Olen ollut tunnottomassa tilassa jo todella kauan. Mikään ei tunnu miltään.
Ei edes pieni kiroilu, tai kuohuviinilasin kohottaminen.
Ei rytmikkään musiikin kuuntelu, eikä edes tanssiminen!
Minulta on kertakaikkiaan otettu tunto pois!
En osaa enkä kykene nöyrtymään parannukseen.
Katselen televisiosarjojakin tuosta vain ja twerkkaan minkä kerkeän.
Jumala ei enää minun tuntoani herättele. Olen rukoillut sitä, mutta Jumalaa ei näytä kiinnostavan yhtään. Hänelle kai on se ja sama, että toinen hoippuu väärillä askelilla!
Ei ole Jeesuksen perään huutamista, kun Jeesus ei kuuntele!
Eikä auta pyytää syntejä anteeksi keneltäkään, kun ei ole tuntoa vastaan ottaa evankeliumia. Jumala kerta kaikkiaan sammutti tuntoni. Yksinäisyydessäni tuntoni menetin. Ketä kiitän? Jumalaako? Kun hän salli korona-pandemian ja sen vuoksi eristämisen? Jumalaako kiitän tästä?
Jumala otti minulta tunnon pois! Ketä kiitän?
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Jumala ei näe mitään vikaa elämässäsi, verkkauksessasi tai kuoharin kohotuksessa. Keneltä pyytäsit anteeksi ja mitä? Oletko loukannut jotakin henkilöä. Jumala on hyväksynyt sinut sellaisena kuin olet, Iloitse siitä.
- Anonyymi
Minulle on opetettu, että täytyy mennä entisten pyhien jalan jäljissä. Seurakunnassa on viisaus, joka on annettu Jumalalta. Seurakunnassa tiedetään, mikä on hyväksi kristitylle ja mistä on syytä pidättäytyä. Jumalan valtakunnassa on nähty hyväksi, ettemme käyttäisi alkoholia lainkaan. Siinä aiheuttaa vain sielulle vahinkoa. Tanssiminen on syntiä ja se ei ole Jumalan tahdon mukaista. Siksi ei ole sopivaa esimerkiksi twerkkaa. Ja jos maljan kohottaa, kohottaa sen aina jollekin epäjumalalle. Näin meille on opetettu.
Nyt minun tuntoni on kuollut, enkä koe huonoa omaatuntoa, vaikka toimin toisin, kuin Jumalan valtakunnassa on meitä neuvottu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle on opetettu, että täytyy mennä entisten pyhien jalan jäljissä. Seurakunnassa on viisaus, joka on annettu Jumalalta. Seurakunnassa tiedetään, mikä on hyväksi kristitylle ja mistä on syytä pidättäytyä. Jumalan valtakunnassa on nähty hyväksi, ettemme käyttäisi alkoholia lainkaan. Siinä aiheuttaa vain sielulle vahinkoa. Tanssiminen on syntiä ja se ei ole Jumalan tahdon mukaista. Siksi ei ole sopivaa esimerkiksi twerkkaa. Ja jos maljan kohottaa, kohottaa sen aina jollekin epäjumalalle. Näin meille on opetettu.
Nyt minun tuntoni on kuollut, enkä koe huonoa omaatuntoa, vaikka toimin toisin, kuin Jumalan valtakunnassa on meitä neuvottu!Pitää vaan ottaa järki käteen ja soveltaa raamattua nykypäivään. Itse teen niin ja olen riittävän hyvä kristitty. Relaat ja nautit uskostasi ja elämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää vaan ottaa järki käteen ja soveltaa raamattua nykypäivään. Itse teen niin ja olen riittävän hyvä kristitty. Relaat ja nautit uskostasi ja elämästä.
usko ei ole järjen asia ja järki ei uskon asia , on hyvä elää niiin kuin uskoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt minun tuntoni on kuollut, enkä koe huonoa omaatuntoa, vaikka toimin toisin, kuin Jumalan valtakunnassa on meitä neuvottu!Olet ilmeisesti lestadiolaisessa jengissä.
Kaikki nuo, jotka luettelit, on Raamatussa juuri toisinpäin? Tajuatko, että Sinulla on SRK pakanallinen hirttosilmukka kaulassa
Etsi Jeesus, joka antaa sinulle Abrahamin perinnön, jolloin olet perillinen, mutta se vaatii tehdä parannus Jeesukseen ja hakeutua kasteelle. Jossa saat OIKEASTI SYNNIT ANTEEKSI.
Jos haluat seurata vanhoja Pyhiä, se löytyy Israelin kansasta, ja tiedän, ettei sinua sinne hyväksytä.
- Jos puhut VL seurakunnista, heidän kulmakivi ei ole Kristus, luotatte vain Jumalaan, joka on turha, Hän on anastanut kaiken vallan Pojalleen Jeesukselle, jota ei lahkot ole tajunneet.
- Silloin kun Jumalan Valtakunta tulee, siellä iloitaan puhtaasta viinistä, mutta te olette vain pakanallinen lahko, jota Taivas ei edes noteeraa. Miten voit edes ottaa ehtoollisen, siinähän on viini, symbolisoimassa Jeesuksen verta, ja Hän OLI ITSE sen ensimmäisen maljan ostaja? Onko Sinulle Jeesus juoppo ja valehtelija.
- ”Nooa ryhtyi viljelemään maata ja istutti ensimmäisen viinitarhan(1.Mo10:20), Psalmeissa mainitaan viinin mielialaa kohottava ominaisuus: ”Sinä kasvatat viinin ihmisen iloksi”(Ps114:15) Myös viinin (ilmeisesti) aseptista merkitystä korostetaan: "Käytä vatsasi ja toistuvien vaivojesi vuoksi vähän viiniäkin”, kehotti Paavali nuorta Timoteusta(1.Tim5:23).
- Valehteleeko Raamattu tässäkin, sitä pidetään jopa hienona asiana, mutta Sinä orjana jäät ilman tuota Jumalan luomaa nautintoainetta.
-Tanssiko?, valehteleeko Jumala jälleen? Naisprofeetta Mirjam, Aaronin sisar, otti käteensä rummun, ja kaikki naiset seurasivat häntä tanssien ja rumpua lyöden. Mirjam viritti laulun:
— Laulakaa ylistystä Herralle, hän on mahtava ja suuri: hevoset ja miehet hän mereen suisti!
2 Moos. 15:20-21. Mutta kun Jefta palasi kotiinsa Mispaan, häntä vastaan tuli rumpua lyöden ja tanssien hänen oma tyttärensä, hänen ainoa lapsensa. Jeftalla ei ollut poikaa eikä toista tytärtä.
Tuom. 11:29-34 Kun sotajoukko palasi takaisin Daavidin surmattua filistealaisen, naiset lähtivät kaikista Israelin kaupungeista kuningas Saulia vastaan laulaen, tanssien ja iloiten, rumpuja ja symbaaleja lyöden. Riemuitsevat naiset lauloivat kertosäettä:
— Saul kaatoi miehiä tuhansin, Daavid kymmenintuhansin.
1 Sam. 18:6-7
Näin Jumala siunaa tanssijoita? Mutta ei siunaa SRK;ta, koska he eivät tanssi, paitsi Lapin reissuilla pikku kännissä.
- Jeesusko kohotti viimeisen maljan epäjumalalle? Alkaa vaikuttaa, että olet hieman epävakaa ihminen, Jeesus on synnitön, jollet sitä tiedä, ei pedofiili, ei tupokiva ihminen.
>Näin meille on opetettu.*** Jos haluat, pelastua, lähde pian tuollaisesta, saatanallisesta lahkosta, joka tekee Jeesuksesta rikollisen.
>Nyt minun tuntoni on kuollut, enkä koe huonoa omaatuntoa, vaikka toimin toisin, kuin Jumalan valtakunnassa on meitä neuvottu!*** Ei kummakaan, etsi kristillinen seurakunta, ennekuin on myöhäistä, Jeesus toimii siellä ja pelastaa Sinut.
r - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
usko ei ole järjen asia ja järki ei uskon asia , on hyvä elää niiin kuin uskoo
Miksi sitten Raamattu peräänkuuluttaa viisutta 97 kohdassa, mutta ei missään tyhmyyttä.
r - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilmeisesti lestadiolaisessa jengissä.
Kaikki nuo, jotka luettelit, on Raamatussa juuri toisinpäin? Tajuatko, että Sinulla on SRK pakanallinen hirttosilmukka kaulassa
Etsi Jeesus, joka antaa sinulle Abrahamin perinnön, jolloin olet perillinen, mutta se vaatii tehdä parannus Jeesukseen ja hakeutua kasteelle. Jossa saat OIKEASTI SYNNIT ANTEEKSI.
Jos haluat seurata vanhoja Pyhiä, se löytyy Israelin kansasta, ja tiedän, ettei sinua sinne hyväksytä.
- Jos puhut VL seurakunnista, heidän kulmakivi ei ole Kristus, luotatte vain Jumalaan, joka on turha, Hän on anastanut kaiken vallan Pojalleen Jeesukselle, jota ei lahkot ole tajunneet.
- Silloin kun Jumalan Valtakunta tulee, siellä iloitaan puhtaasta viinistä, mutta te olette vain pakanallinen lahko, jota Taivas ei edes noteeraa. Miten voit edes ottaa ehtoollisen, siinähän on viini, symbolisoimassa Jeesuksen verta, ja Hän OLI ITSE sen ensimmäisen maljan ostaja? Onko Sinulle Jeesus juoppo ja valehtelija.
- ”Nooa ryhtyi viljelemään maata ja istutti ensimmäisen viinitarhan(1.Mo10:20), Psalmeissa mainitaan viinin mielialaa kohottava ominaisuus: ”Sinä kasvatat viinin ihmisen iloksi”(Ps114:15) Myös viinin (ilmeisesti) aseptista merkitystä korostetaan: "Käytä vatsasi ja toistuvien vaivojesi vuoksi vähän viiniäkin”, kehotti Paavali nuorta Timoteusta(1.Tim5:23).
- Valehteleeko Raamattu tässäkin, sitä pidetään jopa hienona asiana, mutta Sinä orjana jäät ilman tuota Jumalan luomaa nautintoainetta.
-Tanssiko?, valehteleeko Jumala jälleen? Naisprofeetta Mirjam, Aaronin sisar, otti käteensä rummun, ja kaikki naiset seurasivat häntä tanssien ja rumpua lyöden. Mirjam viritti laulun:
— Laulakaa ylistystä Herralle, hän on mahtava ja suuri: hevoset ja miehet hän mereen suisti!
2 Moos. 15:20-21. Mutta kun Jefta palasi kotiinsa Mispaan, häntä vastaan tuli rumpua lyöden ja tanssien hänen oma tyttärensä, hänen ainoa lapsensa. Jeftalla ei ollut poikaa eikä toista tytärtä.
Tuom. 11:29-34 Kun sotajoukko palasi takaisin Daavidin surmattua filistealaisen, naiset lähtivät kaikista Israelin kaupungeista kuningas Saulia vastaan laulaen, tanssien ja iloiten, rumpuja ja symbaaleja lyöden. Riemuitsevat naiset lauloivat kertosäettä:
Näin Jumala siunaa tanssijoita? Mutta ei siunaa SRK;ta, koska he eivät tanssi, paitsi Lapin reissuilla pikku kännissä.
- Jeesusko kohotti viimeisen maljan epäjumalalle? Alkaa vaikuttaa, että olet hieman epävakaa ihminen, Jeesus on synnitön, jollet sitä tiedä, ei pedofiili, ei tupokiva ihminen.
>Näin meille on opetettu.*** Jos haluat, pelastua, lähde pian tuollaisesta, saatanallisesta lahkosta, joka tekee Jeesuksesta rikollisen.
>Nyt minun tuntoni on kuollut, enkä koe huonoa omaatuntoa, vaikka toimin toisin, kuin Jumalan valtakunnassa on meitä neuvottu!*** Ei kummakaan, etsi kristillinen seurakunta, ennekuin on myöhäistä, Jeesus toimii siellä ja pelastaa Sinut.
rOlen monasti miettinyt seuraavaa Raamatun jaetta:
1. Piet. 5:8
Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä.
On tavallaan yllätys, että tuon jakeen sanoma toteutuu tällä palstalla "r:n" hahmossa.
Lienee paholaisen jengistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilmeisesti lestadiolaisessa jengissä.
rOletko sinä tupokiva pastori?
Tuollaiset kiellot ja kieltäytymiset ovat lain tekoja ja lain alla olevat ovat kirouksen alaisia kun kukaan ei pysty elämään täydellisesti. Kun rikot yhden lain kohdan niin rikot samalla kaikkia.
1.Kor.
6:12 Kaikki on minulle luvallista, mutta ei kaikki ole hyödyksi; kaikki on minulle luvallista, mutta minä en saa antaa minkään itseäni vallita
Matt
22:37 Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta mielestäsi.'
22:38 Tämä on suurin ja ensimmäinen käsky.
22:39 Toinen, tämän vertainen, on: 'Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.'
22:40 Näissä kahdessa käskyssä riippuu kaikki laki ja profeetat.- Anonyymi
Siinä se on sanottu ja selvästi. Uusi liitto ja rakkauden käskyt. Kuolleen kirjaimen laki oli täytetty, sitä ei enää ole.
w. Laitanpa vielä Raamatunkohdan esille että sanomani tulee todistetuksi.
Gal. 3:10 Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee.Laitanpa vielä Raamatunkohdan esille että sanomani tulee todistetuksi.
Gal. 3:10 Sillä kaikki, jotka perustautuvat lain tekoihin, ovat kirouksen alaisia; sillä kirjoitettu on: "Kirottu olkoon jokainen, joka ei pysy kaikessa, mikä on kirjoitettuna lain kirjassa, niin että hän sen tekee.
- Anonyymi
Helvetti on täynnänsä televiision katselijoita. Ja e- pillereiden käyttäjiä. Ja alkoholin juojia. Ja musiikin kuuntelijoita.
Elä kuten SRK sanoo, niin pääset ikuisille Suviseuroille- Anonyymi
Helvetissä ei ole vielä ketään, jollei oteta huomioon seurakuntia, jotka pitää jäseniään hirttosilmukassa.
r - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helvetissä ei ole vielä ketään, jollei oteta huomioon seurakuntia, jotka pitää jäseniään hirttosilmukassa.
rKyllä sinun palstakäyttäytyminen johtaa sinne.
Jos elämme tahallisesti sellaista elämää ,josta omatunto varoittaa ja painamme sen alas niin alamme kulkea sitä lihallista tietä ja se on vastakohta Hengen vaellukselle.
Molemmista niittää sitä sen omaa .Liha ohjaa maalliseen ja Henki taivaalliseen toimintaan.Sitähän aloittaja perää juuri kun omatunto ei soimaa asioista joista vl-laumatunto soimaa. Hän on huolissaan siitä ettei hän saa synnintuntoa vl-yhteistunnon mukaisista höpösynneistä.
Omatunto on mielestäni se yksilön oma ,joka keskustelee Jumalan kanssa ja tuntee Totuuden.
VT laki ja muut jutut on sitten oma asiansa.Jos on lipsumassa sivulle Jumalasta niin tee lista.... olet varmaan rukoillut aiemmin niin tunnetko jopa häpeää rukoilusta ja haluat ohittaa sen ,kuin taakkana tai mielellään jättää tekemättä.
Huomaatko ,että ajatuksesi ei viihdy yhtään taivaallisissa asioissa vaan kaikissa maallisissa jutuissa ja kenties seksi saa suuremman roolin.
Kaikki mikä liittyy seksuaalisiin haluihin voimistuu ?
Nuo on niitä perusmerkkejä ,että on lipsunut sivuraiteille ja sieltä takaisin tulo on vaikeaa kun liha haluaa esim seksiä ja muita lihan ärsykkeitä kuin narkomaani huumeita, mutta sieltä on kömmittävä pois ja rukoiltava apua Jumalalta .
Yksi asia ,millä suojata itseä luisumiselta on jatkuva rukous ja avun pyyntö lihaa vastaan kun se liha on heikko... se perisynti , mikä lihassamme asuu kaikilla kun olemme adamin ja evan jälkeläisiä.
Kyllä Jumala kuulee rukouksen kun se tulee täysin puhtaasti nöyryydellä ilman vilppiä..
Tämä koskee siis kaikkia uskovia.- Anonyymi
Miten vastaat siihen, kun Jumala jätti naiselle "kiiman", onko Hän jotenkin paha sinun mielestäsi;
Gen; 3;16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".
Mikä teillä lestadiolaisilla on kun pitää pahoitella luonnollisia supuolisa asioita ja raiskaatte omi lapsianne käytännssä jatkuvasti, koska virallisesti ei ole sitä julistettu loppuneeksi, eikä anteekspyyntöä ole kuulunut.- Anonyymi
Luulen ettei hrapahis ole vellu.
En kuulu kyseiseen lahkoon ja mitä tulee seksuaalisuuteen nin se on selvästi tarkoitettu avioliittoon ja sitten vielä niin ,että molemmat tulee tyydytetyiksi sillä puolen asioissa ,ettei piru pääse kuumentamaan eli siinä aviossa on siis velvollisuus tyydyttää puolisonsa.
- Anonyymi
Kovin alapääpainotteista on sanomasi. Lienet kuitenkin piilovellu?
En ole ... raamatussa on ohjeet siihen ,että miehen ja naisen tulee hoitaa toisensa ,ettei kumpikaan jää kuin ansaan vaan saa tyydytyksen.
Raamatussa asioita ei kirjoiteta suoraan ,kuten Paavali varoi paljon muitakin sanomisiaan, mutta hyvät käytännön ohjeet ,kuten myös molemminp kunnioitus yms..- Anonyymi
Ja uskovainen aikuinen ihminen saattaa jopa ihan vähän ainakin hillitä niitä halujaan, ei niiden jatkuva tyydyttäminen auta mihinkään asiaan, sitä voi miettiä mitäs sitten jos tulee sairautta ja muuta ongelmaa, onko sitten valmiutta rakastaa sitä kumppania vaikka mitään tyydytyksiä ei ole enää olemassa monien syiden takia.
ihminen ei ol e kivestä tehty, sitä voi muuttua parempaankin suuntaan,ei aina tarvits e huonompaan mennä. Kyllä ja Hengessä vaeltaminen saattaa viedä halut eri tavalla myös kun se liha ei hallitse vaan sen halut on poissa kun on Henkeä kuin täynnä.
Ei se elämä aina helppoa ole.Jos niin ajattelee ,että koskaan ei tule vastoinkäymisiä tai koetuksia niin aika hankalaa voi olla kestää vaikeita aikoja.
Täytyy oppia ottamaan vastaan ne hyvät ,mutta myös vaikeat ajatkin kun niitä väistämättä jokaiselle tulee ,mutta ilman murehtimista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747624Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372476
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82092Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221978
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589