Vetoomus.

Eli tämä on liikkunut noilla lemmikkipalstoilla, ja sain luvan laittaa sen myös muille palstoille:

"Jos saan yli 10 nimeä tuohon, niin laitan parin päivän päästä ylläpidolle viestiä, että tällainen vetoomus on olemassa. Katsotaan, vastaavatko mitään. Elleivät vastaa, Lähetän heille kopion siitä jne."

"Eli jos tuntuu siltä että keskustelupalstat tarvitsevat mielestäsi siistimistä, mene ja allekirjoita nikilläsi / nimelläsi.

-Kiitos kaunis-

ps. Miksi adressi? Koska sen käyttämisestä ja vaikutuksesta ylläpitoon on olemassa toimivia esimerkkejä.

pps. Adressi haluaa sähköpostiosoitteen. Mieluiten toimivan; sitä käytetään siihen että vahvistetaan ettei sama ihminen pistä kymmeniä nimiä; ts. Todennetaan allekirjoittaja."


http://www.petitiononline.com/Suomi24/petition.html

Toivottavasti mahdollisimman monet käyvät alleirjoittamassa vetoomuksen, jotta saadaan suomi24:n keskustelupalstoista vielä mukavampi keskustelupaikka mitä se nyt on.

5

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hekotius

      järkevät (?) ihmiset osaa vain olla lukematta tai olla ottamatta tosissaan noita häiriköitä ja provoilijoita? Tarvitaanko tosiaan tällainen vuosituhannen kampanja tosiaan näinkin vähäpätöiseen asiaan...?

    • ihmetystä?

      MIKSI PALSTAN SERIFFI KOPIO TÄTÄ JOKA PAIKKAAN EIKÖ KOPIOIMINEN OLLUT SÄÄNNÖISSÄ KIELLETTYÄ?

      • Tämä ei riko kopiointisääntöä millään tavoin, koska tämä ei ole mistään julkaisusta otettu. Ja toiseksi, massapostitusta mielestäni ei ole, koska olen kopioinut viestin vain kahdelle eri palstalle, joka ei täytä massapostituksen kriteereitä.


    • kummallista

      Herran jestas sentään mitä touhua täällä on. Sinä se haluat vaan lisää valtaa itsellesi että täällä ei sitten sinun kanssa eri mieltä olevia enään olekaan. En ymmärrä tuota hirveätä himoa olla jatkuvasti poistelemassa tiettyjen ihmisten viestejä. Etkö jo nyt tee sitä ihan tarpeeksi??? Olen huomannut että kaikki jotka eivät miellytä sinua ovat poistolistalla jos vaan pystyt vähäisintäkään tekosyytä käyttäen heidän kirjoitukset poistamaan. Oletkohan ottanut turhan kirjaimellisesti tuon "sheriffi" sanan???? Vilkaisu "peiliin" tässä asiassa olisi riina00 ehkä paikallaan.

      Toivottavasti ylläpito EI TODELLAKAAN ota tuota adressia tosissaan. Tämä on keskustelupalsta eikä teidän sheriffien oma temmellys-kenttä. Hoh-hoijaa

      • Ihmettelen todellakin tuota, että mitä tarkoitat noilla turhilla poistoillani? Harvoin olen tältäkään palstalta mitään poistanut, koska nykyisin keskustelu on hyvinkin asiallista. Myynti-ilmoitukset siirrän niille oikeaan paikkaan samoin kuten ostoilmoitukset. Ja en ole tällä palstalla hetkeensä edes kirjoitellut juurikaan mitään, joten miten jotkut edes voisivat olla asioista eri mieltä kanssani?

        Kritiikki on hyvästä ja sitä saa muutkin antaa. Kritiikistä voi aina ottaa opikseen, joten kiitoksia sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      141
      2349
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      398
      1998
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      32
      1863
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1250
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      103
      1151
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1063
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1027
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe