Kaahailijat ovat kaivaneet prätkänsä esiin, kyykkypyörä idiootit aloittaneet kaahailukautensa. Tässä kevään aloitus ja tuskin viimeinen.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006495673.html?ref=rss
Nyt se alkoi
6
154
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa joku veti eilen kyykyllä keula pystyssä 50 km/h -alueella niin kovaa kuin pyörästä lähti. Saa nähdä selviääkö tuokin kaveri syksyyn asti hengissä tai tappamatta ketään viatonta. Siinäkin oli paljon lenkkeilijöitä pyörätiellä vieressä ja jos pyörä lähtee käsistä niin jälki voi olla rumaa.
- Anonyymi
Kyllä reppanaa ahdistaa, kun ei itsellä rahat ei riitä muuhun kuin netissä ruikuttamiseen.
- Anonyymi
Minua ei ahdista rahat, vaan kotirauhani ja asuinympäristöni tuhoaminen. Jos tuosta kuminpolttoriehumisesta ei kerran ole mitään haittaa niin miksei sitä voi harrastaa OMALLA KOTIKADULLA!?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ei ahdista rahat, vaan kotirauhani ja asuinympäristöni tuhoaminen. Jos tuosta kuminpolttoriehumisesta ei kerran ole mitään haittaa niin miksei sitä voi harrastaa OMALLA KOTIKADULLA!?!?
Koeta nyt päättää keuliko se vai polttiko kumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koeta nyt päättää keuliko se vai polttiko kumia.
Kyykkyvinkuhomot tekevät molempia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos asuu Stadin keskustassa niin mukulakivikadulla ei kuminpoltto onnistu ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899