Varattu luotettava mies kyselee olisko missäpäin halukasta naista istumaan kasvoille, vaikka housut jalassa, tahtois vaan saada vähän tuoksutella kun kotona ei onnistu. Tamp. ja ympäristö
Kasvoille istuminen
45
3436
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan saisit pillua ilman housuja...harmi ku asut niin kaukana
- Anonyymi
Auto kyllä löytyy ja matka ei este
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto kyllä löytyy ja matka ei este
T. AloittajaItä Suomi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itä Suomi
Täällä m57 itäsuomi hoitaisi kans mielellään
- Anonyymi
Saat tuoksua ja kosteutta ku kielesi menee samalla syvälle ja ottaa herkkupalan haltuu
- Anonyymi
Tykkään istua kasvoille, kivaa vallantunnetta kun miehen naama kiinni pyllyssä. Terkuin kolmekymppinen nainen Varsinais-Suomesta. :)
- Anonyymi
Oih,istuisitko kuuskymppisen miehen kasvoille? Satakunnasta olen.
- Anonyymi
Varsinais-suomessa olisi 29v mies joka haluaisi sut istumaan naamalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih,istuisitko kuuskymppisen miehen kasvoille? Satakunnasta olen.
Varmasti istuisin ja ilman pikkareita!!! Mmmm...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti istuisin ja ilman pikkareita!!! Mmmm...
Miten sinuun saa yhteyden?
- Anonyymi
Tääl olis kanssa oikein innokas nuolija... :)
- Anonyymi
On siinä mukava antaa mahlat juosta ja jätkä senkun nielee kaiken lämpimän oih
Mun kasvoilla sais kyllä kans istua ;): T: 37v sinkkumies Satakunnasta
- Anonyymi
Oral_m kirjoitti:
Tarvittaessa pystyn paikankin tarjoamaan :)
Missä olet?
Oral_m kirjoitti:
Minkälainen nainen olis tarjolla :)?
Laita vaikka mailiosoite niin pistän postia tulemaan
- Anonyymi
Mitäs mieli tekee, kädeskö
- Anonyymi
Naiselle löytyis innokas pillunnuolija... Nauttien maistelisin...vaikka ilman muita aktiviteettejä... :) skype: Rauta Kiila
Ei tunnu naisia olevan
- Anonyymi
Keski-suomen neitoja / Rouvia?
-Kuuma69- Anonyymi
Kiihkeää nuolenta tarjolla 😋
- Anonyymi
Kielimies odottelee ihanien neitojen / Rouvien yhteydenottoja. Kesä tullut, haluaisitko luonnossa? ;)
- Anonyymi
Oliskos miestä joka haluaisi istua naisen kasvoille myös? 🤔
- Anonyymi
Täällä, nautin siitä erittäin paljon. Todella kiihottavaa nähdä se kiima naisen silmistä, kun kiimatippaa valuva kullini seisoo siinä naisen naaman päällä ja lasken hitaasti peppuni kasvoille. Se tunne kun kieli alkaa liukumaan kankkujen välissä, välillä upoten reikään ja taas lipoen. Onkos siellä kenties nainen joka nauttii tai haaveilee tästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä, nautin siitä erittäin paljon. Todella kiihottavaa nähdä se kiima naisen silmistä, kun kiimatippaa valuva kullini seisoo siinä naisen naaman päällä ja lasken hitaasti peppuni kasvoille. Se tunne kun kieli alkaa liukumaan kankkujen välissä, välillä upoten reikään ja taas lipoen. Onkos siellä kenties nainen joka nauttii tai haaveilee tästä?
Täällä olisi nainen joka siittä nauttii mutta tuntuu että vapaaehtoista miestä ei oikein ole.. Olisihan tuo ihanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä olisi nainen joka siittä nauttii mutta tuntuu että vapaaehtoista miestä ei oikein ole.. Olisihan tuo ihanaa.
Mistäpäin nais satula löytyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäpäin nais satula löytyy?
Pohjois-Pohjanmaalta.. Missä itse olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulta, etäisyydestä huolimatta olisi mukava jutella aiheesta lisää. Kukaties törmäämme kesän aikana. Otatkos sähköposti osoitteen, jossa voidaan jatkaa juttelua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulta, etäisyydestä huolimatta olisi mukava jutella aiheesta lisää. Kukaties törmäämme kesän aikana. Otatkos sähköposti osoitteen, jossa voidaan jatkaa juttelua
Eihän se välimatka este ole. Kerrotko omasi niin laittaisin sinulle sitte viestiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se välimatka este ole. Kerrotko omasi niin laittaisin sinulle sitte viestiä?
Huikkaas kun olet paikalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jää sähköposti näkyviin, pitää vaihtaa yhteystiedot kun molemmat paikalla...
Anonyymi kirjoitti:
Täällä vapaaehtoinen mies :), laita gmailia ;)
Anonyymi kirjoitti:
Tervehdys. Täällä innokas mies pohjois-pohjanmaalta. eteläosista. laita viestiä treffien kautta.
t. satulanne
Pirkanmaalla myös vanhempimies vailla kasvoilla istujaa , ei ikä koko rajoituksia
minulla ei paikkaa , luonto auto tai sinun luonasi.- Anonyymi
Onko Helsingissä naiselle satulaa tarjolla?
- Anonyymi
Ihana olisi nuuhkia kauniin nuoren naisen pyllyä vaikka tuollaisten nahkalegginssien kanssa:
https://leggings.cool/images/zoom/208688-f368765daeb549ef8c8dcbb9f061f1b9.jpeg
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389