https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/kovia_ylinopeuksia_kuopiossa_89890
"Poliisipartio mittasi perjantaina noin klo 18 aikaan Joensuuntiellä moottoripyörälle ajonopeudeksi 170 km/ h , sallitun nopeuden ollessa kyseisessä kohdassa 100 km/h. Moottoripyörän nopeus todettiin sen ajaessa Suotaipaleesta itään päin. Moottoripyörää kuljetti noin 40- vuotias paikkakuntalainen mies, joka määrättiin väliaikaiseen ajokieltoon.
Poliisipartiota vastaan ajoi Puijonsarventiellä myöhään perjantai- iltana moottoripyörä nopeudella 101 km/ h, sallitun nopeuden ollessa kyseisessä kohdassa 50 km/h. Moottoripyörää kuljetti paikkakuntalainen nuorehko mies, joka määrättiin väliaikaiseen ajokieltoon."
Motoristeilla järkyttäviä ylinopeuksia Kuopiossa
15
184
Vastaukset
- Anonyymi
Aika moni noista motoristi olisi syytä toimittaa väliaikaiseen hoitoon.
- Anonyymi
Jaa, automaatti kirjoitti taas omiaan. No, eiköhän tuon pointin ymmärtäneet myös vahä-älyiset motoristit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, automaatti kirjoitti taas omiaan. No, eiköhän tuon pointin ymmärtäneet myös vahä-älyiset motoristit.
Tuskin ymmärsivät..
- Anonyymi
Tpovottavasti mahdollisiman moni näitä kyykkypyöräidiooteista kuolee tänä kesänä
- Anonyymi
Voi kun joku tulisi kertomaan tuon toiveen suoraan minulle eikä lässyttää jossain avoimella nettisaitilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun joku tulisi kertomaan tuon toiveen suoraan minulle eikä lässyttää jossain avoimella nettisaitilla.
Miksei sitä saisi kertoa sinulle suoraan? Oletko kaahaamisen lisäksi vielä väkivaltainenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei sitä saisi kertoa sinulle suoraan? Oletko kaahaamisen lisäksi vielä väkivaltainenkin?
Niin sitä suoraa puhettahan minä odottelen. Kaahari en oikeastaan ole koska nyt on mennyt jo 1 300 000 km edellisistä sakoista. Väkivaltainenkaan en ole mutta kohta 30 vuotta olen harjoitellut itseäni puolustamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä suoraa puhettahan minä odottelen. Kaahari en oikeastaan ole koska nyt on mennyt jo 1 300 000 km edellisistä sakoista. Väkivaltainenkaan en ole mutta kohta 30 vuotta olen harjoitellut itseäni puolustamaan.
Eli siis kun joku tulee sinulle sanomaan, että toivottavasti mahdollisimman moni kyykkypyöräidiooteista kuolee tänä kesänä niin sinun tarvitse jotenkin alkaa siinä puolustamaan itseäsi? Miksi? Mene hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis kun joku tulee sinulle sanomaan, että toivottavasti mahdollisimman moni kyykkypyöräidiooteista kuolee tänä kesänä niin sinun tarvitse jotenkin alkaa siinä puolustamaan itseäsi? Miksi? Mene hoitoon.
Nyt en ymmärrä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ymmärrä...
Näillä kuoleman toivojilla on jonkin asteen kehitysvamma. Sinänsä surullista ettei niitä haeta hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siinä mitään järkyttävää ole jos vähän kääntää kahvaa, niin voimakas moottoripyörä kiihtyy nopeasti, laitonta se tietysti on ?
- Anonyymi
Onneksi tämänlainen toiminta on sentään turvallista.....😂😅
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006495200.html - Anonyymi
Mä en saa muuten boyfrendiltäni bebaa, jos en näytä, kuinka kova kuski mä oon!😧
- Anonyymi
Mitäs tekemistä tuolla ongelmalla on moottoripyörien kanssa?
- Anonyymi
Uutisen ainoa liikenteenvaarantaja, oli se autoileva rattijuoppo.
Rattijuopot aiheuttaa eniten kuolonkolareita, ylinopeus aiheuttaa kuolonkolareista alle 2%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681274Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261271Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171009Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002- 42949
- 72915
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että272913