Vastauksia miehiltä ja naisilta.
Millainen on kesän sheivausmuoti?
15
804
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni pieni kolmio muuten paljaana että mies voi rauhassa imeksiä huuliani😗
- Anonyymi
Mies70 kapea viiva kalusta napaan.
- Anonyymi
Kaikki pois
- Anonyymi
Kaikki pois
- Anonyymi
Minulla on muotoiltuna pieni sydän siinä yläpuolella, muutoin paljaana.
- Anonyymi
Kaikki pois 64v mies
- Anonyymi
Tänään tuli ajeltua kaikki pois... M55
Kaikki pois.
Naisen häpyhuulet näkyvät edullisimmin, jos kaikki karvat ovat pois. Jos se kuitenkin aiheuttaa ihoärsytystä, ei tietenkään pidä. Silloin voi leikata tasapitkäksi puolen sentin, sentin mittaiseksi.
Kaikki kolmiot tai vauhtiviivat on mielestäni rumia. Vittu on niin kaunis, että kaikenlainen kaunistelu vain pilaa. 🌹- Anonyymi
kaikki pois..on mukava olla ja sileä..M54
Pošliini on parasta.
Sama kuin viime kesänä, eli kaikki pois, siis molemmilta.
Varsi ja pallit sileänä
Täällä hetkellä olen posliini.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861