Naisten mielipide?

Anonyymi

Haluaisin naisten asiallisen mielipiteen mieheni ehdotukseen.
Meidät vihitään 20.06.2020.
Emme ole perinteisesti yksi avioisia.
Meidän yksi miespuolinen ystävä on ollut erittäin aktiivinen olemaan kolmantena sängyssämme ja hän käy myös kun avomiehen on iso ja ja ja ei ole kotona ja yleensä päädytään sänkyyn. (Siihen meillä on lupa)
Miephestä tulee bestman.
Olemme varanneet hääsviitin erittäin isolla parivuoteella varustettu.
Mies on alkanut puhumaan bestmanin ottamisesta mukaan hääyön viettoon.
Olin ehdottoman varmasti sitä vastaan alussa.
Emme toki ole mitenkään kimppaseksiä vastaan.
Nyt kun olen ajatellut asiaa niin ei se mitenkään epämiellyttävältä tunnu.
Kuuluuhan hän meidän seksielämään jo nyt niin miksei myös hääyönä voisi pitää hauskaa kahden miehen kanssa.
Mitä mieltä naiset ovat jos omalle kohdalle osuisi?

24

1309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyytäessäsi naisten mielipidettä sait tietenkin mustasukkaisten, kateellisten, vajaakasvuisten ja kaavamaisten naisten mielipiteitä, joten kerron myös miehen mielipiteen. Miehesi ehdotus ei ole pelkästään viisas, vaan myös herttainen. Onnea juhannushäihinne ja koko elämän ajaksi. 🌹

      • Kielenkäyttösi ja tyylisi on kovin erilainen kuin aloittajalla. Miksi?


      • Anonyymi

        Äläpäs niuhota.


      • Anonyymi

        Sultako on?


    • Anonyymi

      Paljon onnea teille 💐
      Itse varmaan ottaisin bestmanin juhlimaan häävuoteeseen saakka kun on ollut mukana muutenkin.

      • Anonyymi

        Olen nainen, naisen mielipidettähän kysyttiin 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen, naisen mielipidettähän kysyttiin 😘

        Tuleva bestman oli yötä meillä ja nyt on päätetty että hän tulee hääsviittiimme ja minä vietän hääyön kahden miehen kanssa.
        Olemme jo nyt kuin yhtä perhettä.
        Oma mies pääsee perjantaisin klo:15.30 ja kimppa mies pääsee jo klo:13.00 ja hän tulee suoraan meille ja mennään samantien sänkyyn.
        Se on meidän viikottainen herkkä hetkemme kunnes mieheni tulee kotiiin ja yleensä löytää meidät sängystä ja pääsee "liukkaille"heti, on valmiiksi lämmitetty nainen ja jonkun kerran pantu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuleva bestman oli yötä meillä ja nyt on päätetty että hän tulee hääsviittiimme ja minä vietän hääyön kahden miehen kanssa.
        Olemme jo nyt kuin yhtä perhettä.
        Oma mies pääsee perjantaisin klo:15.30 ja kimppa mies pääsee jo klo:13.00 ja hän tulee suoraan meille ja mennään samantien sänkyyn.
        Se on meidän viikottainen herkkä hetkemme kunnes mieheni tulee kotiiin ja yleensä löytää meidät sängystä ja pääsee "liukkaille"heti, on valmiiksi lämmitetty nainen ja jonkun kerran pantu.

        Olen kovin iloinen puolestanne. Hyvä päätös. Terkkuja sekä miehelle että bestmanille. Bestmanin nimitys suomalaisessa perinteessä oli muuten puhemies. Tehtävä oli olla sulhasen avustajana ja ylipäänsä järjestää avioliitto. 🌹


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        Olen kovin iloinen puolestanne. Hyvä päätös. Terkkuja sekä miehelle että bestmanille. Bestmanin nimitys suomalaisessa perinteessä oli muuten puhemies. Tehtävä oli olla sulhasen avustajana ja ylipäänsä järjestää avioliitto. 🌹

        Sulhasen avustajana tässä bestman on.
        Han auttaa sulhasta panemaan vasta vihittyä vaimoa ja vaimo saa heti kaksi miestä.
        Sydämelliset onnittelut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulhasen avustajana tässä bestman on.
        Han auttaa sulhasta panemaan vasta vihittyä vaimoa ja vaimo saa heti kaksi miestä.
        Sydämelliset onnittelut!

        Olisi minullekin kelvannut omana hääyönä kun sulhanen sammui niin olisi tuuraajalle ollut käyttöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi minullekin kelvannut omana hääyönä kun sulhanen sammui niin olisi tuuraajalle ollut käyttöä.

        Miksi miesten pitää juoda itsensä tajuttomaksi juuri ennen hää yötä.
        Olen sitä mieltä että jos oma mies ei pysty hääyönä panemaan niin morsiaimella täytyy olla oikeus sijais mieheen ilman tunnon tuskia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi minullekin kelvannut omana hääyönä kun sulhanen sammui niin olisi tuuraajalle ollut käyttöä.

        Meidän oli häät pidettiin ravintolassa.
        Yksityistilaisuus olì ilta kuuteen.
        Jäimme kuitenkin vielä juhlimaan ja tanssimaan kunnes sulhasella tuli riitaa toisen asiakkaan kanssa ja joutui putkaan.
        Meidän ystävämme auttoi minut kotiin enkä halunnut jäädä yksin kotiin pahan mieleni takia.
        Istuimme ystävämme kanssa meillä keskustellen myös häitteni kulusta.
        Pyysin häntä auttamaan hääpukuni riisumisessa takana oleva vetoketju on todella hankala.
        Saatuaan vetoketjun auki laskin hääpukuni alas ja olin hanen edessään alasti.
        Ystävämme hämmästyi ja vielä enemmän kun otin häntä kaulasta kiinnì ja suutelin häntä.
        Pyysin häntä kanssani sänkyyn.
        Minä sain kùnnon hääyöni rakastellen ystävämme kanssa naitiin useissa eri asennoissa.
        Tunsin hääyönä itseni himoituksi ja kunnioitetuksi naiseksi.
        Tämä on jäänyt meidän salaisuudeksi ja olen kaupoilla käydessäni poikennut muutaman kerran panemassa.
        Sekä mieheni putkareissujen aikana.


      • Anonyymi

        Mikset sitten kerro?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meidän oli häät pidettiin ravintolassa.
        Yksityistilaisuus olì ilta kuuteen.
        Jäimme kuitenkin vielä juhlimaan ja tanssimaan kunnes sulhasella tuli riitaa toisen asiakkaan kanssa ja joutui putkaan.
        Meidän ystävämme auttoi minut kotiin enkä halunnut jäädä yksin kotiin pahan mieleni takia.
        Istuimme ystävämme kanssa meillä keskustellen myös häitteni kulusta.
        Pyysin häntä auttamaan hääpukuni riisumisessa takana oleva vetoketju on todella hankala.
        Saatuaan vetoketjun auki laskin hääpukuni alas ja olin hanen edessään alasti.
        Ystävämme hämmästyi ja vielä enemmän kun otin häntä kaulasta kiinnì ja suutelin häntä.
        Pyysin häntä kanssani sänkyyn.
        Minä sain kùnnon hääyöni rakastellen ystävämme kanssa naitiin useissa eri asennoissa.
        Tunsin hääyönä itseni himoituksi ja kunnioitetuksi naiseksi.
        Tämä on jäänyt meidän salaisuudeksi ja olen kaupoilla käydessäni poikennut muutaman kerran panemassa.
        Sekä mieheni putkareissujen aikana.

        <<Saatuaan vetoketjun auki laskin hääpukuni alas ja olin hänen edessään alasti.<<

        Juuri näin. Häämekon alla ei missään tapauksessa saa olla pikkareita. On näes juhla, ja pitää pukeutua sen mukaisesti. Eräs amerikkalainen morsian kertoi äidin opettaneen, että pikkarit tuovat huonoa onnea. Tuskin sentään, mutta tytöt ovat kertoneet, että vittu paljaana on ehdottomasti juhlallisempi olo. 🌹


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        Olen kovin iloinen puolestanne. Hyvä päätös. Terkkuja sekä miehelle että bestmanille. Bestmanin nimitys suomalaisessa perinteessä oli muuten puhemies. Tehtävä oli olla sulhasen avustajana ja ylipäänsä järjestää avioliitto. 🌹

        Kuten Mikko Vilkastus oli puhemies Nummisuutarin Eskolle.


    • Anonyymi

      Onko kukaan viettänyt hääyötä kahden miehen kanssa?

      • Anonyymi

        Eikö perinteisempi tapa ole panettaa itsensä kunnolla polttareissa? Omalla vaimolla kavereitten antamaan polttarikassiin kuului muutama kondomi. Näin kuvia polttareista ja kassin sisällöstä. Eivät olleet riittäneet koko viikonlopuksi.


      • Anonyymi

        Hävettää sanoa mut vietin besman mukana😗 olimme kylläkin useampaakin otteeseen harrastaneet sitä ennen kolmen kivaa😗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö perinteisempi tapa ole panettaa itsensä kunnolla polttareissa? Omalla vaimolla kavereitten antamaan polttarikassiin kuului muutama kondomi. Näin kuvia polttareista ja kassin sisällöstä. Eivät olleet riittäneet koko viikonlopuksi.

        Me ollaan tuttuja useiden vuosien takaaa oltiin kavereita jo yläasteella. Käytiin kaikkialla kolmistaan.
        Kaveri asui 6 km keskustasta joten oli luonnollista että hän yöpyi meillä.
        Sitten aloimmes
        Suunnitella kaveria tuttöystävän.kanssa panemaan kimpassa kanssani. Kun päästiin alkuun niin kaveri aina meillä yöpyessään panĺ myös.tuttöystäväni kanssa


    • Anonyymi

      Meidät vihitään 20.06.2020.
      Kun bestman kuuli pääsevänsä hääyönä morsiusparin kanssa hääsviittiin hän on alkanut käydä harjoittelemassa kanssani hääuyötouhuja 3-6 kertaa viikossa.

      • Anonyymi

        Vaimoani pantiin kaverin kanssa kimpassa hääyönä.
        Kuvia ei voi yleisesti näyttää kenellekkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoani pantiin kaverin kanssa kimpassa hääyönä.
        Kuvia ei voi yleisesti näyttää kenellekkään.

        On kova juttu jakaa hääyönä nainen toisen miehen kanssa.
        Me otettiin mies toiseksi osoittaaksemme että vaimoa pääsee panemaan myös muut jatkossakin.
        Itse olen näyttänyt hääyökuvia kahdelle kaverille ja vaimo on näyttänyt yhdelle ystävätterellensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kova juttu jakaa hääyönä nainen toisen miehen kanssa.
        Me otettiin mies toiseksi osoittaaksemme että vaimoa pääsee panemaan myös muut jatkossakin.
        Itse olen näyttänyt hääyökuvia kahdelle kaverille ja vaimo on näyttänyt yhdelle ystävätterellensä.

        Mitä kommentteja olette saaneet hääkuvista?


    • Miehenä kyllä ottaisin mukaan sen kolmannen mutta en ehkä häätöksi, sen pitäisi olla sitä kahdenkeskistä laatuaikaa ja kokemus joka kuuluu vain teille kahdelle.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe