Itseään täynnä oleva narsistinen "äiti" ja sen itseään täynnä olevan narsistinen poika.
Hyi olkoon
9
68
Vastaukset
- Anonyymi
Narsisti"äiti" ei tunne omia "lapsiaan", eikä häntä edes kiinnosta. Häntä kiinnostaa vain hänen omat kananaivoiset sepitelmänsä. Kaikki lähi- tai etäpiirissä tulevat sen sijaan tuntemaan jokaisen narsistisen henkilön, koska kaikessa on aina ja vain kyse heidän toteuttamisestaan, kateudestaan ja pienuudestaan ja minua ärsyttää ja minua jurppii ja minä tykkään ja minä en tykkää (ja luulen, että tällä ilmoituksella tekin, tuntemattomat tykkäätte tai ette tykkää, tämähän on sanelupolitiikkaa tämä elinikäinen makuasioista yksinpuhuminen).
Narsisti ei tunne muita ihmisiä, mutta muut tulevat omaksi tappiokseen tuntemaan hänet.- Anonyymi
Juurikin noin se menee. Minä, minä, minä.
- Anonyymi
Ei narsisteja saa aina solvata...miettikää toiselta kantilta tota narsistin osaa....ei ole helppoa kun koko ajan pitää olla muita ohjaamassa ja aina saa hävetä omaa puolisoa yleisillä paikoilla... Itse olen r
Erittäin fiksu ja filmaattinen ja sen takia on todella väärin että kaikki vapaa aika kotona menee muiden opastukseen eikä oo kivaa.... Mun mielestä narsisti on se uhri... ei saa haukkua narsistin tapaa toimia sillä jokainen tietää että narsisti on se älykkäämpi joten narsisti kyllä tietää kaiken...😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Tuollaisia taitaa olla aina vain suurempi osuus äideistä. Hälytyskellojen pitäisi soida siinä vaiheessa, kun odottava nainen laittaa vauvamahastaan kuvia someen ja kerjää tykkäyksiä ja suosionosoituksia. Se on jo selvä merkki siitä, että lapsi on tehty pätemisen tarpeen vuoksi. Tällainen nainen haluaa vain nostaa itseään muiden yläpuolelle. Ja hyvinhän se lapsia tuottamalla onnistuu, kun päättäjät ajattelevat vain talouskasvua, ja uusien kuluttajien tuottamista arvostetaan yli kaiken.
- Anonyymi
Älä sinä mies ole noin räikeän kateellinen toisten onnesta, niin narsistiteesikin on uskottavampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sinä mies ole noin räikeän kateellinen toisten onnesta, niin narsistiteesikin on uskottavampi.
Olen nainen, ja halveksin yllä kuvatulla tavalla käyttäytyviä naisia. Sinäkin varmaan kuvittelet olevasi varsinainen taivaan lahja.
- Anonyymi
Miehiä on tutkitusti naisia enemmän, joilla on jonkinasteinen narsismihäiriö. Häiriö on enempi nuorempien nykyongelma muille.
- Anonyymi
Ai että se on vain nuorempien ongelma. Ja kun nuoresta narsistista tulee silmänräpäyksessä vanha narsisti, sittenkö se ei ole enää kenenkään ongelma? Kun vanha narsisti osaa jo rutiinilla kipata omien typeryyksiensä vastuut aina muiden harteille ja valkopestä itsensä.
Eiköhän nuo nuoret/vanhemmatkin narsistiäidit tunnekylmällä, tuuliviirimäisellä omaksi ja vain omaksi eduksi -kohtelullaan saa aikaan taas seuraavien sukupolvien tunnevammaisia. Ja narsisti se on kai entinen nuori narsistikin, vai tapahtuuko joku salaperäinen ihmeparaneminen jossakin vaiheessa. Silmänkääntötemput, manipulaatiot, sepitelmät ja valkopesut eivät kiinnosta, ne ovat huonolaatuista bimboviihdettä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850