reima haalari

äitee68

ostin reimatec haalarin ja alle 3kk haalari on jo kulunut pilalle. Käyttäjä on kohta 5v tyttö ja tämä on ollut ns päiväkotikäytössä eli kotona vanhaa vedetty päälle. Hintaa oli 145€ joten laatu ja hinta ei kulje käsityksin..

Palataan rasavilin käyttäjäksi!

Reiman kotisivuilla oli palaute osio ja siellä reklamaatio osasto valmiina eli taitaa palautetta sataa? Vastausta ei kuitenkaan viikkoon ole tullut. Tällaista suomalainen laatu ja asiakaspalvelu..

HARMITTAA JA SUUTUTTAA!!!

6

1415

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

Kysy päiväkodista, ovatko tunkeneet haalarin kuivauskaappiin. Kaappikuivaus on kielletty Reimatecin tuoteselostuksessa ja edesauttaa kulumista.

• Jiina

Meillä 3 ja 5 vuotiaat pitivät koko menneen talven reimatecin haalareita ja olen tyytyväinen. Pojan haalarin hihassa on pieni repeämä, mutta muuten molemmat haalarit ovat pesun jälkeen kuin uudet ja lapset pysyvät kuivina niissä. Meillä kyllä käytetään jatkossakin Reimateciä!

• Kolmipyörä
        Jiina kirjoitti:

Meillä 3 ja 5 vuotiaat pitivät koko menneen talven reimatecin haalareita ja olen tyytyväinen. Pojan haalarin hihassa on pieni repeämä, mutta muuten molemmat haalarit ovat pesun jälkeen kuin uudet ja lapset pysyvät kuivina niissä. Meillä kyllä käytetään jatkossakin Reimateciä!

Meillä reimatec on ollut tosi hyvä lapsilla, oikein . Kysy tosiaan sitä kuivauskaappi juttua päiväkodista

• alk per
        Kolmipyörä kirjoitti:

Meillä reimatec on ollut tosi hyvä lapsilla, oikein . Kysy tosiaan sitä kuivauskaappi juttua päiväkodista

mites se kuibauskaappi vaikuttaa vaan polviin??

meillä päikkärissä sitäpaitsi suurin osa on "kaapittomia" vaatteita...

reimalta tuli muuten vastaus reklamaatioon alle kahden viikon. ja ylläri pyysivät haalarin sinne. no, lähetetään ihmeteltäväksi.

juttelin naapurin kanssa ja heillä sama juttu kolmen alle kouluikäisen reimatecin kanssa..

• mama-82

entisenä reiman myymälän myyjänä kohtasin monasti samanlaisia ongelmia vanhemmilla...kulutuksen kestävyys normaalissa reimatec kankaassa on erittäin hyvä, mutta aivan niinkuin monissa muissakin vedenpitävissä materiaaleissa, kankaassa on viilto herkkyys, eli kun kivi osuu tietyssä kulmassa kankaaseen ja lapsella on jo painoa niin kangashan siinä repeytyy...tästä syystä reima kehitteli jo muutamia vuosia sitten reimatec haalarit ja housut isommille ja vauhdikkaamille lapsille...

niissä on käytetty cordura kangasta polvien, pepun ja muiden hankauskestävyyttä vaativien kohtien vahvistamiseen...varsinkin täällä etelä suomessa, missä kohtalaisen vähälumiset talvet ovat arkea, tuo vahvistus on tullut tarpeeseen :)

ymmärrän toki suuttumuksesi, mutta enpä voi muuta sanoa kuin, että myyjän olisi pitänyt asiasta infota ja kertoa vaihtoehdoista...

• alk per

ei viiltoa vaan hankausta ja sitäkin laskin että haalari on ollut päällä 30 kertaa päiväkodissa ja ulkoilua on 1-2 lertaa päivässä aamulla 1,5 ja iltapäivällä tunti... ihan oikeesti!!

no, haalari on reimalla tutkittavana ja lopputulosta odotellessa - niin minä kuin moni muu taaperoitten äiti...

samanlaisia haalareita ja samassa kunnossa nimenomaan polvista olen bongaillut kaupoissa alvariinsa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3637
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      67
      3287
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2734
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      86
      2579
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2468
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2164
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1792
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1726
    Aihe