Outokummun uusin matkailuvaltti

Anonyymi

Outokumpu, kaupunki (lue max kauppala) käynnistää ideakilpailun, mitä tehdä ns. Ruplan tontille. Joo, siinäpä kysymys, MUTTA, ennenkuin sinne pääsee, SAA /JOUTUU perheet, yksinäiset yms. Kulkijat kulkemaan " SUOMEN KALLEIMMAN" Pomppulinnan läpi, elikkä kulkemaan kesken-eräiseksi jääneen /vän "Pääkadun" yli.
Kiitos kuntamme "Talousneromme" (a 9600e/ kk) ja hänen ja jo joo hall. /valt. jäsenten päätökset assistentteineen.
Hjyvä tuli, mut hiukka pölisee...
Eikä saatu sitäkään "halvalla".
Jokin meidän kunnassa tökkii...

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paikalle voi tehdä kiinteistön johon pikkuliikkeitä kauppahallityyliin.

      Särkiselän matkailun kehitys olisi ykkösaihe..

      • Anonyymi

        Kyllä joo, lisää liikkeitä kummunkadun liikkeet on tyhjiä. Tänään nähtävästi jakoivat ruokaa kirkosta, siellä oli outokummun mahti sukuja pussukka kädessä niin vaimolla ja miehellä, hienoja autoja kadulla ettei liikenne päässyt kulkemaan.
        T. Kastikainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä joo, lisää liikkeitä kummunkadun liikkeet on tyhjiä. Tänään nähtävästi jakoivat ruokaa kirkosta, siellä oli outokummun mahti sukuja pussukka kädessä niin vaimolla ja miehellä, hienoja autoja kadulla ettei liikenne päässyt kulkemaan.
        T. Kastikainen

        Sehän vaan hyvä että rikkaat saavat syödäkseen.
        Kuinkahan rikkaat pärjäävät yleensäkin kun mullakin on niin tiukkoo..


    • Anonyymi

      Tämä viesti ei yllätä.
      Näitä ns. hyvinvoivilla sukujen edustajilla ei ole mitään häpyä ahneudelle.
      Ei perillisiä, pitkät työurat takana, omaisuutta niin maassa kun taajamissa, ovat "volvoillaan" etunenässä hakemassa niitä ruokakasseja.
      Itse olen työlläni ansainnut kaiken mitä olen hankkinut. Olen siitä ylpeä.
      Mutta en voisi kuvitella toimivani edellä mainitulla tavoilla.
      Hyi saatana.

      • Anonyymi

        Minulla eläke pikkusen yli 1000 € kyllä kaupasta oman evääni ostan.


    • Anonyymi

      Aloittajalle tiedoksi. Kummunkatu on alkuperäisen suunnitelman mukaan valmis tulevan elokuun lopussa.

    • Anonyymi

      Parkkipaikaksi ehdotan niille, jotka eivät halua särkeä autojaan pääkadun panssariesteisiin. Siitä on myös lyhyt matka kävellä minne tahansa.

    • Anonyymi

      Ruplan tontille piti suunnitella uusi tori palveluineen, minne ne suunnitelmat ovat hautautuneet ??
      Uusi päällyste ja muutama kukka-asetelma, muuta muutostyötä ei tarvitsisi paikalle tehdä. Vanhan torin paikalle puisto puineen ja parkkitilaa..

    • Anonyymi

      Sehän on Itä-Suomen aukio!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe