Terveiset 2010 aktiivikirjoittajalle seuraavin kommentein.
No en sitten parempaa keksinyt.
Miksi mun pitäis rekisteröytyä tai kertoa jotain itsestäni niin tekevät vain idiootit täläisellä palstalla.
T Anonyymi sukupuoleton.
Miksi, miksi, miksi.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kun näen että aloittaja on senssu, niin tiedän olla lukematta koko kirjoitusta. Kävin viisi ensimmäistä sivullista aloituksia läpi nopeasti, eli sata aloitusta.
Peräti kahdeksankymmentäkaheksan aloitusta sadasta oli sensein ja muihin kahteentoista aloitukseen hän oli kommentoinut tyypillistä roskaa ekana, tai viimeistään tokana. Hän myös haluaa olla aina viimeisen sanan sanoja jokaisessa ketjussa, onhan tämä hänen palstansa tuntemattomasta syystä. Hän haluaa olla aamun ensimmäinen ja illan viimeinen. Tuntemattomasta henkilökohtaisesta syystä. Edelleenkin ainoa ketju, jonka hän vaikuttaa jättäneen rauhaan on marjanpoimintaa käsittelevä ketju. Sinne hän on kirjoitellut anonyyminä. Ilmeisimmin hänen ainoa siltansa ja kontaktinsa Taikkulaan on marjanpoimijat.- Anonyymi
Olet ahminut kirjallisuutta sata aloitusta ja itse kirjoitat anonyyminä, hyvä että sulla puuhaa, dejavuu....................
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ahminut kirjallisuutta sata aloitusta ja itse kirjoitat anonyyminä, hyvä että sulla puuhaa, dejavuu....................
Mulla hauskaa.
- Anonyymi
Minä voin kertoa syyn. Joku harrastaa maksullista seksiä pattyalla eikä se voi muuta ajatella.
Se on itse kertonyt syyn elämälleen.
Se trollaa sen takia kun joka tuntematon läski panee.
- Anonyymi
Minkä neidin etusormista noita poistettuja sikiää, onko paniikkia?
- Anonyymi
No et sitten parempaa keksinyt. Miksi mun pitäis rekisteröytyä tai kertoa jotain itsestäni niin tekevät vain idiootit täläisellä palstalla.
- Anonyymi
No et sitten parempaa keksinyt. Miksi mun pitäis rekisteröytyä tai kertoa jotain itsestäni niin tekevät vain idiootit täläisellä palstalla.
- Anonyymi
Senssukan haave Thaimaasta elää. Jos vaikka kesällä tulisi marjoja itsestään ämpäriin ja sitten myisi niitä niin jo syksyllä saattaisi olla sitten Thaimaassa tupruttelemassa paksuja sikareja hauskaa ollen. Ilmainen rahtilaivamatka ei onnistunut, halpalennot on loppu ja sekään ei onnistunut, puukuulapenkkisen Ladan kanssa matka merikontissa ei onnistunut ja mikään ei tunnu nyt senseiltä onnistuvan. Mutta todellakin jos marjaa tulee reilusti, niin syksyllä hän saa otettua Thaimaasesta ihan oman ja tuoreen kuvan, jonka voi sitten postittaa tänne ja kysyä että mitäs pidätte! Se ois elämää se!
- Anonyymi
Olen luvannut muutaman kerran maksaa numerosensein Thaimaahan business- luokassa ja täyden ylläpidon matkarahoineen, mikäli hän lopultakin rehellisesti kertoo mitä hänelle on elämässään tapahtunut, joka on johtanut Pattaya- palstalla asumiseen ja syvään katkeruuteen.
Toistaiseksi hän ei ole tarttunut tilaisuuteen. Voin kustantaa notaarin vahvistamaan sopimuksen vielä kaupan päälisiksi, mutta sankarimme kyselee jonkun jarin marinoituja palleja ennenkuin suostuu.
Ilmeisesti lääkäri ja vakuutusyhtiö ei anna hänelle lupaa lentää, joten vain aatoksissaan voi enää tässä elämässä tänne kauas entää.
T 2010 Anonyymi kirjoitti:
Olen luvannut muutaman kerran maksaa numerosensein Thaimaahan business- luokassa ja täyden ylläpidon matkarahoineen, mikäli hän lopultakin rehellisesti kertoo mitä hänelle on elämässään tapahtunut, joka on johtanut Pattaya- palstalla asumiseen ja syvään katkeruuteen.
Toistaiseksi hän ei ole tarttunut tilaisuuteen. Voin kustantaa notaarin vahvistamaan sopimuksen vielä kaupan päälisiksi, mutta sankarimme kyselee jonkun jarin marinoituja palleja ennenkuin suostuu.
Ilmeisesti lääkäri ja vakuutusyhtiö ei anna hänelle lupaa lentää, joten vain aatoksissaan voi enää tässä elämässä tänne kauas entää.
T 2010Jaahas, että tällaista saa lukea.
Edelleen tervetuloa tänne Chiang Maihin tai mikäli tahdot, niin Phukettiin.
Ei tarvitse kääntyä notaarin puoleen, ainoastaan kolmen ystäväsi puoleen.
Keskustelet peppusesi kanssa, joka latailee mitä luettavissa, joten hyvä että sinulla oman tasoistasi kommunikointiseuraa palstalla.
Hieman vastamielipidettä sallinet.
Jos aviopareista toinen keksii alituiseen toisesta asioita jotka ei pidä paikkaansa, sekä unohtaa omat sanomisensa kuten sinä siirrät oman pa-lyöntisi bablan nyt Jariin ja matkarahoihin, niin kaltaisesi ihmisen kanssa ei voi parisuhteessa ongelmitta elää.
Kaksi exääsi on sen aikanaan tajunnut ja pian kolmas on myös exä.
Olen opastanut, ajattele ensin, kirjoita sitten, mutta ei tunnu menevän jakeluun, siis oleppa hyvä ja ryhdy sitä notaariasiaa hoitamaan ja tietänet sopimuksessa ilmenevän nimesi.
Kiitos sinulle 2010 taasen tästä.- Anonyymi
SENSSU kirjoitti:
Jaahas, että tällaista saa lukea.
Edelleen tervetuloa tänne Chiang Maihin tai mikäli tahdot, niin Phukettiin.
Ei tarvitse kääntyä notaarin puoleen, ainoastaan kolmen ystäväsi puoleen.
Keskustelet peppusesi kanssa, joka latailee mitä luettavissa, joten hyvä että sinulla oman tasoistasi kommunikointiseuraa palstalla.
Hieman vastamielipidettä sallinet.
Jos aviopareista toinen keksii alituiseen toisesta asioita jotka ei pidä paikkaansa, sekä unohtaa omat sanomisensa kuten sinä siirrät oman pa-lyöntisi bablan nyt Jariin ja matkarahoihin, niin kaltaisesi ihmisen kanssa ei voi parisuhteessa ongelmitta elää.
Kaksi exääsi on sen aikanaan tajunnut ja pian kolmas on myös exä.
Olen opastanut, ajattele ensin, kirjoita sitten, mutta ei tunnu menevän jakeluun, siis oleppa hyvä ja ryhdy sitä notaariasiaa hoitamaan ja tietänet sopimuksessa ilmenevän nimesi.
Kiitos sinulle 2010 taasen tästä.Sittenkö menet invataksilla Helsinkiin Makkaratalon edustalle sutattujen ja askarreltujen valokopioiden kanssa odottelemaan kymppiä saapuvaksi Thaimaasta luoksesi ja sitten todistat niiden valokopioiden avulla olevasi Chiang mailainen multimiljonääri jolla on 7 jahtia ja puolitusinaa merenrantahuvilaa savusaunoilla pitkin maailmaa, tallillinen harlikoita ja ravintolakonserni kukkatarhalla?
On varmaan tosihyvät valokopiot, jos meinaat Makkaratalon edustalla kaikki nuo todistaa :) Anonyymi kirjoitti:
Sittenkö menet invataksilla Helsinkiin Makkaratalon edustalle sutattujen ja askarreltujen valokopioiden kanssa odottelemaan kymppiä saapuvaksi Thaimaasta luoksesi ja sitten todistat niiden valokopioiden avulla olevasi Chiang mailainen multimiljonääri jolla on 7 jahtia ja puolitusinaa merenrantahuvilaa savusaunoilla pitkin maailmaa, tallillinen harlikoita ja ravintolakonserni kukkatarhalla?
On varmaan tosihyvät valokopiot, jos meinaat Makkaratalon edustalla kaikki nuo todistaa :)Hyvä että Neidillä on taustajoukkoja, miten muuten pärjäisikään todellisessa elämässä kun anopalstallakin tarvitsee taustatukea.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065