Tiedän sinun lukevan tätä, joten.

Anonyymi

Lopeta se jatkuva TROLLAAMINEN tällä sivustolla. Jutut ovat jo niin kuluneet eivätkä ne ole edes hauskoja. Jokainen teksti, vastaus ja kommentti on ilmiannettu roskapostina tai häiriköintinä.

Ja muut. Älkää vastatko enään hänen juttuihin millään tavalla vaikka kuinka tekisi mieli. Trollia kun ruokkii niin se jaksaa ja haluaa kirjoitella vain lisää. Ilmiantakaa jokainen teksti porukalla niin ne häipyvät täältä. Olen puhunut!

18

<50

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Siis millä perusteella mua syytetään trollaamisesta? Mä oon pyytänyt apua mua ahdistelevan mustasukkaisen sekopään takii ja nyt mä oon se paha tyyppi kaikessa ja oikea kiusaaja mukamas?? Koska jotkut TOISET on trollannu mun viestejä?? Ihanko oikeesti?? Ja se on mun vika?? On se ihme miten paljon pahaa te ihmiset haluutte musta aatella ilman syytä. Minkä perusteella kaikkien trolliviestien on pakko olla multa? Osaako kukaan perustella? Epäilen, että ei.

      • Anonyymi

        Vain sinä osaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain sinä osaat.

        mä yritän mutta aina herään kun oon unissani kävelly koneelle ja ruvennut vaan naputtelemaan,tähän ei ole lääkettä. mutta pohjois-norjan saamelais yliopistossa on lupaava kokeilu ollut jo kymmenen vuotta menossa


      • Anonyymi

        Liittoutuneet trollit. Kaikkea kanssa. Niin sekavaa tekstiä että vieläkin mietin mitä yrität selittää.


    • Anonyymi

      Ekan mustasukkanen-riivaaja-ketjun kohalla kelasin, et onkohan tää mimmi vaan vuotanu sisäpiirin juttuu jos vaik sais jotain halpaa sympatiaa, vois i te vähän niinku yrittää saa'a toista naikkosta herjattua.

      • Anonyymi

        Ja heti kun sen kommentteja poistetaan ja jotkut laittaa samaista juttuu siitä - eli alkuperäisestä paskanpuhujasta! - niin se onkin salaliittoa!

        Jos mitään on tapahtunu niin salee sisäpiirin juttu. Mitä muille mennä juoruu asioita jotka muille ei kuulu pätkän vertaa hitto soikoon?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja heti kun sen kommentteja poistetaan ja jotkut laittaa samaista juttuu siitä - eli alkuperäisestä paskanpuhujasta! - niin se onkin salaliittoa!

        Jos mitään on tapahtunu niin salee sisäpiirin juttu. Mitä muille mennä juoruu asioita jotka muille ei kuulu pätkän vertaa hitto soikoon?!

        Naulan kantaan!


    • Anonyymi

      Just niin!

      • Anonyymi

        Mitä just nii?


    • Anonyymi

      Siis häh. Luuletko että mua muuten kiinnostaa Vaasan asiat kuin ny ku olette korona pääkaupunki.
      Ei todellakaan kiinnosta.

      Mutta te olette fiksuja ja saatte koronan hallintaan.

      • Anonyymi

        Yhtä Hölmöä täällä teillä Vaasan palstalla kuin meidän omalla palstalla jossa eräs riikinkukko mahtailee.

        Eikö ny korona aikana ole isompia murheita?

        Olette päässeet uutisiin ku olette Suomen korona pääkaupunki.


    • Anonyymi

      Pahasti kaikki vialla, kun trollien salaliitot riivaa laidasta toiseen.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe