Mikä lienee maailman paras joki purjehtimiseen? Missä riittää vuodenajasta riippumatta vettä, kauniita maisemia ja pituutta?
Olisi kiva purjehtia jonkinlaisella värkillä vastavirtaan ja lasketella virran mukana takaisin. Millaisen virtaaman pystyy pelkillä purjeilla voittamaan?
Maailman paras purjehdusjoki
7
101
Vastaukset
- Anonyymi
Mississippi on hyvä. Riittää pituutta ja leveyttä, virta on maltillinen, nähtävää on paljon, kanavoitu niin, että pääset Suurille järville saakka.
- Anonyymi
Yess! . Missisipillä on myös hyvät wifi yhteydet, niin voi raportoida tänne kuulumisia.....
Niili on paras. Tuuli käy aina pohjoisesta etelään, niin voi spinnulla päästellä päiväkausia. Virta vie sitten alavirtaan. Nämä luonnonolothan ovat Egyptin muinaisen suuruuden perusta.
- Anonyymi
Mississippille ääni. Lapsi asuu Mississippissä, tehtiin siellä käydessä tyyris reissu jokilaivalla etelästä pohjoiseen. Outo fiilis mennä niin isolla joella. Ylöspito oli erinomainen.
- Anonyymi
Vastavirtaan purjehtiminen on erityisen turhauttavaa luoviessa. Palaa aina samaan pisteeseen. Niili taitaa olla ainutlaatuinen tuuli - ja virtaolosuhteineen. Gardajärvi myötätuuli mennen tullen muttei joki. Gibraltarin salmi toinen tuuli-ja virtaerikoisuus muttei joki. Lähin virtaturhautuma minulle on sattunut Öresundissa ja Kaytegatissa missä voi olla 3s virta pohjoisesta. Joessa vastatuuleen ja -virtaan purjehtiminen kannattaa unohtaa
seppomartti - Anonyymi
Vastavirtaan purjehtiminen on erityisen turhauttavaa luoviessa. Palaa aina samaan pisteeseen. Niili taitaa olla ainutlaatuinen tuuli - ja virtaolosuhteineen. Gardajärvi myötätuuli mennen tullen muttei joki. Gibraltarin salmi toinen tuuli-ja virtaerikoisuus muttei joki. Lähin virtaturhautuma minulle on sattunut Öresundissa ja Kaytegatissa missä voi olla 3s virta pohjoisesta. Joessa vastatuuleen ja -virtaan purjehtiminen kannattaa unohtaa
seppomartti - Anonyymi
Itse pidän Vantaan Mätäjoesta. Ei vuorovettä, ranta aina lähellä. Lähi-Alepasta saa helposti täydennystä matkaeväisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857545- 1005463
- 2664708
- 484632
- 653342
- 502748
- 552405
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222398Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412234