Hyvää jälkeä kun kaasutteleva moottoripyöräilijä törmää sivullisiin?
Kyllä ei pikkupojilla järki päätä pakota.
Tuleekohan
3
118
Vastaukset
- Anonyymi
Keulijat taas ei tajua että kun ajavat keula pystyssä niin heidän ajovalonsa näyttää taivaalle eikä sinne minne pitäisi, eli toisille tienkäyttäjille.
Monta keulijaa kuollut kun sivutieltä tulija ei ole havainnut kovaa vauhtia keula pystyssä tulevaa moottoripyörää.
Mutta tyhmimmäthän aina karsiutuvat, liikenteessäkin. - Anonyymi
Onneksi on virkavalta sitä varten niin ei tarvitse kyläpoliisien ja kyylien vinkua
- Anonyymi
Autolla törmäämisestä ainakin pahempaa jälkeä. Tohmajärvellä 90% vanhuksia joilla ei minkään näköisiä ajotaitoja tai tilannenopeuden tajua saatika reaktiokykyä. Eikun kortit pois ensimmäisenä niin jopa parani taas turvallisuus kummasti. T: huolestunut kansalainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423