Minä ihmettelen kyllä kun dunarien Ay-liitoissa ei ole PS:n ja oikeiston kannatusta kun muutama %:ti. Taitaa jäädä alle 2%:n.
Eikö oikeistolaisesti ajattelevat luota omiinsaa edunvalvojana?.
Pitäisin luoonnolisena noin 35%:n kannatusta,mutta ei sille mitään voi jos duunareitten luottamusta ei ole saanut.Täytyy tyytä siihen mitä annetaan.
PS ja Oikeisto Ay-liikkeessä???
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
AY- tukee työntekijää, ajaa niitten etuja.Oikeistolla on omat edunvalvojat.
- Anonyymi
Tuohon on todella yksinkertainen syy olemassa.
Kaikki persut ovat työttömänä eli eivät ole nyt lainkaan työelämässä mitenkään mukana. Vaan elättävät itsensä sossun tarjoamilla tuilla.
Joten eivät persut nyt ole sitten yhtään mitenkään järjestäytynetkään työelämässä.
Ja kaikki kapitalistithan ovat yrittäjiä jotka sitten vain ovat järjestäytyneet yrittäjien omiin etujärjestöihin.- Anonyymi
Persut kannattivat Loimaan kassaa, koska jäsenmaksut olivat pienemmät. Nyt nekin rahat on menneet herrojen perseeseen, eikä työttömyysavustuksia voida maksaa, kun tarve on. Ay-liitot huolehtivat jäsenistöstään. Tyhmiä persuja oli helppo kusettaa.
Anonyymi kirjoitti:
Persut kannattivat Loimaan kassaa, koska jäsenmaksut olivat pienemmät. Nyt nekin rahat on menneet herrojen perseeseen, eikä työttömyysavustuksia voida maksaa, kun tarve on. Ay-liitot huolehtivat jäsenistöstään. Tyhmiä persuja oli helppo kusettaa.
Minä ainakin olen saanut aina, kun olen ollut lomautettuna aina korvauksen....ja jäsenmaksu on riistokommarien liitonmaksua huomattavasti halvempi..SUOSITTELEN!!!!
- Anonyymi
superbwon kirjoitti:
Minä ainakin olen saanut aina, kun olen ollut lomautettuna aina korvauksen....ja jäsenmaksu on riistokommarien liitonmaksua huomattavasti halvempi..SUOSITTELEN!!!!
Ay-liikkeen rahat palaa demarien ym rahoittamiseen ym luxus-elämään, kuten Pam jokisissa vaaleissa ajaa pienipalkaisten jäsenmaksut.
- Anonyymi
Sipilän hallituksen perimmäinen strateginen tavoite oli juntata ay-liike maanrakoon. Persut toimivat tavoitteen hyväksi yli-innokkaina juoksupoikina. Kyllä tämä työmailla havaittiin, ei siellä tyhmiä olla. Sillä tavalla ei totisesti kerätä ääniä liittovaaleissa.
Ay-toiminnassa, jäsenistössä on kaikkien puolueiden kannattajia ja niitäkin, yhä kasvavana joukkona, jotka eivät ole minkään puolueen kannattajia. Niinhän ay-toiminta tulee tulevaisuudessa toimimaankin, vaikkakin aivan liian hitaasti muuttuvana, että puolueet eivät ole ay-toiminnan ydin, vaan jäsenistö ja sen edun ajaminen.
- Anonyymi
Näin ainoa järkevä vaihtoehto on PS.
Se ei ole oikealla eikä vasemmalla eikä keskellä.
Se on järjen ja oikeustajun puolue. Suomalaisten puolue.
Muita pelottaa, kun eivät saa enää tehdä vääryyttä kansaa kohtaan.
Mätäpaise puhkeaa ja hyväksikäyttö lakkaa?- Anonyymi
Aikamoista "tuubaa" sinä suollat nyt palstalle.
Onneksi Suomi on nyt vapaa demokraattinen valtio. Eikä mikään kapitalistinen diktatuuri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoista "tuubaa" sinä suollat nyt palstalle.
Onneksi Suomi on nyt vapaa demokraattinen valtio. Eikä mikään kapitalistinen diktatuuri.Hiukan liioittelua on sinunkin kommenttissasi. Emme ole ollenkaan niin demokraattinen kuin politikkojemme, osan politikkojemme puheissa väitetään, myöskin vapaus tuntuu olevan suomessa hyvinkin suhteellinen käsite, sellainen uskomuspohjainen ja se edellyttää hiukan sokeuttakin, kuin EIT;n päätöksissä konsanaan.
- Anonyymi
Ps on niin oikealle kun se pääsee.Sinun etuja ne ei aja, muistele mitä saivat aikaan hallituksessa.
Minäkin liityin heti YTK,hon ,kun se oli mahdollista. Olen säästänyt eräänkin euron ,lähtiessäni kommari metalliliitosta.Eihän rehellinen Suomalainen tarvitse kommareita..........
- Anonyymi
No, varsinaisen typeryksen kuolinlaulua. YTK on työttömyyskassa, ei muuta. Saman palvelun saat myös Ay-liikkeen tarjoamista työttömyyskassoista.
- Anonyymi
Kuka on Tessit neuvotelut?.
- Anonyymi
Kyllä seuraavat liittovaalit tulee muuttaan suunan, vai muuttaako?.
- Anonyymi
Ei sitä kyllä tarvitse ihmetellä jos PS ei menesty ay vaalissa. Onhan PS yrittäjien puolue, koska PS kansanedustajista puolet on yrittäjätaustasia. Ei kahdella tuolilla voi istua yhtä aikaa.
- Anonyymi
...mikä ei tietenkään estä persuja istumasta.
- Anonyymi
Kertokaapa viisaat vasurit , miksi vasureita eikä komukkeja ole yrittäjinä eikä myöskään yksityis-sektorilla yritys-johtajina , miksi ?? Kierrän työkseni yrityksiä ja "tunnen" yli 100 yrittäjää , väkisinkin työn lomassa nyky-tilanteíden takiakin välillä puhe menee politiikkaan , ja käsitykseni mukaan kukaan noista " tuntenemistani yrittäjistä ei edusta SDP : tä tai kommunisteja tai yleensäkkään vasureita , niin miksi ?
- Anonyymi
Eihän ay-likke ole mikään työnantajien, vaan palkansaajien liike! Kommunisteja ei ole kummaltaan puolella (0,1 % äänestäjistä).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ay-likke ole mikään työnantajien, vaan palkansaajien liike! Kommunisteja ei ole kummaltaan puolella (0,1 % äänestäjistä).
Työläisiä edustava Ay-liitto edustaa sdp ja vasemmiston edustajat.Työläiset ovat äänestyksellään äänestäneet heidät.Ja meilkein joka liitosta ovat sdp vahvempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työläisiä edustava Ay-liitto edustaa sdp ja vasemmiston edustajat.Työläiset ovat äänestyksellään äänestäneet heidät.Ja meilkein joka liitosta ovat sdp vahvempia.
Sak todella iso syy suomen tulevaan romahdukseen.. Toivottavasti nuoret sen hoksais.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sak todella iso syy suomen tulevaan romahdukseen.. Toivottavasti nuoret sen hoksais.
Onko sak syy kaikkeen.Nyt ovat syyt toiset jos romahtaa. Tähän ei edes porvareilla ole lääkettä.Kunka monta vuotta on ollut porvarihallitus suomessa, ja kaikki vähennykset on otettu työntekijän ja pienivaraisien niskasta. Nyt joutuu kaikki samalle lähtöviivalle, luulen.On kuitenkin niin järkevä hallitus.Minäkin nuorena jo oivalsin että mikä on sak, toivottavasti en erehdy nykynuorista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752