Hiphei. Kesäkuussa tulee voimaan uusi Tieliikennelaki, jossa tarpeeton ja meluisa ajaminen on kielletty kaikilla ajoneuvoilla. Näin poliisi voi sakottaa selvin perustein rällääjät oli ne sitten mopoja, rattoreita tai mitä vain. Kivaa kun yöunet saa sitten kesälläkin. Maksun perään voi rällätä , jos perse kestää!
Ilmainen rälläminen loppuu sitten
Anonyymi
9
78
Vastaukset
- Anonyymi
Koskeekos se nyt myös Jussin polkupyörää.
- Anonyymi
Jo on aikakin rälläävät kuin reikäpäät.
- Anonyymi
No johan pomppas, eikö sitä ejes pi..u rallia enää ajaa
- Anonyymi
Saahan sitä ajaa, mutta sakot pitää maksaa siitä.
- Anonyymi
Niinhän se on jos se peli ei lopu niin se jatkuu.
- Anonyymi
Niinhän se on jos se peli ei lopu niin se jatkuu.
- Anonyymi
Mitäs ne peräkammarin pojat sitten tekee, kun ei saa enää huomiota bassoilla tai pakoputkilla, voivoi raukkoja.
- Anonyymi
Ei sitä kuitenkaan täällä valvota. Poliisia ei kiinnosta.
- Anonyymi
Eikö ejes pari kierrosta, kun tekee niin mieli päästä jornauttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984