Vastauksia miehiltä ja naisilta.
Millainen on kesän sheivausmuoti?
15
903
Vastaukset
- Anonyymi
Itselläni pieni kolmio muuten paljaana että mies voi rauhassa imeksiä huuliani😗
- Anonyymi
Mies70 kapea viiva kalusta napaan.
- Anonyymi
Kaikki pois
- Anonyymi
Kaikki pois
- Anonyymi
Minulla on muotoiltuna pieni sydän siinä yläpuolella, muutoin paljaana.
- Anonyymi
Kaikki pois 64v mies
- Anonyymi
Tänään tuli ajeltua kaikki pois... M55
Kaikki pois.
Naisen häpyhuulet näkyvät edullisimmin, jos kaikki karvat ovat pois. Jos se kuitenkin aiheuttaa ihoärsytystä, ei tietenkään pidä. Silloin voi leikata tasapitkäksi puolen sentin, sentin mittaiseksi.
Kaikki kolmiot tai vauhtiviivat on mielestäni rumia. Vittu on niin kaunis, että kaikenlainen kaunistelu vain pilaa. 🌹- Anonyymi
kaikki pois..on mukava olla ja sileä..M54
Pošliini on parasta.
Sama kuin viime kesänä, eli kaikki pois, siis molemmilta.
Varsi ja pallit sileänä
Täällä hetkellä olen posliini.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2075150Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy464800Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2022759Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171352348- 651982
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1121861- 671804
- 2081684
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1581265Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.2521006