Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ketä ajattelen

Anonyymi

Ajattelen aina Minnaa kun runkkaan, muita vaihtoehtoja ei ole.

198

3879

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä ajattelen usein tilannetta jossa joku vieras mies panee vaimoani.
      Onkohan muilla tällaisia ajatuksia?

      • Anonyymi

        Ajattelen vanhemman tuttava parin miestä panemassa takaa kolmikympistä naistani. Miehellä on paksu ja pitkä suonikas kalu.


      • Anonyymi

        Useinkin ajattelen kuinka vieras panee vaimoa, ja miten vaimo antaa vieraalle. Sitäkin kun on tapahtunut.


      • Anonyymi

        Kyllä on aivan samanlaisia ajatuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useinkin ajattelen kuinka vieras panee vaimoa, ja miten vaimo antaa vieraalle. Sitäkin kun on tapahtunut.

        Antaisko se minulle käske se laittaa viestiä [email protected]


    • Anonyymi

      Mä taas ajattelen aina maailman seksikkäintä naista Hannele Lauria.

      • Anonyymi

        Hyi hitto.


      • Anonyymi

        anteeks mut mitä vittua


    • Anonyymi

      Vanhoja savottamiehiä ja heidän pallejaan.

      • Anonyymi

        mil vuosisadal sä elät

        vitun outo paskakasa


    • Anonyymi

      Vaimoni nimi on Minna, tiedän että yksi ystäväni on päässyt vaimoni sisään yli 20 kertaa. Hän varmaan ajattelee vaimoani Minnaa kun yksin asuu kaukana meistä. Ehkä vielä saa naida uudelleen.

      • Anonyymi

        Asun kaukana Minnasta, mutta sinua en tunne, Minnaa kuitenkin ajattelen kun runkkaan, nyt aamulla viimeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun kaukana Minnasta, mutta sinua en tunne, Minnaa kuitenkin ajattelen kun runkkaan, nyt aamulla viimeksi.

        Missä päin on sinun haave Minnasi, millainen hän on. Vaimoni on ihana punapää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin on sinun haave Minnasi, millainen hän on. Vaimoni on ihana punapää.

        Minun ajattelema Minna on myös punapää, tuskin kuitenkaa sama henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ajattelema Minna on myös punapää, tuskin kuitenkaa sama henkilö.

        Nurmijärvellä -50v ? Minnani on erittäin halukas..minä suon sen hänelle mielelläni, leikit toisen miehen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nurmijärvellä -50v ? Minnani on erittäin halukas..minä suon sen hänelle mielelläni, leikit toisen miehen kanssa.

        Ei ole sama Minna , vaikka punapää onkin, minun Minna on nuorempi, erittäin tiukka ja kiihkeä, käy nytkin seisomaan kun ajattelen häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sama Minna , vaikka punapää onkin, minun Minna on nuorempi, erittäin tiukka ja kiihkeä, käy nytkin seisomaan kun ajattelen häntä.

        Hienoa että sulla on löytynyt oma Minna. Itse olen jo nauttinut niistä kerroista kun vaimo antaa itseään toiselle. Haluaisin nähdä sitä lisää ja jonkun uuden miehen toimittamana. Nauti Minnastasi, minäkin koitan nauttia omasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että sulla on löytynyt oma Minna. Itse olen jo nauttinut niistä kerroista kun vaimo antaa itseään toiselle. Haluaisin nähdä sitä lisää ja jonkun uuden miehen toimittamana. Nauti Minnastasi, minäkin koitan nauttia omasta

        Kiitos nautin kyllä. Voisin käydä viihdyttämässä sinua ja sinun Minnaa, kiihottavaa kun tietää että sivusta joku katselee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että sulla on löytynyt oma Minna. Itse olen jo nauttinut niistä kerroista kun vaimo antaa itseään toiselle. Haluaisin nähdä sitä lisää ja jonkun uuden miehen toimittamana. Nauti Minnastasi, minäkin koitan nauttia omasta

        Oioi, olen heikkona vähän itseäni vanhempiin ja etenkin punapäisiin rouviin! Mieluusti tarjoudun teille avuksi, Nurmijärvi on työmatkan varrella enkä niin kaukana asukaan, 20min niin olen siellä. Ehkä jatkossa minäkin ajattelen sitten aina Minnaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oioi, olen heikkona vähän itseäni vanhempiin ja etenkin punapäisiin rouviin! Mieluusti tarjoudun teille avuksi, Nurmijärvi on työmatkan varrella enkä niin kaukana asukaan, 20min niin olen siellä. Ehkä jatkossa minäkin ajattelen sitten aina Minnaasi.

        Olen siis 41v, komea terve uros joka huomioi naisen. Kalu on suonikas ja kohtalaisen kookas (18-19cm). Ota yht. M79vaasa ja keemaili perään jos haluat Minnalle seuraa ja itsellesi katseltavaa. Saat kuvatakin session halutessasi, ilman että kasvoni näkyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siis 41v, komea terve uros joka huomioi naisen. Kalu on suonikas ja kohtalaisen kookas (18-19cm). Ota yht. M79vaasa ja keemaili perään jos haluat Minnalle seuraa ja itsellesi katseltavaa. Saat kuvatakin session halutessasi, ilman että kasvoni näkyvät.

        Minnani pitää vanhemmista miehistä. Jos minusta olisi kiinni Minnani saisi usein vierasta miestä. Mutta hän tarvitsee pienen ihastumisen alkuun ja sitten hänestä kuoriutuu ihana hotwife.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa että sulla on löytynyt oma Minna. Itse olen jo nauttinut niistä kerroista kun vaimo antaa itseään toiselle. Haluaisin nähdä sitä lisää ja jonkun uuden miehen toimittamana. Nauti Minnastasi, minäkin koitan nauttia omasta

        Antaisko se minulle. Viestiä voi laittaa [email protected]


    • Anonyymi

      Haavistoa ajattelen. On se niin alfa!

      • Anonyymi

        On se kyl gorilla ;)


    • Anonyymi

      Arja Korisevaa ajattelen kun lemmenliemet heitän.

    • Anonyymi

      Ajattelen Jutta Urpilaista runkatessani. Katselen hänen kuviaan ja videoita. Ihana Jutta-täti, uuuuh….

    • Anonyymi

      Savottamiesten palleja ajattelen-

      • Anonyymi

        Runkkaan tosi usein Melissa Joan Hartille. Runkkaan nytkin Melissalle, vasen käsi tekee töitä rytmikkäästi, olen runkkarina ammattilainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaan tosi usein Melissa Joan Hartille. Runkkaan nytkin Melissalle, vasen käsi tekee töitä rytmikkäästi, olen runkkarina ammattilainen.

        Damn bro. Saaks vähä yksityistuntei


    • Anonyymi

      säämiestäkö ketä niistä

    • Anonyymi

      Ajattelen Niina Kuhtaa ja ihania isoja tisuja.

    • Anonyymi

      Ajattelen Jutta-tätiä

    • Anonyymi

      Anoppia...

    • Anonyymi

      Pirjoa, aina ehdottomasti Pirjoa.

      • Anonyymi

        Jennifer


      • Onkos Pirjo tumma isotissinen?


      • Anonyymi
        hannes677 kirjoitti:

        Onkos Pirjo tumma isotissinen?

        Isotissinen todellakin, mutta vaalea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isotissinen todellakin, mutta vaalea.

        Minä tapailin joskus pirkkoa jolla oli valtavat rinnat


      • Anonyymi
        hannes677 kirjoitti:

        Onkos Pirjo tumma isotissinen?

        Vaikuttaako tämä "Pirjo" Tampereen lähiseudulla?


    • Anonyymi

      Ajattelen usein anoppia! Sen karvaista vittua ja pulleita rintoja.

      • Anonyymi

        Sama juttu.anopin isoja tissejä ja posliini pillua.


    • Anonyymi

      Jutta-tätiä

    • Anonyymi

      Uutisankkuri Pia Pasasta ajattelen.
      On vaan nii kuuma.....

    • Anonyymi

      Alueuutisten Riikka Raitiota, upea puuma!

    • Anonyymi

      Ajatelen runkatessani opettaajani Minnaa, ihana kypsä nainen.

    • Anonyymi

      Niinaa

      • Anonyymi

        Kun runkkaa niin anopin märkää pillua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun runkkaa niin anopin märkää pillua

        Onko anoppisi nimi Niina?


    • Anonyymi

      Pippeli sojottaa jutta-tädille.

      • Anonyymi

        Ei kannata kaikkia täällä tunnustaa.


    • Anonyymi

      Minä ajattelen Lauraa, Laura on upein näkemäni nainen kaikkine muotoineen.

    • Anonyymi

      Keppini sojottaa pekka haavistolle. Ihana mies!

      • Anonyymi

        *ttu nää oot homo


    • Anonyymi

      Minulla sojottaa Jutalle, ihanaa...

    • Anonyymi

      Mulla sojottaa omalla peilikuvalle kun laitan meikkiä ja pukeudun naisten vaatteisiin.

    • Anonyymi

      Ajattelin juuri runkatessani neste huoltsikan myyjää.

    • Anonyymi

      Rehtori Johannaa

    • Anonyymi

      Toivottavasti Minnalla on hauska juhannus, aivan kuten ennenvanhaan.

    • Anonyymi

      Jutta ja Jutan punaiseksi lakatut varpaankynnet.

      • Anonyymi

        Anopin isoja tissejä ja karvaista pillua


    • Anonyymi

      Poista ilmoitus

    • Anonyymi

      Onkohan Minnan tiukka pillu ollu kuumana kun on niin kuumat ilmat.

    • Anonyymi

      Naapurin rouva on minun märkien päiväunien kohde.

    • Anonyymi

      Meteorologi Anne on tottakai mielessä.

    • Anonyymi

      AamuTV:n muodokas Milla M tiimalasivartaloineen on usein auttanut aamutyhjennyksessä;)

      • Anonyymi

        Tänään aamu-tv:n Milla M oli taas kerran vastustamattoman kiihottavan näköinen, välittömästi piti mennä kädelle,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään aamu-tv:n Milla M oli taas kerran vastustamattoman kiihottavan näköinen, välittömästi piti mennä kädelle,

        On kyllä Millalla seksikäs vartalo ja tietää sen itsekkin ja osaa korostaa muotojaan oikeilla asennoilla.

        Erityisesti peppu on täysi kymppi.


    • Anonyymi

      Säätiedotus ja Kerttu K. Hän saa minut kovaksi, silloin on ihan pakko vedellä käteen.

    • Anonyymi

      Ajattelen monesti erästä naista jolla on romanialaista sukujuurta. Haluisin panna sitä mutta ei se mulle antaannu.

      • Anonyymi

        Fantasioin yhdetä varatusta naisesta ihailen usein hänen peppua kun palauttaa pulloja automaattiin.


    • Anonyymi

      Ajattelin pitkään yhtä kurssikaveria kenen timmiä vartaloa ja tyköistuvaa farkkupeppua kulli kovana katselin.

      Kerran haaveesta tuli totta, kun eksyttiin samaan "koppiin" työskentelemään.
      Kopissa vain yksi tuoli ja työpöytä. Hän nojasi pöydän reunaan peppu houkuttelevasti tyrkyllä. Menin hänen taakseen "neuvomaan" jäykkä etumus vahingossa hänen peppuaan vasten, hän lähti leikkiin mukaan pyörittelemällä peppuaan kiusoittelevasti..

      Molemmat tiesivät mitä halutaan ja kun päivä oli ohi ehdotin että käydään autoilemassa.
      Ajoimme rauhalliseen paikkaan ja viimein SE hetki oli käsillä, että sain laskea farkut josta olin pitkään haaveillut.

      Napit auki, alla vaaleat pikkarit joista tumma kiitorata kuulsi lävitse.

      Kullini oli ollut kovana jo automatkalla ja päästin sen vapauteen. Hän siirtyi takapenkille jossa sitten paljastin koko kauneuden, siinä se viimein oli kauan haaveiltu pillu paljaana edessäni odottaen jotain kovaa sisäänsä..

      Pillu oli märkänäkin todella tiukka eikä kalu mahtunut uppoamaan koko varrellaan sisään.

      Kiihko oli niin kova, että valitettavasti laukesin lähes heti. Kalu pumppasi spermat kiellosta huolimatta pilluun sisälle..

      Se kerta jäi ainoaksi, mutta oli sellainen kliimaksi joka ei ikinä unohdu!

      • Anonyymi

        Ei näköjään unohdu, randomissa jatkaa .


    • Anonyymi

      Näin minnasta unta, heräsin kalu kovana, oli taas pakko runkata minnalle, voi että ikävöin häntä.

    • Anonyymi

      Anne B, meteorologi, huh sentään siinä vasta nainen.

      • Anonyymi

        Anne...ihana leveälanteinen mature. Olen runkannut varmaan saavillisen spermaa vuosien saatossa noille lanteille. Tiukkoja ylösvedettyjä leggingsejä taas päälle.


    • Anonyymi

      Naapurin leveälanteinen rouva on aina mielessä kun panettaa, rouvan ikä n. 50v, on erittäin haluttavan näköinen, minulla nuorella heti kalu kovenee.

    • Anonyymi

      Jutta-tädin ihanaa suuta, isoja tisuja, vahvoja reisiä..

    • Anonyymi

      Pihalla riippumatossa katselin naapurin nuorta teinitytärtä, koristepensas oli vähän edessä, siinä oli hyvä laskea mällit nurmikolle.

    • Anonyymi

      Ilmajoen erästä naista ajattelen usein, saa ajatus saa heti vipinää punttiin.

    • Anonyymi

      Tässä kylällä asuu eräs venäläinen nainen, häntä ei voi olla ajattelematta, monet mällit on tullu ruiskittua hän mielessä.

    • Anonyymi

      Vaimoni ystävättäriin kuuluu eräs slaavilaistaustainen pienikokoinen timmi M..

      Viettivät kerran naisteniltaa kotonani ja näin hänet alasti kun menivät uimaan.

      Treenattu seksikäs vatsa ja todella tuuhea tummakarvainen siistitty pillu on jäänyt kummittelemaan.

      Hänen farkkupeppua olen runkannut jo aijemmin ja kuvitellut juuri tuuhean tupsun jalkoväliin..

      Toimii!

      • Anonyymi

        Pakko lisätä vielä, että samassa tilanteessa näin alasti myös noin 20v takainen seksiobjektini, eli pitkähkö T jolla todella valtavat rinnat. Noita rintoja tuli aikanaan runkattua paljonkin.

        Mielikuvitus ja mälli lensi kun tussit höllyivät milloin minkäkinlaisten paitojen alla.

        Vaimoni joskus aikanaan mainitsi että T häpeää suuria rintojaan, miksi ihmeessä...


    • Anonyymi

      Vaimoni nimi on Minna. Tänään ajattelen häntä kun panen illemmalla ja huomenaamulla. Minnat on ihania...

      • Anonyymi

        Onkohan sama Minna mitä minä joskus paneskelen? Varattu on.


    • Anonyymi

      Neste huoltiksen myyjää kotkassa , uhkea nainen, hän saa minun spermat lentämään.

    • Anonyymi

      K-Marketin tosi lihavaa kassatätiä, nam.

      • Anonyymi

        Missä päin tämä.


    • Anonyymi

      Kellehän runkkais 🤔

      • Anonyymi

        Runkkaan ajatellessa anopin isoja rintoja


    • Anonyymi

      Kirsi Alm-Siira, kyllä on, huh sentään, kuinka monet olen hänelle vedellyt...

    • Anonyymi

      Jutta Urpilainen

      • Anonyymi

        Jutta on uhkea nainen, saa minutkin kovaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutta on uhkea nainen, saa minutkin kovaksi.

        Saa nuoret pojutkin kovaksi.


    • Anonyymi

      Kaverin vaimo, olen sanonut hänelle joskus humalapäissäni että runkkaan hänelle aika usein, en tiedä uskoiko.

    • Anonyymi

      Työkaveria (naispuoleinen) pitkä, hoikka, todellinen herkkupeppu.

      Välillä WCssä käydessä mielikuvissani yhdyn häneen.

      • Anonyymi

        Hah, samaa harrastin.

        Lopulta pääsin toteuttamaan himoni.

        Teen mattoasennustöitä ja työparini oli hieman nuorempi nainen. Työskentelyasennothan on oikein otolliset maisemien kataeluun.

        Jäimme ylitöihin kun urakka piti saada valmiiksi.
        Niina asensi kynnyslistaa peppu pystyssä.

        Lopulta asiat johtivat toiseen ja harrastimme sitä kauneinta taukotilan pöydällä.


    • Anonyymi

      Jouduin olemaan sairaalass kolme päivää, huh niitä nuoria hoitajia, illalla oli ihan pakko mennä vessaa runkulle.

    • Anonyymi

      Ihana Minna, olet aina mielessäni, tiedät kyllä kuka olen, taas onanisoin sinua ajatellen.

    • Anonyymi

      Runkatessa ajattelen aina Trumpia, siinä vasta mies minun makuuni!

    • Anonyymi

      On yksi nainen jonka tapasin monta vuotta sitten, ehkä 7-8v. Nyt viime aikoina olen ajatellut häntä paljon, ja tietysti myös onanisoinut hänelle, sukunimeä en tiedä, enkä sitä missä hän nykyään asuu.

      • Anonyymi

        Minä ajattelen Jorma Uotista lyhyessä skottihameessa, EI HUOONO!


    • Anonyymi

      En iedä miksi, mutta T. Tuppurainen saa himot hyrräämään, sikis hänelle lasti.

    • Anonyymi

      Naapurin n.20v tytär, uhkearintainen blondii saa kalun seisomaan, runkut hänelle miltei päivittäin.

    • Anonyymi

      1/2 seitsemän Susanna, ehdottomasti hän.

    • Anonyymi

      kova, mäki

    • Anonyymi

      Annikaa ja hyllyvää vatsaläskiä, uuh.

    • Anonyymi

      Kulli pystyssä katselin eilen TTK kisaa, uuh.. oli seksikkäitä naistanssijoita, runkut heille.

    • Anonyymi

      Penistäni hyväillessäni ajattelen nahkahousuista Ursulaa.

    • Anonyymi

      Tein syrjähypyn, enkä ajatellut Minnaa, ajattelin lähikaupan kassaneitiä, pieni blondi, ja aika isot rinnat, hyvän orkun sain silti, vaikka minnaaa petin.

    • Anonyymi

      Minna voisitko ottaa yhteyttä minuun, tiedät kyllä kuka kaipaa sinua.

    • Anonyymi

      Mistäköhän päin tämän aloittajan Minna mahtaisi olla. T.Minna

      • Anonyymi

        Mistä sinä olet.


      • Anonyymi

        Onko sinulla aika lyhyet punertavat hiukset, ehkä olet ikävöimäni Minna.


      • Anonyymi

        Voih.. vastaisit nyt, oletko minun ikävöimä Minna.... kirjoita joku mistä varmasti tiedän ja tunnistan sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla aika lyhyet punertavat hiukset, ehkä olet ikävöimäni Minna.

        Kyllä minulla sattuu olemaan punertavat hiukset, onkohan se ainoa mahdollisesti kiinnostava asia minussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minulla sattuu olemaan punertavat hiukset, onkohan se ainoa mahdollisesti kiinnostava asia minussa.

        Ei se todellakaan ole ainoa asia mikä sinussa kiinnostaa, joskus meillä oli aika kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se todellakaan ole ainoa asia mikä sinussa kiinnostaa, joskus meillä oli aika kivaa.

        Voisit vähän tarkentaa ihan selvyyden vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit vähän tarkentaa ihan selvyyden vuoksi.

        Tiedät kyllä minut jos olet ikävöimäni Minna.


    • Anonyymi

      Maisaa kuolasin kun tv:tä katselin kulli kovana, kyllä panetti oli ihan pakko vedellä käteen.

      • Anonyymi

        Anopin posliinipillua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anopin posliinipillua.

        Pääsisi korkkaamaan palstahäirikön.😋😋


    • Anonyymi

      Minä ajattelen HEINOLAN SETÄÄ!

      t: Cimmo Covacicceli

    • Anonyymi

      Äitiä!

    • Anonyymi

      Äidillistä Annika-tätiä.

      • Anonyymi

        Naapurin isorintaista rouvaa.


    • Anonyymi

      voi sentään kun on paljon päiväunien kohteita, on niitä kyllä minullakin. Ajattelen usein viimeksi näkemääni naista kun alan runkulle,

    • Anonyymi

      Kyllä on Kaisa M mielessä.

    • Anonyymi

      Kaikille naisille minulta riittää spermaa.

    • Anonyymi

      Haavistoa ajattelen aina kun runkkaan. Ihanan seksikäs mies!

    • Anonyymi

      Jutta-tätiä, uuh.

    • Anonyymi

      Lukeekohan kotkasta kotoisin oleva Minna näitä.

      • Anonyymi

        Minä olen Kotkasta ja Minna


      • Anonyymi

        Minne olet täältä muuttanut, kysyn että tiedän sinun olevan Minna ketä minä ajattelen, tai jos epälet tuntevasi minut, laita joku vihje mistä varmasti tiedän sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minne olet täältä muuttanut, kysyn että tiedän sinun olevan Minna ketä minä ajattelen, tai jos epälet tuntevasi minut, laita joku vihje mistä varmasti tiedän sinut.

        Ihan välttämättä en halua täällä antaa itsestäni tunnistettavia tietoja, joku toinenkin siis puolituttu lukee näitä juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan välttämättä en halua täällä antaa itsestäni tunnistettavia tietoja, joku toinenkin siis puolituttu lukee näitä juttuja

        Laita minusta joku vihje, jos luulet tietäväsi minut, uskon että olet minua ajatellut, sellaisia sanoja tai jotain juttuja on mitä kukaan muu ei tiedä, vain sinä ja minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita minusta joku vihje, jos luulet tietäväsi minut, uskon että olet minua ajatellut, sellaisia sanoja tai jotain juttuja on mitä kukaan muu ei tiedä, vain sinä ja minä.

        Tai soita minulle, olen odottanut soittoasi niin kauan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita minusta joku vihje, jos luulet tietäväsi minut, uskon että olet minua ajatellut, sellaisia sanoja tai jotain juttuja on mitä kukaan muu ei tiedä, vain sinä ja minä.

        Näinköhän feikkiminna kirjoitteli juttujaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan välttämättä en halua täällä antaa itsestäni tunnistettavia tietoja, joku toinenkin siis puolituttu lukee näitä juttuja

        Minä jo iloisena olin ja ajattelin että olet minun ikävöimäni Minna kotkasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä jo iloisena olin ja ajattelin että olet minun ikävöimäni Minna kotkasta.

        Saatanhan minä ollakin sama Minna , tätä kautta et sitä saa ikinä tietää .ikävä kyllä asia nyt näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanhan minä ollakin sama Minna , tätä kautta et sitä saa ikinä tietää .ikävä kyllä asia nyt näin.

        Miten voin sinua lähestyä ja varmistua että olet minun kaipaamani Minna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voin sinua lähestyä ja varmistua että olet minun kaipaamani Minna.

        No jospa soittaisit vahingossa väärään numeroon ;) ..soitan sitten takaisin jos olet oikea henkilö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jospa soittaisit vahingossa väärään numeroon ;) ..soitan sitten takaisin jos olet oikea henkilö

        Sinulla on minun numero, soita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on minun numero, soita.

        Annoin kortit sinulle jos ei kelpaa niin antaa olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoin kortit sinulle jos ei kelpaa niin antaa olla

        Minulle voi soittaa, ei edes tarvitse soittaa ns. väärään numeroon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle voi soittaa, ei edes tarvitse soittaa ns. väärään numeroon.

        No ok antaa olla jos et kerran halua. Toisaalta en itsekkään halua olla yhteydessä noin saamattomaan turhakkeeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ok antaa olla jos et kerran halua. Toisaalta en itsekkään halua olla yhteydessä noin saamattomaan turhakkeeseen.

        Juu, antaa vaan olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen Kotkasta ja Minna

        Kotkasta kotoisin oleva Minna on minullakin useinkin mielessä, muutit poi täältä jo monia vuosia sitten, sukunimesikin on vaihtunut. Saat minut edelleen kovaksi, viimeaikoina olet ollut mielessäni aika usein, ihan pakko on omaakivaa harrastaa ja ajatella sinua ja kahdenkeskeisiä leikkejämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jospa soittaisit vahingossa väärään numeroon ;) ..soitan sitten takaisin jos olet oikea henkilö

        No niin, soitin mutta et vastannut.


    • Anonyymi

      Minnat on kivoja naisia, kyllä heille runkkaa mielellään.

    • Anonyymi

      Niinaa ajattelen.

    • Anonyymi

      Ajattelen Mira P:tä ja tarkemmin sitä näkyä jonka hän minulle tarjosi joitakin vuosia sitten.

      Avasi siis haarukkansa eteeni auton takapenkillä. Se siistitty tuuheakarvainen ihastus on jäänyt ikuisesti mieleeni, hetki jota on tullu nautittua yhä uudestaan ja uudestaan...

    • Anonyymi

      Lähikaupan myyjätär on minun mieleen, kun vaan uskaltaisi häntä lähestyä ja kysyä lähtisikö hän ulos, nyt voin vaan runkata ja ajatella hänen upeaa vartaloa.

    • Anonyymi

      K-Marketin myyjä on mielessä täälläkin.

    • Anonyymi

      Runkkaan yleensä silmät kiinni ja ajattelen lähikahvilan nuorta ja pienipovista myyjätärtä.

    • Anonyymi

      Runkkaan yleensä kun katselen panofilmejä, tai pornolehtiä.

    • Anonyymi

      Miehenä fantasioin erästä Saijaa 35v ja avaan kännykällä profiilikuvan kiskaisen tumppuun, vaikka hävettääkin mut minkäs himolleen tekee

    • Anonyymi

      Ella, siinä on upea nainen.

      • Anonyymi

        Anopin märkää pillua ku runkkasin.


    • Anonyymi

      Naapurin Piia, on ehkä nähnytkin kun kesällä pihalla seisottelen.

    • Anonyymi

      K-Marketin 130-kiloista kassatätiä, uuh.

      -nuoripoju

    • Anonyymi

      Ajattelen aina anoppia!

      • Anonyymi

        Sama juttu.anopin isoja tissejä kun runkkaan


    • Anonyymi

      Minä ajattelen aina Seppoa vaan. Ja näin on ollut jo pitkään

    • Anonyymi

      Just ellaa katselen ja kalua seisotan, ellan tiukoille housuille ruiskasen lastin.

    • Anonyymi

      ..... Teresa, laukasee minut.

    • Anonyymi

      Laura ope on upein näkemäni nainen kaikkine kurveineen.

    • Anonyymi

      Ryhmäseksiä naapurin rouvien kanssa, sille unelmalle runkkaan usein.

    • Anonyymi

      Kyllä se minullakin on aina oma anoppi ajatuksissa runkatessa. Pulleat 95E rinnat isoilla nännipihoilla ja suurilla nänneillä. Jalkovälissä tuuhea tummakarvainen luomukarvoitus, ei ajele. Paksut punaiset häpyhuulet, olen nähnyt saunan lauteilla. Persettäkin löytyy, kun pikkareiden koko on 50. Luulen, että perskarvatkin löytyy.

      • Anonyymi

        Mulla on kanssa anoppi mielessä.isot rinnat ja posliinipillua.ei tarvi kauaa runkata ku lasti lentää.


      • Anonyymi

        Anoppi mielessä on monesti tullut runkattua. Ja jos mahdollista oon samalla kietonut anopin alkkarit kovana seisovan kyvän ympärille. Ei kauaa tartte tumputtaa kun huipun saavuttaa...


    • Anonyymi

      En viitsi nimeä laittaa mutta katselen netistä "koko Suom* leipoo ohjelman" kaunista juontajaa, netistä löytyy seksikkäitä kuvia. Katselen ja runkkaan.

    • Anonyymi

      Runkkaan ja katson videolta Annika-tätiä, nyt tulee!!!!

    • Anonyymi

      Minullakin oli Minna. Panin häntä edestä ja takaa. Tiukin pillu koskaan.

      • Anonyymi

        Minunkin Minna oli tiukkapillu, liekö meillä ollut sama Minna.


    • Anonyymi

      Minna, oikeen hyvää joulua sinulle.

    • Anonyymi

      Myyjätär Kirsi, päivittäin hänelle kovetun.

    • Anonyymi

      Kiitos M, tänäänkin saat minut laukeamaan.

    • Anonyymi

      Edelleen on Minna mielessä, yöllä näin unta hänestä, aamulla heräsin kalu kovana, oli pakko taas kerran muistella vanhoja juttuja kalu kädessä.

    • Anonyymi

      Kassatäti 130 kg, ihanaa.

    • Anonyymi

      Anoppi mielessä olen runkannut lukemattomia kertoja. Muutaman kerran myös salaa anopin pikkuhousuja nuuhkien. Ne kerrat on mällit lähteny kiimaisemmin ku koskaan. Pääsisipä vaan useammin rauhassa anopin pyykkikorille.

    • Anonyymi

      Juuri sinä, siellä eteläisellä pohjanmaalla, olet mielessäni päivittäin, kun luet tämän, soita minulle.

    • Anonyymi

      Lauraa edelleen ääreis upea rehevä kaunis nainen

    • Anonyymi

      Tunnen yhden Minnan, mielelläni hänelle runkkaan ja spermat laukasen

    • Anonyymi

      Jutta-tätiä.

    • Anonyymi

      Anoppia

    • Anonyymi

      Usein ajattelen että vieras mies (yleensä naapuri) painaa vaimoani paksulla kyrvällään ja ruiskii siemenet sisään. Ajatus kiihottaa kovasti.

      Samoin kiihottaa ajatus että vaimo antaa opetusta (persettä) kummipojalleen (vaimon siskon poika). Poikaparka ei varmaan vielä ole saanut naista ja on jo yli 20v. Kuolee vielä myrkkyihinsä.

      Samoin ajattelen että panen vaimon siskoa tai ystävätärtä .

    • Anonyymi

      Naapuriasunnon nuori rouva aiheutti taas valtavan erektion, ihan pakko runkata hänelle.

    • Anonyymi

      Äsken runkatessani ajattelin kaverin 18v siskoa, isorintanen blondi, kyllä lähti lasti nopeaa.

    • Anonyymi

      Anne B ja Piia P pyllistelemässä edessäni stringeissä ja saisin öljytä kummankin perseet.

    • Anonyymi

      Ota b

    • Anonyymi

      Joo kieltämättä tolle b jutulle on tullut eniten runkattua. Olen siis sama heppu. Nyt on niin kiimainen olo että lähden luontoon runkkaamaan ja toivottavasti joku ohikulkija huomaa. Housut reilusti alas ja käsi käy. Ehkä saan cruisingmap piin kuvan laitettua.

    • Anonyymi

      Naapurin rouvia, vaimon siskoa, vaimon ystävättäriä, parturin rouvaa,...

    • Anonyymi

      Baba Lybeck sai kullin tanaan ja lensi spermaa ihan valtavasti.

    Ketjusta on poistettu 63 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe