Tulossa uusi laki, joka mahdollistaisi poliisille enemmän valtuuksia hillitä erittäin häiritsevää korttelirallia keskustassa. Enpä oikein usko, vaan sama hillitön melu ja meteli jatkuu myös ensi kesänä öiseen aikaan ja miksei myös päivälläkin. Riippuu paikallisen poliisin halusta ja aktiivisuudesta, onko halu ja tahtotila kunnossa. Poliisi kun odottaa rikosilmoitusta, ennen kuin lähtee hätistelemään kumin polttajia sekä passojen pompottajia. Pitkään tätä kaivattua lakimuutosta on saatukin odottaa, hitaita kun ovat herrojen kiireet. Johan tämä kortteliralli loppuisi kuin seinään, kun vaan siellä eduskunnassa älyttäisiin laatia yhtä rajut toimenpiteet kuin on laadittu nyt koronan aikana, eli on lailla rajoitettu ja kielletty monia asioita, kuten vaikkapa uudenmaan eristäminen. Kortteliralli loppuisi kunnon säännöillä, määräyksillä ja sanktioilla, mutta eihän tämmöinen löperö astus mitenkään hillitse, kun poliisilla ei ole velvollisuutta valvoa, vaan koko homma perustuu poliisin haluun ja tahtoon ja eiväthän he tietenkään ala vapaaehtoisesti ylimääräistä paimennus hommaa tekemään
Lopuukohan kesäyön rälläämiset
11
83
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö jokainen meistä on ollu nuori.ei pidä olla noin tiukka pipo
- Anonyymi
Joskus sinäkin olet sitten vuorostasi vanha, joka kärsit unettomista öistä uuden sukupolven rällätessä kerrostalosi lähettyvillä ja kirjoittelet vuorostasi häiriköistä. Eiköhän olisi parempi lopettaa tämä ketju jossakin vaiheessa, vaikkapa nyt 2020 armon vuonna.,
- Anonyymi
Kylläpä nuorisoa kiusataan.
- Anonyymi
Eiköhän se ole tämä nuoriso joka sitä kiusaa tekee. Joillakin ei ole mitään kunnioitusta toisia kohtaan, ajatellaan vain omaa napaa muista välittämättä. Ei edes lakeja viitsitä noudattaa.
- Anonyymi
Hyvä vaan, senku näkis et kuusamon persettään kaivavat poliisit tekis asialle jotain, niitä koskaan nää partioimassa viikonloppuisin kitkantiellä :D
- Anonyymi
Ajeltiinhan sitä ennenkin,kun tyttöjä kateltiin.
- Anonyymi
Toki kohtuus kaikessa mutta tulihansitä rällättyä ittekin nuorena tosin asuin pikkasen korvemassa.
- Anonyymi
Lukekaapa uusi laki niin kortteliralli on kielletty,mutta huviajelua ei ole. Jos poliisi kysyy millä asialla niin ollaan huviajelulla...
- Anonyymi
Ei lopu ja me pidetään siitä porukalla huolta
- Anonyymi
Loppuu se, me pidämme siitä porukalla huolta.
- Anonyymi
sanoo, ville-antti, 18v, kuusamon amitsusta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569