Muistaako koira 2kk jälkeen omistajaansa

Anonyymi

Moi. Haluisin kysellä semmosta että muistaako pienet sekarotuset koirat omistajaansa 2kk jälkeen kun tän koronan takia ennen rajojen sulkemista koira oli hoidossa just siellä uusimaan rajan toisella puolella ja en saanu haettua sitä koska kuulemma ei ollut riittävä syy ylittää uusimaan rajaa ja ei oo vieläkään päässy hakee ja nyt viikoloppuna pitäis mennä hakee ja sillon tulee 2kk täyteen kun ei olla nähty, että vähän jopa pelottaa se.

9

65

Vastaukset

• Tee koiralle palvelus ja jätä hakematta kokonaan jos tietotaito on tuota luokkaa.

• Seropit ei muista. Itselläni on näyttelylinjainen pomeranian, he muistavat koska ovat niin laadukkaita koiria, koirien aatelistoa. Hän on aina mukanani metsällä, kun käyn ampumassa alempiarvoisia eläimiä.

• Mutta tämä totuuksien laukoja ei tarvitse minkäänlaista eläintä. Jos itse on tuossa kunnossa ei pysty huolehtimaan edes itsestään saatikka sitten muista.

• Tottakai muistavat, onnea koiranhakuun!

• Varmasti etenkin sekarotuinen muistaa omistajansa pitkänkin ajan jälkeen. Hauskaa uudelleentapaamista teille. Pahoista kielteisistä kommenteista ei kannata piitata.

• SER opeista mulle kerrottu että voi vaihtaa kotia helposti, ei kaipaa ei muistele mennyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

SER opeista mulle kerrottu että voi vaihtaa kotia helposti, ei kaipaa ei muistele mennyttä.

Kyllä kaipaa ja ikävöi siinä kuin mikä koira tahansa. Kiintyyhän se omistajaansa samoin kuin muutkin. En ole älynnyt että joku voisi edes kyseenalaistaa tuollaista. Asiahan on päivän selvä.

• Kyllä muistaa hyvinkin.
      Kuvaz

• Vtut muistaa.

Kuvaz

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onnea Sofia! Stefan jätti Eiran asunnon vuokrat maksamatta!

Stefanilta karhuttiin yli 33 000 e vuokrasaatavia Helsingin käräjäoikeudessa, kertovat mediat. Tämä on julkista tietoa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      11909
    2. Pääministeri Sanna Marinin menehtyneen Lauri-isän

rankka elämä - avautui ongelmistaan viimeiseksi jääneessä haastattelussaan: "Olin minä ihan hyväkin isä, kun Sanna oli pikkuinen" https://www.seiska.f
      Maailman menoa
      124
      5738
    3. MARTINA,anna jo Sofian olla rauhassa!

Martina jätä jo Sofia rauhaan.Stefan ja Sofia ovat yhdessä ja koita jo hyväksyä se!On lapsellista olla mustasukkainen Sofialle.Stefan ei tule jättämä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      5152
    4. Arvokas pylly-haaste??!!

Sano ei slutshamingille! Somessa kampanjoidaan pyllykuvilla kehorauhan puolesta Jokaisen tulisi voida nauttia kesästä juuri sellaisissa uima-asuissa
      Maailman menoa
      160
      3614