Nyt se alkoi

Anonyymi

6

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuossa joku veti eilen kyykyllä keula pystyssä 50 km/h -alueella niin kovaa kuin pyörästä lähti. Saa nähdä selviääkö tuokin kaveri syksyyn asti hengissä tai tappamatta ketään viatonta. Siinäkin oli paljon lenkkeilijöitä pyörätiellä vieressä ja jos pyörä lähtee käsistä niin jälki voi olla rumaa.

• Anonyymi

Kyllä reppanaa ahdistaa, kun ei itsellä rahat ei riitä muuhun kuin netissä ruikuttamiseen.

• Anonyymi

Minua ei ahdista rahat, vaan kotirauhani ja asuinympäristöni tuhoaminen. Jos tuosta kuminpolttoriehumisesta ei kerran ole mitään haittaa niin miksei sitä voi harrastaa OMALLA KOTIKADULLA!?!?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ei ahdista rahat, vaan kotirauhani ja asuinympäristöni tuhoaminen. Jos tuosta kuminpolttoriehumisesta ei kerran ole mitään haittaa niin miksei sitä voi harrastaa OMALLA KOTIKADULLA!?!?

Koeta nyt päättää keuliko se vai polttiko kumia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koeta nyt päättää keuliko se vai polttiko kumia.

Kyykkyvinkuhomot tekevät molempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos asuu Stadin keskustassa niin mukulakivikadulla ei kuminpoltto onnistu ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1114
    2. 75
      1111
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      48
      1004
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      958
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      935
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      33
      717
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      704
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      607
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      590
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      557
    Aihe