

      • Anonyymi

        Voitaisiin panna enemmän piukeelle!


    • Anonyymi

      Kyllä omasta puolesta.
      Vaimo on kyllä usein puhunut siitä että haluaisi panna nimenomaan isokaluisia ja nuorempia miehiä (on itse 41v) ja kertonut haluavansa jopa esiintyä videolla jossa useampi mies panee yhtäaikaa häntä. Joten voisi olettaa että vastaus olisi kyllä myös toiseen ja kolmanteen kohtaan.
      Ellei kaikki ole vaan puhetta. Voihan se olla että menisikin pupu pöksyyn.
      Luvan olen kyllä antanut.

      • Anonyymi

        Olisi mielekästä saada panna vaimoasi isolla melalla anna s-posti osoite niin otan yhteyttä.
        Katsottaisiin tuleeko siitä mitään.


      • Anonyymi

        Olen 40-vuotias mies isokaluinen (paksu).
        Haluaisin panna vaimoasi joko yksin tai kimpassa!


    • Anonyymi

      Kahteen ensimmäiseen kysymykseen joudun vastaamaan kyllä, mutta kolmanteen sanon höpsis. Olen 46-vuotias naimisissa oleva nainen, hyvän näköinen vaikka itse sanonkin. Mieheni on 52-vuotias. Olen joutunut sopeutumaan mieheni toivomaan ja järjestelemään tilanteeseen, jossa hänen kiihottumiseensa ja tyydyttymiseensä tarvitaan toinen mies. Minulla on oikeus hyväksyä tai hylätä, ja tavallaan pystyn nauttimaan asetelmasta, mutta se ei kuitenkaan ole alunperin minun juttuni. Se rauhoittaa, että kuulemma tämä ei vallan harvinaista ole kuitenkaan. Mutta tietynlainen syvä nolous, häpeä tähän joka tapauksessa liittyy, ja omituisinta on, että se juuri tässä minuakin kiihottaa. Miesten ja naisten suhteet on luonnollisia, moraalia on maailman sivu vaikka minkä sorttista, mutta mitenkään en ole sinut sen tunnemyrskyn kanssa, että rakastelen toisen miehen kanssa mieheni katsellessa. Kuitenkin on jotain lämmintä ja läheistä, että olemme siinä hetken ajan "kuin yhtä perhettä" ja voin toteuttaa naiseuttani siinä kummankin kanssa, kokea molempien miesten kiihkeät siemensyöksyt.

      • Anonyymi

        Nähdä vaimo ottamassa sisäänsä paljasta isoa aisaa ja päästä nussimaan ison aisan spermaamaa pillua on suurin toiveeni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdä vaimo ottamassa sisäänsä paljasta isoa aisaa ja päästä nussimaan ison aisan spermaamaa pillua on suurin toiveeni

        Jos haluat vaimollesi isoa melaa pilluun niin jätä s-postin osoite niin otan yhteyttä ja katsotaan sovitaanko jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdä vaimo ottamassa sisäänsä paljasta isoa aisaa ja päästä nussimaan ison aisan spermaamaa pillua on suurin toiveeni

        Se voi totutua jos oikein mietin. T. Projetimies


    • Anonyymi

      Minun ensimmäisellä poikakaverilla vähän normaalia pienempi ja hänelle oli jotenkin iso ongelma että en ollut koskaan harrastanut seksiä iso kaluisen miehen kanssa...hän olisi välttämättä halunnut minun harrastavan seksiä hänen iso kaluisen kaverinsa kanssa, joko kimpassa tai sitten hän olisi vain katsellut

    • Anonyymi

      Tämä vaimo haluisi ainakin kokeilla isoa aisaa ja voihan siinä käydä niinkin et uudestankin haluaisi, jos jää miettimään oliko se nyt niin hyvä. Ongelma enemmän et mies ei halua vaimon kokeilevan.

      • Anonyymi

        Kyllä jokaisen naisen pitäisi saada kunnon aisaa aina silloin tällöin.

        T: Pienimunainen mies


      • Anonyymi

        On se kumma miten vieraille jakelu kuitenkin niin suunnattomasti letturouvaa kiinnostaa 😘


    • iso on parasta

      • Anonyymi

        Odottelen juuri milloin vaimo tulee kotia mökiltä. Meni eilen päivällä vaki panon kanssa puuhastelee. Olemme parin vaihtajia tulkoon kerrottua mut kyseisellä miehellä jätti kyrpä 24/8 johon vaimoni rakastui pari vuotta sitten.


      • Anonyymi

        Aika viisas kuiteskin Yliopisto koulutus takana sekä isohkon yrityksen johto tehtävissä😉 vaimo palasi parituntia sitten et arvaakkan miten kimmoisa ja kostea vako teki hyvää omalle normi kullille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odottelen juuri milloin vaimo tulee kotia mökiltä. Meni eilen päivällä vaki panon kanssa puuhastelee. Olemme parin vaihtajia tulkoon kerrottua mut kyseisellä miehellä jätti kyrpä 24/8 johon vaimoni rakastui pari vuotta sitten.

        jätte on


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe