Hyi olkoon

Anonyymi

Itseään täynnä oleva narsistinen "äiti" ja sen itseään täynnä olevan narsistinen poika.

9

84

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Narsisti"äiti" ei tunne omia "lapsiaan", eikä häntä edes kiinnosta. Häntä kiinnostaa vain hänen omat kananaivoiset sepitelmänsä. Kaikki lähi- tai etäpiirissä tulevat sen sijaan tuntemaan jokaisen narsistisen henkilön, koska kaikessa on aina ja vain kyse heidän toteuttamisestaan, kateudestaan ja pienuudestaan ja minua ärsyttää ja minua jurppii ja minä tykkään ja minä en tykkää (ja luulen, että tällä ilmoituksella tekin, tuntemattomat tykkäätte tai ette tykkää, tämähän on sanelupolitiikkaa tämä elinikäinen makuasioista yksinpuhuminen).

Narsisti ei tunne muita ihmisiä, mutta muut tulevat omaksi tappiokseen tuntemaan hänet.

• Anonyymi

Juurikin noin se menee. Minä, minä, minä.

• Anonyymi

Ei narsisteja saa aina solvata...miettikää toiselta kantilta tota narsistin osaa....ei ole helppoa kun koko ajan pitää olla muita ohjaamassa ja aina saa hävetä omaa puolisoa yleisillä paikoilla... Itse olen r
        Erittäin fiksu ja filmaattinen ja sen takia on todella väärin että kaikki vapaa aika kotona menee muiden opastukseen eikä oo kivaa.... Mun mielestä narsisti on se uhri... ei saa haukkua narsistin tapaa toimia sillä jokainen tietää että narsisti on se älykkäämpi joten narsisti kyllä tietää kaiken...😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Tuollaisia taitaa olla aina vain suurempi osuus äideistä. Hälytyskellojen pitäisi soida siinä vaiheessa, kun odottava nainen laittaa vauvamahastaan kuvia someen ja kerjää tykkäyksiä ja suosionosoituksia. Se on jo selvä merkki siitä, että lapsi on tehty pätemisen tarpeen vuoksi. Tällainen nainen haluaa vain nostaa itseään muiden yläpuolelle. Ja hyvinhän se lapsia tuottamalla onnistuu, kun päättäjät ajattelevat vain talouskasvua, ja uusien kuluttajien tuottamista arvostetaan yli kaiken.

• Anonyymi

Älä sinä mies ole noin räikeän kateellinen toisten onnesta, niin narsistiteesikin on uskottavampi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä sinä mies ole noin räikeän kateellinen toisten onnesta, niin narsistiteesikin on uskottavampi.

Olen nainen, ja halveksin yllä kuvatulla tavalla käyttäytyviä naisia. Sinäkin varmaan kuvittelet olevasi varsinainen taivaan lahja.

• Anonyymi

Miehiä on tutkitusti naisia enemmän, joilla on jonkinasteinen narsismihäiriö. Häiriö on enempi nuorempien nykyongelma muille.

• Anonyymi

Ai että se on vain nuorempien ongelma. Ja kun nuoresta narsistista tulee silmänräpäyksessä vanha narsisti, sittenkö se ei ole enää kenenkään ongelma? Kun vanha narsisti osaa jo rutiinilla kipata omien typeryyksiensä vastuut aina muiden harteille ja valkopestä itsensä.

Eiköhän nuo nuoret/vanhemmatkin narsistiäidit tunnekylmällä, tuuliviirimäisellä omaksi ja vain omaksi eduksi -kohtelullaan saa aikaan taas seuraavien sukupolvien tunnevammaisia. Ja narsisti se on kai entinen nuori narsistikin, vai tapahtuuko joku salaperäinen ihmeparaneminen jossakin vaiheessa. Silmänkääntötemput, manipulaatiot, sepitelmät ja valkopesut eivät kiinnosta, ne ovat huonolaatuista bimboviihdettä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4714
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1524
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      245
      1395
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe