Huutikaupassa siivouspäivät

Anonyymi

Vilkaisin nettihuutokaupan puolelle ennakkoluetteloa myytävistä. Taitaa olla tavara vähissä ja nurkista etitty kaikki mahdollinen roina.

Oli Sippenraalia joka lähtöön, ettei vain omia häälahjoja? Helin korulipasko tyhjätty, oli kaikenmoista Kalevala-krossia ja käätyä. Yksi Sitiseeni ja Rantaroleksi. Muutama peltipurkki ja kenttäpullon rähjä. Mutta hullu se on, joka ei kaikesta satatonnista vingu!

18

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillälailla siinäpä tuli uuraisten aloittelevan uuden meklarin vinkit oliko muuta??

      • Anonyymi

        Minä mistään Uuraisilta päinkään ole - se katsos on tämä internet-aika, kun mahdollistaa sitä sun tätä. Muutoin, mistä moinen ideasi, että Romukeisarin viitasta olisin kiinnostunut, eheiii kuuna kullanvalkeana! Poispilattu ala tykkänään ja lopullisesti.
        PS: eikö Uurainen olekkaan erisnimi?


      • Anonyymi

        Ai sinä, toki minä sen uskon, mutta vieläkään et ole käynyt pistekaupassa. Tilaa netistä pieniä pyöreitä ja mustia. Kotiinkuljetuksella ja ulko-ovelle näin korona-aikana. Käyttöohje tässä: laitetaan lauseen loppuun.


      • Anonyymi

        Edelleen hölmöläisen kitinää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleen hölmöläisen kitinää.

        Juurikin näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin

        Nyt vaari nukkumaan, jaksaa aamuviideltä nakittaa.


      • Anonyymi

        Juu, kyllä vaan, tässä: 🐧🦆. .... 🧀🥩🍿🍧🍰🍔🍬🌭🥪🍩🍳🍨 minä tarjoan, omasta ja edustamani virman kassasta. Plus alvi, miinus ennakkovero, plus telli ja lelli, plus YEL-maksu. Ateriaetu. Sano.


    • Anonyymi

      Vaatimaton ja vähään tyytyväinen ihminen kun olen, tarkoitus olisi huutaa tämän viikon kaupasta itselleni parit peltipurnukat. Ukolle suunnittelin tulevaa synttäriä ajatellen satsata rantarolexiin, täytyy vaan toivoa, ettei kukaan hinaa hintoja pilviin noiden osalta.

      Hyvänä taka-ajatuksenani on: suosi suomalaista, osta kotimaista vaikkapa romuakin.
      Ennenkaikkea, köyhtyvää kauppiasparkaa auttaman pitää ylämäjessä. Sen edestään löytää, minkä taakseen jättää.

      • Anonyymi

        Normaalia kirpputori roinaa mitä ihmiset ovat pois heittänyt! Osta sitä yli hintaa!!!


    • Anonyymi

      Muistakaa ny hyvät ihimiset huamenna käydä netis sankoon joukoon. Purkkikaupas huutamas. Köyhäänapua Keisarille kylälääsiltä. Puhalletahan yhtehen hiilehen, niin lujaa jotta mettä roihuaa.

      • Anonyymi

        Niinpä, kuten itsekin totesit ja vuodatit.


      • Anonyymi

        Keisarillinen vuodatus joo, kuinkahan mones monistus.


    • Anonyymi

      Arvotonta roskaa myynnissä, mistä ei kenenkään kannata maksaa edes lähtöhintaa.

      • Anonyymi

        Huhuu! Kävikö kukkaan huutikaupassa huutamassa, mitä oli kaupan?


    • Anonyymi

      Me tuumma huutokauppaan vasta loppukesästä,kun siellä on silloin hevoshuutokauppa samaan aikaan.Samalla vois käyvä kahtomassa jospa se markku olisi saanu jonku desingi esineen tehtyä niin vois sellasesta jotaki koittaa tarjota.Se pannu menee aina niin kovaan hintaa vohan se olla,että täytyy siitäkin tehdä joku tarjous,että saadaan hintaa vähän ylemmäs,jos ei onnaa niin minä ostan sen sitten itelleni.Kyllä tuhanne pitää olla maksimi millä se pannu pitää saada vilkkaana iltana,kun siellä porukkaa varmaan on sillon,kun paikkakunnalla on hevoskauppiaat ja ostajat koolla.Sillä sakilla on aiakin rahaa mukana,ettei heti lopu.Ei hevoskaupoille lähe sippiukot.Hyvät kesät koko huutokauppa poppoolle..

      • Anonyymi

        Hevosmiehet haisee pahalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevosmiehet haisee pahalle!

        Oikein pahaa kesää koko huutokauppa poppoolle!


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4493
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      116
      4095
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2740
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1653
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      92
      1590
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1563
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe